Setämiehet ja täkäläisiin naisiin pettyneet poikamiehet. Hae itsellesi nuori ja kuvankaunis vaimo Filippiineiltä. Tarjontaa on siellä pilvin pimein 🥰👍

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

setis

Tunnettu jäsen
20.11.2022
3 683
842
113
Hauskan, rehellisen ja älykkään The Filipina Pean oppitunti nro 1, olkaa hyvät.

Tämä on hänen ylipäätään ensimmäinen tuubinsa. Hän puhuu erinomaista ja selkeää englantia.

Pähkinänkuoressa:

- suurissa kaupungeissa nuoret kaunottaret piirittävät sinua, jos se ahdistaa, mene provinssiin pienille paikkakunnille, sielläkin on paljon vapaita naisia. He eivät ole niin tungettelevia kuin suuremmissa kaupungeissa, joissa kilpailu länsimaisista vapaista miehistä on todella kova.

- vaikka olisit setämies niin siellä ei selän takana tirskuta suurta ikäeroa naisesi kanssa, siellä on ihan normaalia että paikallinen naisesi on puolet tai jopa enemmänkin nuorempi

- Toki sielläkin on gold diggereitä kuten täälläkin, mutta keskimäärin he ovat hyvin vähään tyytyväisiä. Sekin riittää että on varmuus seuraavasta lounaasta ja päivällisestä. Sähkö ja juokseva vesi eivät ole itsestäänselvyyksiä kaikkialla.

- sikäläiset naiset eivät ole komistusten perään joilla on vatsalla sikspäkki, heille seksikkyys on ihan jotain muuta. Länsimainen taviksenkin näköinen mies on siellä mitä kovinta valuuttaa. Liikakilotkaan ei haittaa. He ihailevat jopa meidän tavallisia neniämme ja vaaleaa ihoamme 😅

Ei muuta kuin kuuntelemaan hänen muitakin opettavaisia videoitaan.

Kiitokset vielä nikille @m1es joka toi hiljattain Pean tutuksi itselleni.

Mode hyvä!

Säästä meidät tämän sedän vuodatuksilta.
No mutta Alepa! Sinähän olet täällä julistanut vähän väliä että et lue minun tekstejäni 🙄

Otsikon perusteella sinä jo tiesit, että kuka on ap. Eikö sinua yhtään nolota kun taas kerran jäit kiinni hame nilkoissa? 🤣

Minähän olen hyväsydäminen ihminen, joka haluaa tällä avauksella auttaa yksinäisiä miehiä löytämään toivottavasti onnen vielä jonain päivänä. Ehkäpä perustavat perheenkin 🥰

Filippiinit ovat vähemmän matkailtu kohde, koska sinne täytyy nyt lentää täältä kolmella eri koneell, ja siinä ei kokonainen vuorokausikaan välttämättä riitä.

Kaikkien tuttavien aasialaiset vaimot ovat työllistyneet Suomessa ennen naimisiin menoa. Aasialaiset naiset ovat maahanmuuttajista ahkerimpia ja parhaiten sopeutuvia Suomeen. Työperäinen maahanmuutto on hyvä asia.

• Rakkaus
Reactions: setis
Tuohan on se helpoin tapa lähteä täällä syntyneitä ja itseaiheutettuja parisuhdemokiaan karkuun. Kun ei vain osata ottaa vastuuta siitä, että on myös itse tekevänä osapuolena parisuhteen epäonnistumisessa.
Ja näin kieltää kokonaan omat virheelliset toimintatapansa, joita vain jatkaa ja ylläpitää alistuvassa naiskulttuurissa elävän naisen kanssa.
Kuulostaa tosi terveeltä.

Tuohan on se helpoin tapa lähteä täällä syntyneitä ja itseaiheutettuja parisuhdemokiaan karkuun. Kun ei vain osata ottaa vastuuta siitä, että on myös itse tekevänä osapuolena parisuhteen epäonnistumisessa.
Ja näin kieltää kokonaan omat virheelliset toimintatapansa, joita vain jatkaa ja ylläpitää alistuvassa naiskulttuurissa elävän naisen kanssa.

