T
tyttönen
Vieras
Onko joku "joutunut" syömään zoloft tai seroquel nimistä lääkettä raskauden aikana? Onko ollut mitään haittaa vauvalle? Itse joudun syömään kumpaakin, lääkärin mielestä voin turvallisesti syödä niitä, itse aika ajoin vain käyn epäilemään että jospa niistä kuitenkin on jotain haittaa
Seroquelia tosin syön vain 25mg ja zoloftia 100mg. Onko sillä annoksella mitään väliä sille että aiheuttaisi jotain vauvalle? Tarkotan että jos pienempi annos niin pienempi riski aiheuttaa vauvalle jotain.. Olen nyt ajatellut että lopetan tuon seroquelin, se tosin on antanut niin hyvin unen miulle että en tiedä nyt kumpi sitten on parempi, syödä vähän sitä vai nukkua liian vähän.. Viimekin yönä sain vaan alle 2 tuntia nukuttua, näinköhän ajan kanssa saisin nukuttua ihan kunnon yö unet? ajattelin että voinhan nukkua sitten päivällä. Lääkäri antoi luvan että voisin imettäessäkin seroquelia syödä, mutta luin monesta paikasta että imettävälle äidille sitä ei suositella, joten en tahtoisi sitä imettäessä kuitenkaan syödä, silloin viimeistään olisi lopetus edessä.. Kiitos jos joku vastaa =)