Siemennetettä häpyhuulilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyseessä on siis henna, joka on syvästi häiriintynyt ihminen.

Googlatkaa hakusanoilla:

"Aihe vapaa, Asperger henna"

Löytyy vaikka mitä tietoa ja vanhoja tekstejä, joihin voi aloitusta verrata.

Ap on tämä vauvan Asperger henna, eikä sille kannata kenenkään vastata.

Jo edellisellä sivulla tätä on käsitelty, ja ap:n on pakko olla tuo hullu trolli.

Lopeta itse, henna.

Kukaan EI usko sinua, eikä kukaan halua sinua tänne(kin!!)spämmäämään.

Pilasit aikoinaan vauva.fi sivuston aihe vapaan, älä oikeasti tee samaa täällä kaksplussalla.

Ja tämän palstan käyttäjät osaavat googlata:

Aihe vapaa Asperger henna

Jo näillä löytyy hyvin tietoa, jos vähän muuttelee hakuja löytyy lisää.

Ja jokainen vakuuttuu kun vertaa ap:n tekstejä Hennan muinaisiin kirjoituksiin, että ap on henna.

Eikä Hennalle kannata kenenkään vastata, on niin häiriintynyt ja outo tapaus.

Aion pitää tämän totuuden esillä, tykkäsit siitä tai et, henna.

Lopeta itse, henna.

Kukaan EI usko sinua, eikä kukaan halua sinua tänne(kin!!)spämmäämään.

Pilasit aikoinaan vauva.fi sivuston aihe vapaan, älä oikeasti tee samaa täällä kaksplussalla.

Ja tämän palstan käyttäjät osaavat googlata:

Aihe vapaa Asperger henna

Jo näillä löytyy hyvin tietoa, jos vähän muuttelee hakuja löytyy lisää.

Ja jokainen vakuuttuu kun vertaa ap:n tekstejä Hennan muinaisiin kirjoituksiin, että ap on henna.

Eikä Hennalle kannata kenenkään vastata, on niin häiriintynyt ja outo tapaus.

Aion pitää tämän totuuden esillä, tykkäsit siitä tai et, henna.
Älä nyt ole noin negatiivinen. Aihe on ihan mielenkiintoinen, varsinkin jos ap (mielestäsi Henna?) kertoisi kuvailevammin, miten tuo häpyhuulien pyyhkiminen tapahtui.

Kiitos kiitos kiitos! Joku asiallinen täällä sentään.
Miten itse jatkaisit? Pystyisitkö itse olemaan käymättä lääkärissä? Miten pystyisit unohtamaan asian?

En vain yhtään jaksaisi lähteä mihinkään lääkäriin kun hävettäisi mennä sinne ja sanoa, että:”epäilen, että minulla on kivivauva”
Nyt mulla menee niin hermo tähän saatanan "henna-juttuun". Mä en ole henna, olen ihan normaali ihminen, joka on tullut tänne vaan kysymään asiasta, jota olen miettinyt! En ole häiriintynyt tai sairas, sä olet kun jankkaat tollaisia ja syytät mua joksikin tyypiksi, joka en todellakaan ole ja mistä en ole ikinä edes kuullut!
Joten nyt, fiksut, vastatkaa vielä tähän ja älkää välittäkö noista, jotka keksivät aivan omia juttuja päästään. MINÄ EN OLE MIKÄÄN HENNA, PISTE! VANNON SEN!

Ei ole ihan totta kivaa, että nyt on levitelty vauvafi:ssäkin huhuja, että olisin joku henna. En ole. Voitteko lopettaa? Tämä menee jo yli. Tulin tänne kysymään asiallisia vastauksia, mutta lopputulos oli tämä, että minua epäillään, että olisin joku häirikkö. Olen jo sanonut, että en ole koskaan ennen tänne mitään kirjoitellut. Se on fakta. En tiedä, mistä olette kaikista tämän keskustelupalstan keskusteluista saaneet päähänne, että olisin joku hullu. En ole sairas tai hullu. Kuten olen sanonut, olen vain ihminen, jolle tarvitsee sanoa asia moneen kertaan, ennen kuin se menee perille. Nyt vaadin, että tämä juoruilu ja jankkaus jostain hennasta loppuu tasan tähän! Kiitos

