A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja venäläiset:kannattaa katsoa etä etnota mukaan mitään uutta ja hienoa,Venäläiset vie sen kylläniin kelpasi ruskuvillan hattu ja sukat rattaista mutta ei marketti kamat
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Liian klooripitoinen vesi minun makuun. Tai en tiedä, miten nykyään, kun en ole siellä kymmeneen vuoteen käynyt, mutta silloin, kun kävin, sain pahan ihottuman koko vartalon iholle tuosta vedestä.
Alkuperäinen kirjoittaja venäläiset:kannattaa katsoa etä etnota mukaan mitään uutta ja hienoa,Venäläiset vie sen kylläniin kelpasi ruskuvillan hattu ja sukat rattaista mutta ei marketti kamat
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Liian klooripitoinen vesi minun makuun. Tai en tiedä, miten nykyään, kun en ole siellä kymmeneen vuoteen käynyt, mutta silloin, kun kävin, sain pahan ihottuman koko vartalon iholle tuosta vedestä.
Sait onneksi vain ihottuman poika sai märkäruven![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja venäläiset:kannattaa katsoa etä etnota mukaan mitään uutta ja hienoa,Venäläiset vie sen kylläniin kelpasi ruskuvillan hattu ja sukat rattaista mutta ei marketti kamat
Kova oot ainakin yleistämään. Itse olen venäläinen, mutta toisen omaa en koskaan ota. Tosin tiedän myös suomalaisia, ketkä ovat tehneet varastamisesta itselleen harrastuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja venäläiset:Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja venäläiset:kannattaa katsoa etä etnota mukaan mitään uutta ja hienoa,Venäläiset vie sen kylläniin kelpasi ruskuvillan hattu ja sukat rattaista mutta ei marketti kamat
Kova oot ainakin yleistämään. Itse olen venäläinen, mutta toisen omaa en koskaan ota. Tosin tiedän myös suomalaisia, ketkä ovat tehneet varastamisesta itselleen harrastuksen.
kova ja kova onko sillä yleistämisellä enään väliä jos minulta vei Venäläinen pyyhkeen oli kuulemma hänen?
niin,siinä sattuu lukemaan mun sukunimeni.
Kolmelta muulta kaverilta milloin mitäkin,
viimeisin oli tämä kun kaveri sanoi venäläiselle hienosti pukeutuneelle rouvalle että ne ruskovillan myssyt on heidä rattaissa ja hän halua ne takaisin,
kovan selvittelyn jälkeen kaverin vauva siis ilman myssyjä lähteä![]()
eihän me nyt rasisteja mutta tokihan naapuri saa ottaa mitä haluaa.
Eli ihan tästä oppineena en sinne mitään uutta vie mukanani jotta ei kelpaa kellekään muullekaan ja jos kelpaa niin tarpeeseen menee.
Jännä juttu etä kylpylöissä ne kamat kelpaa mutta ei uimahalleissa joissa yleensä on Suomalaisia---
Alkuperäinen kirjoittaja äippäx4::attn: Mä olen ollut Serenassa töissä enkä mä kyllä allekirjoittaisi noita venäläisten yleistyksiä. Töissä ollessa me saatiin käyttää vesipuistoa ilmaiseksi, kävinkin vähintään kerran viikossa kolmen lapsen kanssa, eikä ikinä saatu mitään ihottumaa tai märkärupea, että huono tuuri on muutamalla ollut. Sen sijaan eräästä Oululaisesta kylpylästä saimme koko perhe pahan vatsataudin. Pitäis varmaan laittaa boikottiin sekin paikka.
Suurin ongelma silloin oli se, että lattiat oli liukkaat ja ihmiset juoksi siitä huolimatta, paikattavaa oli jonkun verran.