V
vieras
Vieras
Mein toka laps nukkuu 23-06, syö päivällä 2-3h välein.
ikää nyt 3,5kk.
Esikoisen vauva-aikaa en edes halua muistella. Hyrrr.... :x
Esikoisen vauva-aikaa en edes halua muistella. Hyrrr.... :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa taas:Tuleppa AP kertomaan sitte ku saat sellasen lapsen joka nukkuu yönsä ja syö 4 tunnin välein.
Ap täällä hei! En mä sellaista vauvaa haluakaan, joka söis neljän tunnin välein VAAN nukkuis koko yön. Siks noita korvikekokemuksia kyselen TAI niitä imetettyjä, jotka olis nukkunu koko yön.
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa taas:Tuleppa AP kertomaan sitte ku saat sellasen lapsen joka nukkuu yönsä ja syö 4 tunnin välein.
Ap täällä hei! En mä sellaista vauvaa haluakaan, joka söis neljän tunnin välein VAAN nukkuis koko yön. Siks noita korvikekokemuksia kyselen TAI niitä imetettyjä, jotka olis nukkunu koko yön.
Vauvan ei kuulu nukkua koko yötä.
Alkuperäinen kirjoittaja no hei:Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa taas:Tuleppa AP kertomaan sitte ku saat sellasen lapsen joka nukkuu yönsä ja syö 4 tunnin välein.
Mutta kun jotkut vaan kuitenkin nukkuu!
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa taas:Tuleppa AP kertomaan sitte ku saat sellasen lapsen joka nukkuu yönsä ja syö 4 tunnin välein.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja m:kyllä kai lähes aina imetystä on suositeltu, vainmuu siihen liittyvä vaihtelee tämän tästä..
joo tollasta itsekin olen paljon kuullu, että kun korvikkeeseen menty -> hyvät unet, mutta eihän sitä voi tietää. reilu kk:n nyt imettäneeenä kovasti välissä psyykkaan itseäni ja ajattelen että se jotenkin palkitsis![]()
ja kiitos noista kääntöpuolenki tarinoista![]()
JOo, samoin, ap kiittää näistä kokemuksista, ei se korvike taidakaan olla ratkaisu kaikkeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa taas:Tuleppa AP kertomaan sitte ku saat sellasen lapsen joka nukkuu yönsä ja syö 4 tunnin välein.
Ap täällä tarkentaa, että tiedän hyvin, että vauvat heräilevät yöllä, mut sellainen versio olis kiva, ketä ei tarttis syöttää yöllä. Ku semmossia tuntuu olevan![]()