M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malla81:Mulle on tehty yksi suunniteltu sektio, joka meni loistavasti ja paranin nopeasti ( sektiota seuraavana päivänä olin jalkeilla ja katsomassa vauvaamme). Minä sain sektion perussairauteni takia ja oikeestaan vaadinkin sitä, olis kyllä ollut mahdollisuus alatiesynnytykseenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja nipsnaps:Hei laiskamatolöhöäjä, kohtalotoveri! Milloin ylläriperätila paljastui? Kuinka moni lääkäri tai terkkari erehtyi tarjonnasta? Sori ap kun sotken ketjuasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ansku:Mulla kans sellainen perussairaus, että itse koin sektion turvallisemmaksi. Ja kun vauva köllötteli koko raskauden poikkitilassa, niin sovittiin sektioaika. En varmaan olisi ilman tuota poikkitilaa alkanut "vaatimaan" sektiota, mutta olin helpottunut, kun sektioaika sovittiin. Sairaalassa huomattiin, että vauva olikin kääntynyt raivotarjontaan, edellisenä päivänä oli vielä poikittain. Mutta en suostunut lähtemään enää kotiin, vetosin tuohon perussairauteeni. Lopulta papereihin on kirjattu pelkosektio. Ihan sama mitä siellä lukee, meillä on terve vauva ja äitikin säilyi hengissä, hitaasta toipumisesta huolimatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ansku:Mulla kans sellainen perussairaus, että itse koin sektion turvallisemmaksi. Ja kun vauva köllötteli koko raskauden poikkitilassa, niin sovittiin sektioaika. En varmaan olisi ilman tuota poikkitilaa alkanut "vaatimaan" sektiota, mutta olin helpottunut, kun sektioaika sovittiin. Sairaalassa huomattiin, että vauva olikin kääntynyt raivotarjontaan, edellisenä päivänä oli vielä poikittain. Mutta en suostunut lähtemään enää kotiin, vetosin tuohon perussairauteeni. Lopulta papereihin on kirjattu pelkosektio. Ihan sama mitä siellä lukee, meillä on terve vauva ja äitikin säilyi hengissä, hitaasta toipumisesta huolimatta.
Voisitko sinäkin kertoa mikä perussairaus kyseessä?
Alkuperäinen kirjoittaja laiskamatolöhöäjä:Alkuperäinen kirjoittaja nipsnaps:Hei laiskamatolöhöäjä, kohtalotoveri! Milloin ylläriperätila paljastui? Kuinka moni lääkäri tai terkkari erehtyi tarjonnasta? Sori ap kun sotken ketjuasi![]()
Perätila paljastui vasta, kun raskaus oli 10 päivää yli, että kyllähän noita tutkimuksia oli jonkun verran tehty jo siihen mennessä. Vatsan yläosassa tuntui loppuajasta selvä kova, pyöreä muoto, jota luultiin koko ajan vauvan pepuksi, mutta olikin sitten pää. kyllähän tuo ylipaino tietysti vaikuttaa siihen, miten vauvan osat tuntuu vatsanpeitteiden läpi...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Malla81:Mulle on tehty yksi suunniteltu sektio, joka meni loistavasti ja paranin nopeasti ( sektiota seuraavana päivänä olin jalkeilla ja katsomassa vauvaamme). Minä sain sektion perussairauteni takia ja oikeestaan vaadinkin sitä, olis kyllä ollut mahdollisuus alatiesynnytykseenkin.
Vasta seuraavana päivänä? :O
Miten jotkut sanoo liikkuneensa jo pari tuntia sektion jälkeen...?
Mikä perussairaus vaatii sektion?
Alkuperäinen kirjoittaja Malla81:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Malla81:Mulle on tehty yksi suunniteltu sektio, joka meni loistavasti ja paranin nopeasti ( sektiota seuraavana päivänä olin jalkeilla ja katsomassa vauvaamme). Minä sain sektion perussairauteni takia ja oikeestaan vaadinkin sitä, olis kyllä ollut mahdollisuus alatiesynnytykseenkin.
Mä en mun sairaudesta sen enempää täällä ala kertomaan.
Mua ei päästetty jalkeille, vaikka olisin samana päivänä halunnut noustakin, tähänkin osa syynä mun perussairaus ja morfiinihuuruinen oloni. Mä ilmoitin kyllä heti heräämöstä päästyäni, että lähden vauvaa katsomaan teholle ( jonne joutui muista kuin sektiosta johtuvista syistä), mutta vasta seuraavana päivänä sain nousta ylös.
Ja joo, liikuin pari tuntia sektion jälkeen muutaman sentin ottaakseni vettä yöpöydältä, taju meinas mennä. Ja enpä usko, että kukaan liikkuu pari tuntia sektion jälkeen, kun se eka pari tuntia menee heräämössä. Että ihan tiedoks vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Malla81:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Malla81:Mulle on tehty yksi suunniteltu sektio, joka meni loistavasti ja paranin nopeasti ( sektiota seuraavana päivänä olin jalkeilla ja katsomassa vauvaamme). Minä sain sektion perussairauteni takia ja oikeestaan vaadinkin sitä, olis kyllä ollut mahdollisuus alatiesynnytykseenkin.
Mua ei päästetty jalkeille, vaikka olisin samana päivänä halunnut noustakin, tähänkin osa syynä mun perussairaus ja morfiinihuuruinen oloni. Mä ilmoitin kyllä heti heräämöstä päästyäni, että lähden vauvaa katsomaan teholle ( jonne joutui muista kuin sektiosta johtuvista syistä, mutta vasta seuraavana päivänä sain nousta ylös.
Ja joo, liikuin pari tuntia sektion jälkeen muutaman sentin ottaakseni vettä yöpöydältä, taju meinas mennä. Ja enpä usko, että kukaan liikkuu pari tuntia sektion jälkeen, kun se eka pari tuntia menee heräämössä. Että ihan tiedoks vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika harva äiti oikeasti liikkuu pari tuntia section jälkeen ja minulta ainakin kiellettiin liikkuminen ensimmäisenä vuorokautena ja vauvaakin sain koko sairaalassa olon hoitaa vain niin etten kantanut häntä mihinkään. Enkä kyllä ymmärrä miksi edes pitäisi niin nopeasti lähteä liikkeelle, ei ollut minulla ainakaan mihinkään kiire kun vuoteeseen passattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Malla81:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Malla81:Mulle on tehty yksi suunniteltu sektio, joka meni loistavasti ja paranin nopeasti ( sektiota seuraavana päivänä olin jalkeilla ja katsomassa vauvaamme). Minä sain sektion perussairauteni takia ja oikeestaan vaadinkin sitä, olis kyllä ollut mahdollisuus alatiesynnytykseenkin.
Mua ei päästetty jalkeille, vaikka olisin samana päivänä halunnut noustakin, tähänkin osa syynä mun perussairaus ja morfiinihuuruinen oloni. Mä ilmoitin kyllä heti heräämöstä päästyäni, että lähden vauvaa katsomaan teholle ( jonne joutui muista kuin sektiosta johtuvista syistä), mutta vasta seuraavana päivänä sain nousta ylös.
Ok, no ei tartte herneytyä koska ihan vaan sillä kyselin että sattuisko olemaan sama sairaus kuin itselläni on :O
Ja joo, eilen täällä oli sektio keskustelu jossa mammat väittivät liikkuneensa ja hoitaneensa vauvojaan jo pari tuntia sektion jälkeen.