Seppälän vaatteiden laatu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin eilen 30€ maksaneen mekon/tunikan ja nyt mietin, että palauttaisko sen kuitenkin. Jos nyppyyntyykin jo parin käyttökerran jälkeen. Onko kukaan ostanut sieltä ikinä mitään laadukasta?

Jopa lastenvaatteita olen joskus ostanut ja muutamat rintsikatkin, hyvin ovat käytössä kestäneet.

En enää pariin vuoteen ole ostanut mitään. Sitä ennen ostetut kestäny hyvin ja sitten laatu muuttu surkeeks. Huppareista lähteny väri semmosina läntteinä ekassa pesussa. Housut alko purkautua kahden käyttökerran jälkeen ym.

Ostin sellaset uggsin näköiset tossukat joista toinen repesi saumasta toisella käyttökerralla ja neule joka on pesty kaksi kertaa on venyny ja vanunu muodottomaksi,Halvalla ei vaan saa hyvää..no oon joskus tehnyt hyviäkin ostoksia sieltä mut jotenkin tuntuu et laatu huonontunut nykyään

Ostin pari vuotta sitten hupparin. Se nyppäntyi heti ekan pesun jälkeen. Unohdin asian kunnes löysin taas huipun hupparin ja taas sama, se nyppäntyi heti. Lasten vaatteisiin tosin olen ollut tyytyväinen.

En osta enää ikinä Seppälästä sukkia. Muutaman pesun jälkeen ovat monta kokoa liian pienet.
Joitain ihan hyviä vaatteita olen ostanut, mutta huonojakin löytöjä on tullut tehtyä..

Kommentit menee siis "fifty/sixty" :) Taidan ottaa riskin ja pitää tuon, kun on malliltaan ja väriltään kiva. Siellä oli yhdellä myyjällä sama kolttu päällä ja näytti leggareiden kanssa kivalta. Ajattelin tuon 'työasuksi'.

Vaivanvaatteiden laatu on ollut tosi hyvä, mutta mitään muuta en sieltä osta. Vaatteet mukaantulo ja haalistuu sekä saumat purkautuu. Pahimpia ovat alusvaatteet jotka saattavat palata perusta kaikki saumat purkautuneina.

Yhteistyössä