[QUOTE="stella";29240434]Kiva kuulla että se voi mennä noinkin helposti. Toivottavasti sun olo helpottaa pian.[/QUOTE]
No joo, ihmeenkin helposti nyt on mennyt kyllä, vaikka minäkin pelkäsin tätä lopetusta hirveesti. Tosiaan ne parin vuoden takaiset muljahdukset pelotti, koska silloin säikähdin niitä niin paljon, et jatkoin niiden takia lääkkeen syömistä.
Olen kyllä välillä ollut vähän äkäinen ja miettinyt et voisko se liittyä lopettamiseen. Nyt vaan tosiaan noi hiton sähkärit ahdistaa! Mä aloitin vähentämisen silleen et eka kolmestakymmenestä 20 milligrammaan ja söin sitä pari viikkoa, sitten vähennys kymppiin ja sitä söin varmaan reilun kuukauden joka päivä. Sitten kymppiä joka toinen päivä useamman viikon ja sitten lopuksi otin joka kolmas päivä. Viikon/pari kun olin ottanut joka kolmas päivä, niin lääkäri antoi luvan lopettaa.
Enää en mihinkään murusiin ala turvautumaan, kun kohta on tosiaan kolme viikkoa lääkkeettömyyttä takana, vaikka eka itekin mietin et otan vielä puolikkaan puolikasta jne.
Voi hevonkukku jos puoli vuotta saa kärsiä tästä sätkyilystä!!
Stellalle tsemppiä lopetukseen, voin vannoa että se onnistuu sullakin kun se onnistui mullakin. Olis onnistunu eka kerralla mulla, jos en olis ollu niin jänishousu et palasin takaisin normiannokseen.