sektioarvesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
mun arpi on nyt reilu vuoden vanha ja vieläkin välillä nipistelee ilkeesti sitä ja kutiaakin. reunoista on vaalentunut ihan hyvin, mutta keskeltä on ihan kova, koholla ja punainen. mites muilla on arpi parantunut? meneekö useampi vuosi, että pehmenee, vai pehmeneekö ollenkaan?

No, mulla on 13 vuotta vanha ja edelleen on kovan tuntonen ja kiinnikkeet nipistelee ja kiristää aina ponnistuksessa.

Älä kuitenkaan lannistu, meidän kaikkien iho on erilainen :)

minulla on 4 vuos menossa sektiosta ja on kova ,vähän tunnotonkin,johtuu arpikudoksesta ja olen toisen synnytänyt tuossa välissä,toisen raskauden aikana vihloii ja pahasti

mulla on 1,5vuotta vanha ja lääkäri ja terkka just tuos totesivat et ei edes tietäs et on sektio tehty :D eli hyvin haalea ja parantunut, siisti viiva menee makakran alla :D saas nähä kuin sille käy nyt raskauden aikana kun kunnolla alkaa maha kasvamaan!

ja mulle se viilto tehtiin tosi alas, tohon luun päälle, kiva kun se osuu johonkin pöydänkulmaan niin AUTS....gynekin hämmästeli kun niin alhaalla.. vaikuttikohan se tuohon leikkauskohtaan kun lapsi oli perätilassa? ei kyl luulis..