Setämiehet ja täkäläisiin naisiin pettyneet poikamiehet. Hae itsellesi nuori ja kuvankaunis vaimo Filippiineiltä. Tarjontaa on siellä pilvin pimein 🥰👍

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauskan, rehellisen ja älykkään The Filipina Pean oppitunti nro 1, olkaa hyvät.

Tämä on hänen ylipäätään ensimmäinen tuubinsa. Hän puhuu erinomaista ja selkeää englantia.

Pähkinänkuoressa:

- suurissa kaupungeissa nuoret kaunottaret piirittävät sinua, jos se ahdistaa, mene provinssiin pienille paikkakunnille, sielläkin on paljon vapaita naisia. He eivät ole niin tungettelevia kuin suuremmissa kaupungeissa, joissa kilpailu länsimaisista vapaista miehistä on todella kova.

- vaikka olisit setämies niin siellä ei selän takana tirskuta suurta ikäeroa naisesi kanssa, siellä on ihan normaalia että paikallinen naisesi on puolet tai jopa enemmänkin nuorempi

- Toki sielläkin on gold diggereitä kuten täälläkin, mutta keskimäärin he ovat hyvin vähään tyytyväisiä. Sekin riittää että on varmuus seuraavasta lounaasta ja päivällisestä. Sähkö ja juokseva vesi eivät ole itsestäänselvyyksiä kaikkialla.

- sikäläiset naiset eivät ole komistusten perään joilla on vatsalla sikspäkki, heille seksikkyys on ihan jotain muuta. Länsimainen taviksenkin näköinen mies on siellä mitä kovinta valuuttaa. Liikakilotkaan ei haittaa. He ihailevat jopa meidän tavallisia neniämme ja vaaleaa ihoamme

Ei muuta kuin kuuntelemaan hänen muitakin opettavaisia videoitaan.

Kiitokset vielä nikille @m1es joka toi hiljattain Pean tutuksi itselleni.

Eikö sellasen voisi saada ovelta ovelle myyntinä suoraan kotiin?

Tilaisin heti yhden nuoren suomalaisen blondin Filippiineilrä.

Niin, että hae Filipppiineiltä kaunis vaimo, joka juoksee naapurissa panettamassa itseään? Vai onko tämäkin nyt yksittäistapaus...?
Ei ei, Annien tarina on niin pitkä juttu jota en jaksa enää toistaa. Ankeaa kohtelua kotona, hyvää ja inhimillistä minun luona noin lyhyesti. Ymmärtäisit jos tietäisit taustat.

Suosittelen hakemaan.

Eikö näitä aasialaisia naisia aikoinaan myyty ns Anttilan myyntikuvaston tapaisissa katalogeissa Suomen perämetsien ukoille? Valitset sieltä joko kauniin, lisääntymiskykyisen leveälanteisen työjuhdan itsellesi "halpa hinta"

Ei tarvitse näet matkustella. Nainen tulee vaan postipakettina lähimmälle R-kioskille.

Eikö näitä aasialaisia naisia aikoinaan myyty ns Anttilan myyntikuvaston tapaisissa katalogeissa Suomen perämetsien ukoille? Valitset sieltä joko kauniin, lisääntymiskykyisen leveälanteisen työjuhdan itsellesi "halpa hinta"

Ei tarvitse näet matkustella. Nainen tulee vaan postipakettina lähimmälle R-kioskille.
Eikös se olekin ollut hieno ja vaivaton ratkaisu? Teidän ei tarvitse sietää näiden peräkammari-ukkeleiden treffi-yrityksiä, eikä heidän tarvitse pettyä joka kerta teidän kieltäytymisiinne ja avata se eurokossu.
Ja aasialaiset naiset ovat takuulla onnellisia kun pääsevät tänne missä on esim. korkea elintaso, sisävessat, jääkaapit, pakastimet, hanavesi, eläkejärjestelmä, neuvolat, terkkarit, huolehtivainen mies jne.
Ilmasto pelastuu kun on vaan yksi ja yhdensuuntainen kaukolento.
Mitä mieltä?

