Seurustelu miehen kanssa, jolla on lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itselläni ei ole lapsia. Ihastuksellani on yksi lapsi.
Heittäytyisittekö suhteeseen miehen kanssa, jolla on jo entuudestaan lapsi (ja lapsi tietysti hälle koko elämä) ja itselläsi ei ole?

Kokemuksia olisi myös kiva kuulla. :)

Joo. Niin tein. :D Sain ihanan miehen ja maailman parhaan tytär½:n

Tyttö otti minut hyvin vastaan 4-vuotiaana, tytön äiti on myös hemmetin hyvä tyyppi. Eli helpolla pääsin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse taas olen lapsirakas. =)
Tosin miehen ex / lapsen äiti aika hankala ja katkera tapaus, eli tuo oman mausteensa tähän soppaan. :|

Jos juttunne lähtee kehittymään, pyydä miestä selvittämään välinsä exään. Minulla oli se etu, että äijän ja exän erosta oli jo aikaa ja mitään selvittämättömiä juttuja ei heillä ollut. Exä oli ilahtunut, että äijä esitteli minut tyttärelleenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja --.-.-.:
no ei kai siinä muuta huonoa ole kuin että joudutte olemaan miehen exän kanssa tekemisissä aina. eli et pääse ex eukosta eroon millään

Näin ei aina tarvi olla.Mä en ole koskaan ollut miehen ex kans kasvotusten.Eikä se ole minua koskaan nähnyt.Joten mitään eroon pääsemisestä aina ole kiinni jos ei tarvetta olla tekemisissä.Ei mieskään exäänsä näe tai kuule.Ihan hyvin mennyt nämä 5v.

Alkuperäinen kirjoittaja iuh:
Lue ensin tältäkin palstalta kaiiki uusperheelisten kertomukset "huoran penikoista" ja miehen "paskalapsista" ja mieti sitten uudestaan. Toki sulla on etuna, ettei omia lapsia ole.

No mä osaan suhtautua asioihin ainakin omasta mielestäni vähän fiksummin kuin käyttämältä miehen lapsesta tuollaisia nimityksiä.

Toivottavasti vielä sen jälkeenkin, kun niitä yhteisiä lapsia tulee, ja miehen lapsi tulee siltikin lomilla ja viikonloppuisin isänsä luo teidän kotiinne.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
no ei kai siinä muuta huonoa ole kuin että joudutte olemaan miehen exän kanssa tekemisissä aina. eli et pääse ex eukosta eroon millään

Näin ei aina tarvi olla.Mä en ole koskaan ollut miehen ex kans kasvotusten.Eikä se ole minua koskaan nähnyt.Joten mitään eroon pääsemisestä aina ole kiinni jos ei tarvetta olla tekemisissä.Ei mieskään exäänsä näe tai kuule.Ihan hyvin mennyt nämä 5v.

niin mutta miehen on oltava exänsä kanssa tekemisissä koskien lapsen asioita. enpä tiedä ketään jolla yhteishuoltajuus on eikä exänsä kanssa asioista sovi puhelimitse/kasvotusten ym.

Tuota, äijän exä hoiti minun ja äijän yhteistä lasta, että pääsin kouluun tentit tekemään. Hänen kaikki lapsensa ovat aina tervetulleita meille. Eli ei aina ole pakko olla hankala ex.

Kun lapsen äiti huomaa, ettei hänen asemansa ole uhattuna, saattaa elämä muuttua kaikille antoisammaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanhanaikainen:
En alkais kun on jo kerran jättänyt lapsensa ja perheensä, ei voi olla hyvä mies. Eriasia sitten jos vaimo on kuollut.

Ei ole missään vaiheessa jättänyt lastaan.

Lapsi on nyt 3-vuotias ja erosta aikaa reilu puoli vuotta vasta.
Mutta me olemmekin siis tutustumisvaiheessa, emmekä tyyliin muuttamassa yhteen jne., mutta ajattelen jo tulevaa...

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Lue ensin tältäkin palstalta kaiiki uusperheelisten kertomukset "huoran penikoista" ja miehen "paskalapsista" ja mieti sitten uudestaan. Toki sulla on etuna, ettei omia lapsia ole.

No mä osaan suhtautua asioihin ainakin omasta mielestäni vähän fiksummin kuin käyttämältä miehen lapsesta tuollaisia nimityksiä.

Toivottavasti vielä sen jälkeenkin, kun niitä yhteisiä lapsia tulee, ja miehen lapsi tulee siltikin lomilla ja viikonloppuisin isänsä luo teidän kotiinne.

Ei tuo ole tuonut koskaan mitään ongelmaa.Joka toinen vkl meillä miehen muksut.Vain kesälomalla viikon.Ei muina lomilla.Kaikki on ihan ihmisistä ja järjestelyistä kiinni.Enää muutama vuosi nyt jo tahti hieman hidastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Miksi ei tulisi? Miksi miehen lapsi muka ei olisi tervetullut?

Ja me tosiaan ollaan vasta tutustumisasteella, tähän mennessä olen nähnyt vain lapsen valokuvia ja turvaistuimen. :D
Eli ei olla hätäilemässä, ja näen lapsen sitten kun suhteemme on vakavalla pohjalla.

Miehen exä ei anna miehen tavata lasta niin usein kuin mies haluaisi, ja se tuntuu minustakin pahalta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja -.-.-.:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:

niin mutta miehen on oltava exänsä kanssa tekemisissä koskien lapsen asioita. enpä tiedä ketään jolla yhteishuoltajuus on eikä exänsä kanssa asioista sovi puhelimitse/kasvotusten ym.

Näin meillä ainakin on.Ei ole mikään PAKKO .Jos ei ole tarvetta.Ei miehen eikä minunkaan.Ei nämä lapset ole mitään ihan pieniä enää.

Tosin miehen ex / lapsen äiti aika hankala ja katkera tapaus, eli tuo oman mausteensa tähän soppaan. :|

mun nykyisellä miehellä on kaks lasta ennestään. ja lasten äiti, todella hankala. monet itkut tuli itkettyä joskus, lasten tai heidän äitinsä vuoksi. nyt kuitenkin meillä kaksi yhteistä lasta mieheni kanssa. lasten äiti kokonaan kuvioista pois ja mä todella onnellinen. mutta vuosi meni ennen kun luottamus ja kaikki muu oli kohdallaan. helppoa se ei todellakaan ole, ja kärsivällisyyttä ja rakkautta vaatii paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:

mun nykyisellä miehellä on kaks lasta ennestään. ja lasten äiti, todella hankala. monet itkut tuli itkettyä joskus, lasten tai heidän äitinsä vuoksi. nyt kuitenkin meillä kaksi yhteistä lasta mieheni kanssa. lasten äiti kokonaan kuvioista pois ja mä todella onnellinen. mutta vuosi meni ennen kun luottamus ja kaikki muu oli kohdallaan. helppoa se ei todellakaan ole, ja kärsivällisyyttä ja rakkautta vaatii paljon.

No varmasti! Mutta yritän ottaa sen asenteen, että kyllä tästä selvitään.
En aio ihan vähästä luovuttaa. Mies on kyllä tämän arvoinen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhanaikainen:
En alkais kun on jo kerran jättänyt lapsensa ja perheensä, ei voi olla hyvä mies. Eriasia sitten jos vaimo on kuollut.

niin se vaimohan ei ole voinut jättää sitä miestä???

Tai hankkiutua raskaaksi salaa ja aiheuttaa eroa?

Kuumimmat

Yhteistyössä