K
"KahdenÄiti"
Vieras
Onko mulla mitään mahdollisuuksia päästä läpi pääsykokeista kun ei tuo fysiikka ja kemia tunnu muistuvan mieleen, viimeksi opiskellut niitä noin 15v sitten. Apua.
Tahto päästä opiskelemaan on kova, motivaatio ja yleistieto on kunnossa, mutta fysiikkaanko tämä kaatuu kaikki? Tiedän, että opin kun saan opetusta mutta vähän vaikea nyt pääsykokeisiin saada oppia muualta kuin sisäistämällä itse kirjasta. Ja sisäistäminen ei tunnu onnistuvan kun ei muista kunnolla edes alkeita enää