T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei se ihan 18v voi olla jos on murkku ikänen lapsi![]()
Ei mulla ole tarkoituksena saada exä takaisin Haluan vain näpäyttää sitä.Kun sillä nyt on joku ja mulla ei ole. Ei ole reilu fiilis. Sit kun se tulee siellä ylppäreissä mua yrittää, niin sanonko, et tekis tosi nannaa antaa sille pakit...Tästä nyt kiikastaa.
Jees en ehdi enää kait tilata mitää mekkoo, niin tein hätä ratkasuna sen, että ostin Seppälästä tosi kivat ruskeet mini shortsit (Jolle käyttöä myös kesällä.) Jättää pitkälti mun laihat reidet paljaaksi(Hot &Must). Sit HenkkaMaukalta
(H&M:ltä) kiva juhlava toppi:
Product Detail | H&M
Ainoo huono seikka, että noi molemmat meni maksaan sen lähemmäksi 30 e....eli yhteensä 60 e.Jäi harmittaa, kun nyt olisi ollut ne rahat ostaa se kesän juhla/bile mekko niin kävi näin. Mut toppii ainakin voi vielä käyttää juhlissa.
Nyt kyllä jäi harmittaa toi shortsi-jutska...Tuntuu kotona peilin edes, et ei se käykkään. Vaikka se tosi hyvin näyttää mun sääretMietin, et lähenkö huomenna palauttaa ja hommaan jotain uutta...joku mini hame tms Tai kattoo nyt onko mun kaapissa mitään.
Nyt kyllä jäi harmittaa toi shortsi-jutska...Tuntuu kotona peilin edes, et ei se käykkään. Vaikka se tosi hyvin näyttää mun sääretMietin, et lähenkö huomenna palauttaa ja hommaan jotain uutta...joku mini hame tms Tai kattoo nyt onko mun kaapissa mitään.
Aivan sama. Tässä kysyttiin, millä mekolla miesten päät kääntyy ja tuolla kääntyy minun pää. Yläpää. Sata kertaa parempi kuin tanttamekko, joita juhlissa yleensä kauniilla nuorillakin naisilla näkee.Tuo on rantamekko. Varmasti rannalla mitä mainioin, mutta juhliin vähän turhan arkinen.