Ei ole ihan totta kivaa, että nyt on levitelty vauvafi:ssäkin huhuja, että olisin joku henna. En ole. Voitteko lopettaa? Tämä menee jo yli. Tulin tänne kysymään asiallisia vastauksia, mutta lopputulos oli tämä, että minua epäillään, että olisin joku häirikkö. Olen jo sanonut, että en ole koskaan ennen tänne mitään kirjoitellut. Se on fakta. En tiedä, mistä olette kaikista tämän keskustelupalstan keskusteluista saaneet päähänne, että olisin joku hullu. En ole sairas tai hullu. Kuten olen sanonut, olen vain ihminen, jolle tarvitsee sanoa asia moneen kertaan, ennen kuin se menee perille. Nyt vaadin, että tämä juoruilu ja jankkaus jostain hennasta loppuu tasan tähän! Kiitos

Normaali ihminen, joka ei vieläkään tajua missä mennään?

Ettei sinulla olisi aspergeria?

Henna......

Ja eihän sinulle voi mitään vastata, kun se ei mene perille.

Normaali ihminen, joka ei vieläkään tajua missä mennään?

Ettei sinulla olisi aspergeria?

Henna......

Ja eihän sinulle voi mitään vastata, kun se ei mene perille.
No ei ole mitään aspergeria. Älkää sanoko enää sitä henna sanaa, ihan totta!
Olen normaali ihminen, ja niin nyt taitaa olla, että ei, en tajua vieläkään missä mennään. Sori siitä.
Ja voi minulle vastata, menee se perille kun tarpeeksi kauan jankkaa. Nyt ollaan jo voiton puolella kysymysten suhteen ja nyt teidän piti alkaa vitsailemaan. Alussa sain niin hyviä vastauksia.
Voitte haukkua mua mielessänne hulluksi ja vaikka miksi, mutta sellainen mä en ole. Mä lopetan täällä keskustelun ihan just, kunhan saan nyt vielä toivottavasti vastaukset noihin mitä äsken kysyin.

Hei kaikki!
Sovitaanko, että tämä keskustelu päättyy nyt tähän. Puheet alkaa mennä jo niin pois itse asiasta, että on parempi jättää tämä tähän. Tämä keskustelu jää nyt tähän, ei enää kommentteja. Unohtakaa koko keskustelu.

Jos ap vielä kohtaa epäilyttäviä pyyhkeitä, voi hän testin avulla varmistua siitä, onko niissä spermatahroja. Testi on alunperin ilmeisesti kehitetty puolisoaan epäileville miehille, mutta hyvä testi on monipuolinen.

6-delux-semenSpy.jpg

Hei sori että tänne vieläkin kommentoin, vaikka sanoin että lopetetaan jo. Mua jäi niin vaivaamaan toi henna-juttu. Mä haluan nyt vaan olla varma, että se jankkaus jäi tähän. Mä ihan totta olen nyt unohtanut tän koko jutun, vihdoin. En halua, että musta pyörii jotain valheellisia huhuja millään palstoilla. Tämä menee jo kunnianloukkauksen puolelle. Te ette voi mennä syyttelemään ketään joksikin toiseksi henkilöksi. Olen monta kertaa jo sanonut, mutta sanon nyt vielä. Olen aivan tavallinen ihminen, joka tuli tänne kysymään mieltä painavasta asiasta. Sain vastaukset niihin. Saatoin olla ärsyttävä, kun jankkasin, anteeksi siitä. Nyt kuitenkin olen päässyt yli asiasta ja haluan unohtaa koko jutun. En ole trolleri enkä mielenterveydellisesti sairas. Mulla vaan meni tämä juttu vähän yli.

Haluan varmistua siitä, että te uskotte mua. Lupaatteko, että tämä juttu jää nyt tähän ja perättömien huhujen levittely lopetetaan tasan tähän? Miettikää, olisiko kiva omalle kohdalle, jos teistä leviäisi palstoilla perätön huhu, että olisitte joku mielenterveydellinen hullu?

Te, jotka olette noita tänne kirjoitelleet: Tämä asia unohdetaan ja keskustelu aiheesta lopetetaan tällä palstalla, kunhan myönnätte sanoneenne loukkaavasti ja asiattomasti.

Toivon, että ymmärrätte miltä minusta tuntuu. Haluan vain olla varma, että minusta ei pyöri valheellisia tietoja.

Yhteistyössä