Selitättekö mulle ihan selkokielellä??? Ärsyttää arvostelu NIIN paljon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kaikkien mielestä itsensä huolehtiminen = meikkaaminen ja laittautuminen.
Minä miellän ne kyllä eri asioiksi.
Siisti voi olla meikittäkin.

Mä en kyllä ehdi meikata, tai ehtisin jos laittaisin kellon vartavasten aamuisin hivenen aikaisemmin soimaan. Mutta minusta tärkeämpää itsestäni huolehtimista on nukkua pidempään,kuin tällätä naamaansa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:
Minusta masentunut ja pahoinvoiva äiti tai kuka tahansa muukin näyttää masentuneelta ja pahoinvoivalta. Jos joku on edellämainittuja, ei sitä mikään meikki peitä. Laittamaton äiti voi varsin hyvin olla kaunis ihan luonnostaan, ja iloisella ilmeellä varustettuna jopa viehättävä. Ei kai laittamattomuus aina tarkoita että olisi ruma, likainen, haiseva, homssuinen, tuulipukuinen.. :headwall:

Peesaan kaikkea, etenkin tummennettua. Katsokaas, kun se kultainen keskitiekin on olemassa, ei pelkät ääripäät.

Mä olen jo pitkään tällä palstalla ihmetellyt tätä kovaa arvosteluvimmaa ja sitä, mistä se mahdollisesti kertoo. Mun mielestä ihmisen elämän pitää olla aika köyhää, jos kaikki aika menee siihen, että tuijottaa naapureitten tai työkavereitten vatsamakkaroita, meikkejä, hiustyyliä jne ja sen jälkeen sitten aina tulee kauhistelemaan niitä tänne (tai jonnekin muulle) palstalle.
on tosi köyhää elämä jos pitää kaikkea ihmetellä mikä on vähänkin erilaista.

Noh, minä en meikkaa ikinä. Enkä ole masentunut enkä pahoinvoiva. Pidän itsestäni sellaisena kuin olen (itse asiassa aika kaunis!) ja kieltämättä kyllä joistakin meikatuista ihmisistä tulee mieleen että miten he mahtavat itseään inhota ja/tai miten huono itsetunto heikkä oikein on kun mihinkään ei voi mennä meikkaamatta = piilottamatta itseään.

Nuhjuinen on eri kuin ei meikattu, on meikattuja ja meikkaamattomia ihmisiä jotka näyttävät viihtyvän itsensä kanssa ja näyttävät hyvältä oli sitten meikkiä tai ei. Ja sitten on niitä säälittävän näköisiä nuhjakkeita, jotka näyttävät häpeävänsä omaa olemassaoloaan joka hetki, ja sen näkee läpi vaikka olisi miten hieno meikki tahansa!

Lukematta koko tätä ketjua vastaan vaan että eihän siinä ketjussa ollut tarkoitus nostaa ketään jalustalle eikä olla parempi kun muut vaan pointtihan oli se, että miksi syyttää lapsia siitä ettei meikkaa tms. Jos ei kiinnosta panostaa ulkonäköönsä niin turha selitellä ja syytellä muita :D

"Tämä on rakkauslaulu kaikille maailman rumille naisille. Kaikille mörkökeijuille finninaama sottasontiaisille. Tämä on rakkauslaulu kaikille maailman rumille naisille meistä miehistä kaikkein rumimmista jotka luoja tänne loi"

Yhteistyössä