Sexy vaate, joka vetäisi exän huomion lakkiaisissa muhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Shortsit ja biletoppi tai rantamekkohan ei suinkaan ole alipukeutumista? :O
Kyllä näyttävästi voi pukeutua, vaikka pukeutuisikin ihan TYYLIKKÄISIIN juhlavaatteisiin eikä paljastelisi liikaa.

Ikävä tuottaa pettymys, ei olla. Ja mielikuvasikin osui väärään. Suosin töissä seuraavaa tyyliä.

j-linderberg-fw-2010-9.jpg

Vapaa-ajalla, oikean puoleinen.

RTEmagicC_asos-ltd100-london-college-of-fashion.jpg.jpg

[QUOTE="mies";23891196]Jäi näköjään edellisestä viestistä työvaatekuva pois.

[/QUOTE]

sähän voit mennä ap:n seuralaiseksi, ei apkaan sit tunne itseään niin hylätyksi. ap pukeutuu maksulliseksi ja sä liikemieheksi? eiks se olis hyvä? muistatte kertoo vielä juhlakansalle, että te osaatte pukeutua ja kannattais muittenki opetella.

sähän voit mennä ap:n seuralaiseksi, ei apkaan sit tunne itseään niin hylätyksi. ap pukeutuu maksulliseksi ja sä liikemieheksi? eiks se olis hyvä? muistatte kertoo vielä juhlakansalle, että te osaatte pukeutua ja kannattais muittenki opetella.
Ei mun tarvitse, saan tarvittaessa seuraa vaimostani. Enkä yritä pukeutua liikemieheksi, kaupallisesta sektorista olen pyrkinyt pysymään niin kaukana kuin mahdollista. Olen tyytyväinen nykyiseen asiantuntija/suunnittelija-nimikkeellä kulkevaan ammattiini. Ja pukeutumiseni tulee omasta tahdosta sekä osittain työn ja työpaikan asettamista vaatimuksista. Mutta nyt isyyslomalla ehkä kiskaisen ylleni jotkin vaatimattomammat rytkyt, ettei muille vanhemmille leikkipuistossa tule paha mieli. :)

Ettei se, parahin "mies", olisi kuitenkin ollut vaimosi kuva, jonka tänne liitit kuvamaan kauhistavaa tanttamekkoa? Et kai siksi ole katkeroitunut, ja sen seurauksena päätynyt purkautumaan naisten pukeutumisesta naisten suosimalle palstalle?

• Tykkää
Reactions: raspberry
Jos ei muuta tältä iltaa ollut, niin eiköhän tässä tullut tarpeeksi v*ttuilua yhdelle iltaa puolin ja toisin. Parempi lähteä nukkumaan, jotta jaksaa herätä klo 7.

Nähdään hiekkalaatikolla, joko täällä virtuaalisella tai leikkipuiston ja käännellään siellä toistemme päitä. :)

Oletko sä AP ihan kunnossa? Siis mieleltäsi? Kukaan mieleltään terve ihminen ei käyttäydy tuolla tavalla eikä todellakaan mene tuollaisissa hepenissä toisten juhlia pilaamaan. Mitä se ex-miehesi uus nainenkin sinusta ajattelee kun tuolla tavoin tyrkytät itseäsi? Sinun kannattaa varata mielenterveystoimistosta aika. Saat avautua tästä "ongelmallisesta riippuvuudestasi" ex mieheesi.

Ja sinulle "mies": Pukeutua voi myös tyylillä ilman telttoja! Nuo sinun esittämäsi rantarytkyt ei sitä juhlatyyliä kyllä ole. Taidat itse olla hivenen tyylitajuton jos moista väität!

24.02.11
Lenkkeilin eilen talon ohi, minne exä on muuttanut uuden naisensa luo... pimeellä näky ikkunasta, et siellä oli kaikki laitettu tosi kivasti... oli takkakin ja kaikkea. Ihan erilaista sit kun mun kotona missä kaikki on haettu jostain halpa kaupasta ja kirppikseltä. Tuli vaan sellanen olo, et oliko toi nainen nyt mua parempi sen takia et se oli varakkaampi? Rakastuuko miehetkin vaan rahaa? No pitää vaihtaa lenkki reittiä, ettei pahota mieltään tuosta... Aiemmin olin jopa ihan ilonen exän puolesta...onnittelinkin sitä ja niin. Mut nyt en tosissaan onnittelisi..haluisin sen oikeesti takas...se oli hyvä mies... :'( Ihmettelen vielä, et miks vasta nyt se mustasukkasuus tuli esille. Vaikka ei sillein hallitsemattomasti, ku on mullakin nyt yks mies...mut ei niin hyvä kuin tää exä ...Miksi ihmiset eroaa?