Miten niin? Sun tyttöystävän on joku muu tänne vaimokkeekseen ostanut. Sun tyttis pettää tätä miestä, joka on hänet tänne omaksi ilokseen ostanut.

Pitäähän ntiä ymmärtää kun kumppanin mieskyvyt katosivat jtn 6 v sitten. Enää ei ole kuin kumppanin lyttäämis- ja mollaamiskyvyt jäljellä.

Hän oli ihan hiljattain sanonut että jos ne olisivat tallella niin he menisivät Filippiineille ja siellä hän naisi lukuisia paikallisia 10€/nainen. Annie kuittasi että älä ole niin varma, sinun parasta ennen on jo kaukana takana päin 😁👍

Toinen tapaus minkä kuulin tänään täällä käydessään, oli se että joku vuosi sitten hän tunsi sydämessä jotain outoa ja halusi mennä lääkärille. No kyllä hän pääsi sinne mutta mies oli sen jälkeen valitellut kun oli mennyt yli 100 € laskuun. Nainen tulee kalliiksi, oli todennut 😤 Ja kun tiedetään että miehellä on pätäkkää niin sanotusti ettei p:lle oikein taivu. Varsinainen kitupiikki, ikäänkuin luulee että käärinliinoissa on taskut. Sen jälkeen Annie päätti että tulkoon mitä tulee, hän ei valita eikä enää pyydä päästä lääkäriin.

”Kivaa” kuunneltavaa miehen käytöksestä, eikö totta? 😥

Lääkäri oli tehnyt kaikki mahdolliset mittaukset ja oli todennut että masennus on kyseessä. Sitä en kyllä yhtään ihmettele kun tiedän hyvin paljon heidän elämästään. Mutta nyt olen monilla tavoin tuonut hyvin paljon iloa ja lohdutusta hänen kurjaan elämäänsä. Olen ainoa jolle hän voi ja haluaa kertoa syvimmät tuntemuksensa ja huolensa. Ja nyt tulee taas niitä neuvoja joiltain, mutta Annie ei aio jättää miestään.

Tosi tökeröä huijata millään tavoin tulevia treffikumppaneitaan netissä. No kai hän on sentään omalla naamallaan esiintynyt?

Se ketju mistä tämän löysin, on tainnut jo poistua?

Ennenkuin Alepa tulee taas vinoilemaan mitään minusta, niin sanonpa vaan, että tulisi ihan rikugeremäinen olo jos meidät pantaisiin rinnakkain tuon Edin kanssa 😎 😁

Jotenkin tosi noloa kehua itseään tuolla tavalla. Gere on Gere, komistus, joka hänkin on vanhentunut. Hyväksy itse myös, etä olet iäkäs.
Osasin odottaa jo tuota sinulta 🙄

Huomaa allekijoitukseni alhaalla, siinä ikäni mustana valkoisella. Rehellisesti.

Ensinnäkään en todellakaan kuitenkaan tunne itseäni iäkkääksi/vanhaksi, niin kuin monet itseäni nuoremmat kaverit, johtuu siitä että eivät ole pitäneet kunnostaan huolta ja heillä on kaikenmaailman kremppoja lääkityksineen. Minulla onneksi ei vielä mitään. En tarvitse mitään lääkettäkään.

Älä ota niin sanatarkasti kaikkea pilke silmäkulmassa heitettyä, en pidä itseäni minään komistuksena.

Mutta olin ihan otettu, kun ensimmäinen tagaloginkielinen sana, jonka kuulin Annielta oli se, että hänen mielestään minä olen ”pogi”. Huumorintajuisena naisena hän antoi minulle tehtäväksi selvittää sen merkityksen, löytyihän se sitten kääntäjällä ja se on ”komea” 🤭 Olihan se todella lämmittävää kuulla sellainen kommentti itseäni puolta nuoremmalta, miesten päitä kääntävältä kaunottarelta 😍😘

Hyvää viikonloppua sinulle 🌷

Yhteistyössä