Siemennetettä häpyhuulilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Voiko raskaaksi tulla, jos siemennestettä pääsee vain häpyhuulille? Joka paikasta löytyy eri tietoa asiasta.

Kun miksi jossain sanotaan, että periaatteessa voi tulla raskaaksi, jos siemennestettä pääse häpyhuulille, mutta silti sanotaan, että pyyhkeestä tai wc-paperista ei voi tulla? Miksi ei voi, jos sillä pyyhitään alapää ja jos esim. pyyhkeessä sattuisi olemaan tuoretta siemennestettä?

Miks sitten joku oli täällä sanonut, että "mitä jos tekisit raskaustestin?", kun olin kysynyt, että olisinko voinut tulla raskaaksi pyyhkeestä?

Kyse on siis tästä keskustelusta:

Olen kysynyt asiaa nyt useamman kerran ammattilaiselta ja vastaus on ollut, että ei voi tulla raskaaksi pyyhkeestä. Sanoi myös, että tuo joka on jotain testiä ehdotellut niin ei tiedä asiasta mitään.

Voiko joku nyt vaan vastata, että miks se joku oli ehdotellut testiä kun ammattilainen sanoi, että ei oo mahdollista? Kun joka paikassa missä joku muu on kysynyt samasta asiasta, niin on vastattu, että ei todellakaan voi tulla. Miksi mulle nyt sanottiin, että voisin tehdä testin?

Miks sitten joku oli täällä sanonut, että "mitä jos tekisit raskaustestin?", kun olin kysynyt, että olisinko voinut tulla raskaaksi pyyhkeestä?

Kyse on siis tästä keskustelusta:

Olen kysynyt asiaa nyt useamman kerran ammattilaiselta ja vastaus on ollut, että ei voi tulla raskaaksi pyyhkeestä. Sanoi myös, että tuo joka on jotain testiä ehdotellut niin ei tiedä asiasta mitään.

Voiko joku nyt vaan vastata, että miks se joku oli ehdotellut testiä kun ammattilainen sanoi, että ei oo mahdollista? Kun joka paikassa missä joku muu on kysynyt samasta asiasta, niin on vastattu, että ei todellakaan voi tulla. Miksi mulle nyt sanottiin, että voisin tehdä testin?
Mitä oikein teit sillä pyyhkeellä kun tulit siitä raskaaksi?

Taasen maallikkona: ei märästä eikä kuivasta pyyhkeestä voi tulla raskaaksi.

Oletko täysin varma? Miks joku oli ehdotellut sitten jotain testiä? Vastatkaa!

Miksi esim. netissä sanotaan näin:
It's also possible to get pregnant from other kinds of sexual activity — even if the penis doesn't ejaculate inside the vagina — but this is way less common. If semen (cum) gets ON the vulva or near the vaginal opening, sperm cells can swim into the vagina and cause pregnancy.

Jos ammattilainen on minulle sanonut jo monta kertaa, että ei voi tulla raskaaksi ja testin tekeminen ei ole aiheellista tilanteessani, niin miksi jauhatte asiaa vieläkin? Enkö voi luottaa siihen, että ammattilainen on oikeassa?

Täällä on ennenkin ollut näitä palstoja, joissa joku on pelännyt samaa asiaa, ja hänelle on oikeastaan vaan naurettu ja sanottu, että ei todellakaan voi tulla. Miksi minun kohdallani ei ole niin? Vai onko tämä teidän juttu vain jotain huumoria, jota en ymmärrä?

Yhteistyössä