15.02.11 Ottaa aivoon kun mies tsekkaa aina kaikkien naisten tissit ja pepun
Millä sitä voisi hillitä itseään, kun huomaa miten mies (jonka kanssa aloitin nyt seurustelun) katsoo joka ikisen vastaan tulevan naisen perää ja etumusta? Olen sanonut siitä sille, mutta ei se lopeta. Tänään kun katsoin ystävänpäivän kunniaksi alusvaatteissa televisiota, olin varta vasten laittanut ne että olisi romanttinen ilta mutta ei se niin pitkään mua katsonut kuin muita naisia. Vedin taas sitten herneen nenään ja passitin sen omaan kämppäänsä nukkumaan.Pitäisikö sitä laittaa anteeksipyyntö tekstari vai antaa vain olla..

12.05.11
Oon tässä miettinyt, että onko juustohöylä liian arkinen häälahja? Toinen parista on kuitenkin ulkomaalainen eikä ole tottunut käyttämään juustohöylää. Voisi olla erikoinenkin lahja tästä perspektiivistä katsottunut. Voisin antaa 1 käyttämättämön omasta kaapista. Joka tapauksessa nyt pienellä budjetilla mennään... 10 euroa on se max summa.

ehkä pelkkä reisien esittely ei enään auta.

Ihan oikeasti, parhaiten saat exäs huomion olemalla huomioimatta häntä. Ole oma itsesi, nauravainen, iloinen. Nainen on kauneimillaan hymyillessään. ( En tarkoita mitään väkinäistä hymyä, vaan AITOA hymyä ) Toki voit laittaa peruspikkumustan päälle, mut älä herranjestas laita mitään minishortseja.

Jos on hyvä kroppa, niin ei ole oikeasti tarvetta paljaalle pinnalle, vartalonmyötäinen riittää ja on usein vielä seksikkäämpi. Joka tapauksessa noudattaisin sitä sääret TAI rinnat mantraa, eli ei molempia näkyviin, näyttää vain halvalta. Ja suoraan sanottuna, jos joku tulee juhliin tuollaisessa nenäliinassa kuin tuossa kuvassa on, niin pitäisin kyseistä henkilöä vähän huvittavana, ja ehkä hieman sääliksi kävisi hänen mukanaan olevia lapsia.

Tosiaan joku vartalonmyötäinen, mutta vaikka korkeakaulainen ja pitkähihainenkin mekko, jossa on lyhyt vähän hulmuava hame vaikka, olisi juhlava ja seksikäs mutta kuitenkin oikeasti tyylikäs, jota tuo valkoinen hapsupantterinenäliinä ei ole.

Näin. Eipä ollut erityisen antava sekään puku jolla Pippa sekoitti kaiken kansan pään ja sai parhaan beban omistajan maineen...

[QUOTE="mies";23890550]Aivan sama. Tässä kysyttiin, millä mekolla miesten päät kääntyy ja tuolla kääntyy minun pää. Yläpää. Sata kertaa parempi kuin tanttamekko, joita juhlissa yleensä kauniilla nuorillakin naisilla näkee.
Ja tämä viesti ei sisältänyt minkäänlaista seksista sovinismia, sanoin vain mikä omaa silmääni miellyttää. Eikä haittaa, vaikka hameen helma olisi hieman pidempikin. Tietenkin voitte mammaporukassa miettiä, mistä miehet pitävät. Miehen mielipidettä ei tietenkään kannata kuunnella. :)[/QUOTE]

Ei ainakaan minun pääni. Minä ehdotin tuota nahkaista roiskeläppää, se kääntäisi minun pääni. Pidän goottityylistä, mutta pidemmät röyhelömekot ovat minusta parempia. Tai sitten perinteiset iltaleningit, mieluiten punaisena. Myös hyvin istuvat jakkupuvut ovat tyylikkäitä.

Minäkin olen mies, en vain sitä erityisesti mainosta täällä.

Yhteistyössä