👍

naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä, jos nainen ei laiskuuttaan/tyhmyyttään/itsekkyyttään tähän pysty niin kiertoon vaan

• Haha
Miehen ja naisen roolit on pilattu, etenkin täällä pohjoismaissa!

Naiset hakevat miestä miehekkäistä maista ja miehet naisellisista maista!

Miten ihmiset voivat olla niin typeriä, että eivät kyseenalaista tällaista ”miesmäinen nainen- ja naismainen mies” pelleilyä?!

Loppupeleissä me emme ole tyytyväisiä vahvasti biologiaa vastaan sotivissa ja primitiivisiä tarpeitamme dissaavissa rooleissa. Ja, näin ollen haemme sitä onnea loppupeleissä jopa ihan toisesta maasta, josta saatamme löytää itsellemme sen kauan kaivatun NORMAALIN miehen tai NORMAALIN naisen!

• Rakkaus
naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä, jos nainen ei laiskuuttaan/tyhmyyttään/itsekkyyttään tähän pysty niin kiertoon vaan
Näin juuri.

Naisen tehtävä on motivoida miestä olemaan paras mahdollinen mies ja tyytyväinen mies, niin, että mies kokee joka solullaan myös olevansa mies.
Ja miehen tehtävä on suojella ja elättää perhettä.

• Tykkää
Reactions: setis ja ruuttis
Ei ole tarpeen sääliä, mieheni on kunnollinen, eikä tuollainen, joka yrittää nostaa itsensä naisen yläpuolelle. Meillä molemmat ottaa toisen tarpeet huomioon ja tehtävämme on pitää toisistamme ja itsestämme huolta, jotta voimme hyvin.

Mites teillä?
Miten Setis yrittää nostaa itseään naisen yläpuolelle?
Setishän palvoo tätä naista. Etkö ole lukenut kuinka kauniisti Setis hänestä puhuu ja ylistää tätä naista?

Minä olen sinkku tällä hetkellä ihan omasta tahdostani, mutta oma roolini naisena on ihan hallussa. Voit kysyä tätä ihan keneltä vain mieheltä joka on kanssani ollut.

• Rakkaus
Miten Setis yrittää nostaa itseään naisen yläpuolelle?
Setishän palvoo tätä naista. Etkö ole lukenut kuinka kauniisti Setis hänestä puhuu ja ylistää tätä naista?

Minä olen sinkku tällä hetkellä ihan omasta tahdostani, mutta oma roolini naisena on ihan hallussa. Voit kysyä tätä ihan keneltä vain mieheltä joka on kanssani ollut.

En puhunut/kirjoittanut Setiksestä.

Lispetin ihanneyhteiskunta?

"Nykyään yhä useampi venäläinen vastustaa naisten osallistumista politiikkaan ja heidän toimimista korkeissa valtiollisissa viroissa. Tämä käy ilmi tuoreesta kyselytutkimuksesta(siirryt toiseen palveluun).

Venäläisten naisten puolustamiselle olisi kuitenkin tilausta.

Perhe- ja lähisuhdeväkivalta on maassa vakava ongelma, ja uhrina on useimmiten nainen. Tilanne on vain pahentunut kolme vuotta sitten tehdyn lakimuutoksen myötä, kun perheenjäsenen pahoinpitelyä ei katsota enää rikokseksi, ellei siitä synny vakavia fyysisiä vammoja.

Tällä hetkellä Venäjällä keskustellaan uudesta lakialoitteesta, joka mahdollistaisi paremmin sukupuolittuneesta väkivallasta rankaisemisen.

Ortodoksinen kirkko sekä muut vanhoilliset piirit kuitenkin vastustavat lakia voimakkaasti. Vastustajien mielestä puheet kotiväkivallasta ja sukupuolten välisestä tasa-arvosta uhkaavat perinteisiä perhearvoja.

Kirkon suhteesta naisiin kertoo jotain oleellista myös patriarkaalista perhekomissiota johtavan rovasti Dmitri Smirnovin taannoiset ulostulot. Isä Dmitri on kutsunut(siirryt toiseen palveluun) avoliitossa eläviä naisia ilmaisiksi prostituoiduiksi ja kehottanut(siirryt toiseen palveluun) tyttöjä opiskelun sijaan tähtäämään äideiksi."

• Vau!
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä