V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mulla ole tarkoituksena saada exä takaisin Haluan vain näpäyttää sitä.Kun sillä nyt on joku ja mulla ei ole. Ei ole reilu fiilis. Sit kun se tulee siellä ylppäreissä mua yrittää, niin sanonko, et tekis tosi nannaa antaa sille pakit...Tästä nyt kiikastaa.
Jees en ehdi enää kait tilata mitää mekkoo, niin tein hätä ratkasuna sen, että ostin Seppälästä tosi kivat ruskeet mini shortsit (Jolle käyttöä myös kesällä.) Jättää pitkälti mun laihat reidet paljaaksi(Hot &Must). Sit HenkkaMaukalta
(H&M:ltä) kiva juhlava toppi:
Product Detail | H&M
Ainoo huono seikka, että noi molemmat meni maksaan sen lähemmäksi 30 e....eli yhteensä 60 e.Jäi harmittaa, kun nyt olisi ollut ne rahat ostaa se kesän juhla/bile mekko niin kävi näin. Mut toppii ainakin voi vielä käyttää juhlissa.
Laitahan lasit, jotta näet tarkemmin lukea mitä siitä helman pituudesta on kirjoitettu.Ai vaihtoehdot ovat alamittainen roiskeläppä tai kamala ja muodoton tanttamekko :snotty:
Ovatko ne kaikki juhlissa näkemäsi naiset tuollaisia HM:n kuvaston mallien vartalon omaavia? Onko tuollainen nukelle tarkoitettu mekko yhtä kaunis tavallisen naisen päällä vai tarvitseeko oikeanlaisen varren?
Ei mulla ole tarkoituksena saada exä takaisin Haluan vain näpäyttää sitä.Kun sillä nyt on joku ja mulla ei ole. Ei ole reilu fiilis. Sit kun se tulee siellä ylppäreissä mua yrittää, niin sanonko, et tekis tosi nannaa antaa sille pakit....
Kiitti. Ei mua muitten naisten kateus/arvostelu ole koskaan satuttanut sen jälkeen, kun olen huomannut et omana itsenäni saan parhaiten sen miehen minkä mä just tahdon.
Eipä kestä. Valitettavan usein suomalaisten naisten juhlapukeutuminen on luokkaa tämä, jollain kauhealla huivilla koristeltuna:Kiitti. Ei mua muitten naisten kateus/arvostelu ole koskaan satuttanut sen jälkeen, kun olen huomannut et omana itsenäni saan parhaiten sen miehen minkä mä just tahdon.
^^Ihanan sensuelli ja kaunis tuo edellinen mekko. Tosin siihen vaaditaan hoikkuutta ja pitkät sääret, että näyttää hyvältä.
Muistappa että ne juhlat on lakitettavan eikä sun juhlat,ei ole kovin aikuismaista touhua sinulta.Näpäytä ex-ukkoos mielummin muualla
kuin muiden juhlissa.