Setämiehet ja täkäläisiin naisiin pettyneet poikamiehet. Hae itsellesi nuori ja kuvankaunis vaimo Filippiineiltä. Tarjontaa on siellä pilvin pimein 🥰👍

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä eräs kertomus, pointsit tälle miehelle:

"Olen yllättynyt siitä, kuinka helppo ihminen hän on ja kuinka paljon hän tekee suhteen hyväksi. En tarkoita siivoamista. En hakenut kotiapulaista ja olen saanut pyykit koneeseen ennenkin.

Riidassa suomalainen sanoo suoraan, mutta Rosa on hiljaa. Kun kyselen, mikä on, hän ei sano mitään. Olen sitten lukenut ohjeita netistä. Filippiiniläisessä kulttuurissa miehen täytyy pyytää anteeksi ensin. Suhteessa pitää tehdä myönnytyksiä ja muistaa, että meillä on kaksi kulttuuria. Flippiiniläisessä kulttuurissa mies tekee lopulliset päätökset. Minä olen tottunut, että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia ja pyrin siihen tässäkin suhteessa."

"Rosan kanssa avioliitto on helppo. Ei ole jatkuvaa taistelua. Kun aiemmat naiseni saivat jotain päähänsä, asia oli niin, eikä edes faktojen lyöminen pöytään auttanut."

Suomalaisen naisen geneettinen erityispiirre...

Miksi miesten ei sitten anneta olla miehiä?
Ja mitähän mahdat tarkoittaa tuolla?
Jos on oikeasti Mies, niin ei esim. minun tarvitse antaa millään muotoa hänelle erikseen jotain "lupaa" olla mies. Kun hän on sitä. Tekemisissään, sanomisissaan. Itse ihailen - ja sytynkin - suuresti sitä jämäkkyyttä, miehisyyttä, ja annan todellakin hänen patsastella osassaan mieluusti. Mikään ei ole hienompaa kuin oman arvonsa tunteva ja tietävä mies, joka myös ymmärtää arvoni naisena eikä kohtele minua piikana vaan arvostaa minua ja kohtelee minua hyvin, kuin prinsessaa.

Miksi miesten ei sitten anneta olla miehiä?
Sukupuoliroolit yritetään järjettömästi hävittää. Poika ei saa enää tehdä poikien juttuja eivätkä tytöt tyttöjen juttuja.
Etenkin pojat ja miehet ovat joutuneet kovan arvostelun kohteeksi. On puhetta toksisesta maskuliinisuudesta ja kamalista valkoisista heteromiehistä jotka ovat lisäksi misogyynejä jne.

Pojan äitinä olen huolissani poikien ja miesten asemasta nyky-yhteiskunnassa.

Mielestäni Sinkkonen on paras lasten psykiatri ja hän kertoo erittäin viisain sanoin asiasta näin:

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Sukupuoliroolit yritetään järjettömästi hävittää. Poika ei saa enää tehdä poikien juttuja eivätkä tytöt tyttöjen juttuja.
Etenkin pojat ja miehet ovat joutuneet kovan arvostelun kohteeksi. On puhetta toksisesta maskuliinisuudesta ja kamalista valkoisista heteromiehistä jotka ovat lisäksi misogyynejä jne.

Mielestäni Sinkkonen on paras lasten psykiatri ja hän kertoo erittäin viisain sanoin asiasta näin:

(y)

Mitä sä taas höpötät?

Niinpä.
Miehet eivät saisi virtsata seisoviltaan ja istuessa täytyisi pitää polvet yhdessä...

Hauskan, rehellisen ja älykkään The Filipina Pean oppitunti nro 1, olkaa hyvät.

Tämä on hänen ylipäätään ensimmäinen tuubinsa. Hän puhuu erinomaista ja selkeää englantia.

Pähkinänkuoressa:

- suurissa kaupungeissa nuoret kaunottaret piirittävät sinua, jos se ahdistaa, mene provinssiin pienille paikkakunnille, sielläkin on paljon vapaita naisia. He eivät ole niin tungettelevia kuin suuremmissa kaupungeissa, joissa kilpailu länsimaisista vapaista miehistä on todella kova.

- vaikka olisit setämies niin siellä ei selän takana tirskuta suurta ikäeroa naisesi kanssa, siellä on ihan normaalia että paikallinen naisesi on puolet tai jopa enemmänkin nuorempi

- Toki sielläkin on gold diggereitä kuten täälläkin, mutta keskimäärin he ovat hyvin vähään tyytyväisiä. Sekin riittää että on varmuus seuraavasta lounaasta ja päivällisestä. Sähkö ja juokseva vesi eivät ole itsestäänselvyyksiä kaikkialla.

