V
vierailija
Vieras
"Rosan kanssa avioliitto on helppo. Ei ole jatkuvaa taistelua. Kun aiemmat naiseni saivat jotain päähänsä, asia oli niin, eikä edes faktojen lyöminen pöytään auttanut."Tässä eräs kertomus, pointsit tälle miehelle:
"Olen yllättynyt siitä, kuinka helppo ihminen hän on ja kuinka paljon hän tekee suhteen hyväksi. En tarkoita siivoamista. En hakenut kotiapulaista ja olen saanut pyykit koneeseen ennenkin.
Riidassa suomalainen sanoo suoraan, mutta Rosa on hiljaa. Kun kyselen, mikä on, hän ei sano mitään. Olen sitten lukenut ohjeita netistä. Filippiiniläisessä kulttuurissa miehen täytyy pyytää anteeksi ensin. Suhteessa pitää tehdä myönnytyksiä ja muistaa, että meillä on kaksi kulttuuria. Flippiiniläisessä kulttuurissa mies tekee lopulliset päätökset. Minä olen tottunut, että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia ja pyrin siihen tässäkin suhteessa."
![]()
Naisiin pettynyt Jussi, 44, rakastui filippiiniläiseen Rosaan: ”Ensin kaverit ajattelivat, että hain itselleni seksiorjan”
Filippiiniläisen vaimon kanssa elämä on helppoa, vaikka parisuhteessa on kulttuurieroja ja viranomaisten kanssa on ollut työlästä asioida.www.iltalehti.fi
Suomalaisen naisen geneettinen erityispiirre...