- sikäläiset naiset eivät ole komistusten perään joilla on vatsalla sikspäkki, heille seksikkyys on ihan jotain muuta. Länsimainen taviksenkin näköinen mies on siellä mitä kovinta valuuttaa. Liikakilotkaan ei haittaa. He ihailevat jopa meidän tavallisia neniämme ja vaaleaa ihoamme

Ei muuta kuin kuuntelemaan hänen muitakin opettavaisia videoitaan.

Kiitokset vielä nikille @m1es joka toi hiljattain Pean tutuksi itselleni.

Kilpailu miehistä My Ass. Ego on liian iso. Typeriä pesää rakentavia varpusia.

Sanotaanko, että Kimi Räikkönen saisi kaiken anteeksi, sitä se varakkuus merkitsee.

Nyt on kyse suomalaisnaisista ja Petestä

IL ”Pete huomasi, että vaikuttamalla liian helpolta saa naiset menettämään mielenkiintonsa nopeasti, mutta liian ujokaan ei saa olla. Hän totesi, että naisten kanssa kannattaa olla ennemmin vähän röyhkeä ja suorasukainen kuin liian kiltti ja herrasmiesmäinen.

- Aloin tajuamaan, että näiden kahden taktiikan yhdistäminen on taitolaji. Seksiä saa parhaiten suoralla toiminnalla, mutta vähänkin pidempiaikaisen kumppanin löytäminen on strategiapeliä, jossa pitää saada nainen luulemaan, että hän on kiinnostuneempi sinusta kuin sinä hänestä.”

Nyt on kyse suomalaisnaisista ja Petestä

IL ”Pete huomasi, että vaikuttamalla liian helpolta saa naiset menettämään mielenkiintonsa nopeasti, mutta liian ujokaan ei saa olla. Hän totesi, että naisten kanssa kannattaa olla ennemmin vähän röyhkeä ja suorasukainen kuin liian kiltti ja herrasmiesmäinen.

- Aloin tajuamaan, että näiden kahden taktiikan yhdistäminen on taitolaji. Seksiä saa parhaiten suoralla toiminnalla, mutta vähänkin pidempiaikaisen kumppanin löytäminen on strategiapeliä, jossa pitää saada nainen luulemaan, että hän on kiinnostuneempi sinusta kuin sinä hänestä.”
Seksiä saa parhaiten ostamalla.

Nii-i.

Mun rakas kouluaikojen ystävä otti, suomalaisnaiseen petyttyään, filippiiniläsen. Auvoisaa eloa ehti kestää puoli vuotta ja sit on etelän kaunotar paksuna. Lapsi ei ole vielä täyttänyt kahta ja jo erosivat.

No ny sillä on uusi eteläntypy kainalossa. Saas nähd vieläkö haksahtaa panemaan kumitta. Kalliiksi toikin tulee. Yksi lapsi suomalaiselle äidille ja toinen filippiiniläiselle, kerran kuussa kahdeksantoista vuoden ajan...

Nii-i.

Mun rakas kouluaikojen ystävä otti, suomalaisnaiseen petyttyään, filippiiniläsen. Auvoisaa eloa ehti kestää puoli vuotta ja sit on etelän kaunotar paksuna. Lapsi ei ole vielä täyttänyt kahta ja jo erosivat.

No ny sillä on uusi eteläntypy kainalossa. Saas nähd vieläkö haksahtaa panemaan kumitta. Kalliiksi toikin tulee. Yksi lapsi suomalaiselle äidille ja toinen filippiiniläiselle, kerran kuussa kahdeksantoista vuoden ajan...
Just just. Eli tästä tapauksesta voidaan vetää se johtopäätös että suomalaisnaiset eivät KOSKAAN eroa miehistään?

• Tykkää
Reactions: setis
Setis on ollut taas linjoilla ilman nimimerkkiä.
Katkera vanha äijänkäppyrä, jolla on mielikuvitusnainen.

Katkera, jääkylmä, täydellisen yksinäinen, itsesäälissä kieriskelevä, vanha ämmänkäppyrä, ja patologinen valehtelija Alepa on taas linjoilla.

Janoat näitä tsainapimujuttuja, et pysty pääsemään irti näistä vaikka kuinka ”inhoat ja halveksit” näitä, ja meitä muutamia näistä kirjoitteleviä reippaanviriilejä 😎 miehiä 🤣🤣🤣

Suurten päänsisäisten ongelmiesi takia et ymmärrä kuinka naurettavaksi olet itsesi tehnyt 🙄

Filipina Pea kertoo yleiset naisten sikäläiset käsitykset miehistä, oletko hot vai not

Not mm
kaljuus
bodaajat
lävistykset
tatuoinnit
parta
liikalihavuus
karvainen vartalo (like dating a dog 🦮🤣)
keikarit ja rahoillaan pröystäilijät (Gold diggerit tykkäävät tietysti)

Hot mm
naamakarvat ajeltu pois
normaalivartaloisuus
harmaantunut tukka
ole cowboy (ei inise pienistä, ei valita vaan ottaa härkää sarvista)

Kts. lisää

Yhteistyössä