Siemennetettä häpyhuulilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tee nyt se raskaustesti, jotta pääset irti tosta jankkaamisesta. Tai pyydä äitiäsi ostamaan testi ellet itse kykene.

Olet nyt lokakuun alusta asti asiaan jumittunut.
Jos tämä pyyhe-episodi on tapahtunut jo aiemmin, alkaa olla jo kiire sinulla teettää abortti. mikäli vieläkin uskot olevasi raskaana.

Tee nyt se raskaustesti, jotta pääset irti tosta jankkaamisesta. Tai pyydä äitiäsi ostamaan testi ellet itse kykene.

Jos tämä pyyhe-episodi on tapahtunut jo aiemmin, alkaa olla jo kiire sinulla teettää abortti. mikäli vieläkin uskot olevasi raskaana.
Miksi mä tekisin testin, jos ammattilainen on sanonut, että ei voi tulla raskaaksi ja testille ei ole tarvetta? Ja hei, tää on tapahtunut jo yli vuosi sitten, eli ei mitään aborttia kannata ehdottaa, koska enhän mä voi millään olla raskaana, jos siitä olis jo yli vuosi!
Miksi sä ehdotat jotain testiä kun raskaus ei ole mahdollinen?! Voitteko lopettaa ton mun pelottelun, haluan unohtaa koko jutun.

Miksi mä tekisin testin, jos ammattilainen on sanonut, että ei voi tulla raskaaksi ja testille ei ole tarvetta? Ja hei, tää on tapahtunut jo yli vuosi sitten, eli ei mitään aborttia kannata ehdottaa, koska enhän mä voi millään olla raskaana, jos siitä olis jo yli vuosi!
Miksi sä ehdotat jotain testiä kun raskaus ei ole mahdollinen?! Voitteko lopettaa ton mun pelottelun, haluan unohtaa koko jutun.

Eli päässä viiraa oikein kunnolla ja asia pyörii yhä mielessä.
Taitaa olla tarvetta psykiatrille.

Eli päässä viiraa oikein kunnolla ja asia pyörii yhä mielessä.
Taitaa olla tarvetta psykiatrille.

Voitko nyt kertoa minulle oikein selkosuomella, että MIKSI ehdotat testiä, jos raskaus on mahdoton? Voisitko pliis antaa tähän vastauksen?

Etkö itse tiedä, että pyyhkeestä ei voi tulla raskaaksi?

Miksi et vain sano suoraan, että ei ole mahdollista, vaan ehdottelet jotain testiä?
Vai onko toi sun kommentti vitsi?

En ihan oikeesti halua vitsailla yhtään. Mä oon ihan hemmetin ahdistunut tästä, kun pelottelette joillain testeillä. Myöntäkää, että näin ei voi tulla raskaaksi ja testin ehdottaminen ei ole aiheellista.

Ja oikeesti, niin kun sanoin, kyseinen on tapahtunut YLI VUOSI SITTEN!!! Älkää pelleilkö, jos olen jutellut asiasta jo useamman ammattilaisen kanssa ja kerroin jo, mitä he olivat mieltä.

Voitko nyt kertoa minulle oikein selkosuomella, että MIKSI ehdotat testiä, jos raskaus on mahdoton? Voisitko pliis antaa tähän vastauksen?

Etkö itse tiedä, että pyyhkeestä ei voi tulla raskaaksi?

Miksi et vain sano suoraan, että ei ole mahdollista, vaan ehdottelet jotain testiä?
Vai onko toi sun kommentti vitsi?

Voitko pliis nyt vastata, kunnolla. Olen kiitollinen, jos vastaat!

En ihan oikeesti halua vitsailla yhtään. Mä oon ihan hemmetin ahdistunut tästä, kun pelottelette joillain testeillä. Myöntäkää, että näin ei voi tulla raskaaksi ja testin ehdottaminen ei ole aiheellista.

Ja oikeesti, niin kun sanoin, kyseinen on tapahtunut YLI VUOSI SITTEN!!! Älkää pelleilkö, jos olen jutellut asiasta jo useamman ammattilaisen kanssa ja kerroin jo, mitä he olivat mieltä.
Jatkossa käytä omia pyyhkeitä ja pysy erossa miehistä niin loppuu stressi raskautumisesta.

Alkaaks teidän mielestä tää mun juttu kuulostaa pakko-oireiselta mielisairaudelta?😂 Tai et myönnättekö, että on aika ironista, että kyselen täällä asiaa, jonka olen jo kysynyt ammattilaiselta ja saanut erittäin selvän vastauksen?😅

Ei mut oikeesti, sori et vieläkin jankkaan😂 Jankkaan niin kauan et joku nyt vastaa tähän, et mikä on ajatus tässä viestissä? Onks tää nyt joku vitsi vai miks oikeesti tää tyyppi sanoo testistä, kun sanoin jo, että ammattilainen on sanonut raskauden olevan mahdoton ja testin aiheeton?

Lopetan tän jankkaamisen kun ootte vastannut asiallisesti tohon. Ei mitään pelotteluja tai valheita. Miettikää, jos olisitte itse samassa tilanteessa. Mä nyt vaan oon tällainen, että kaikki pitää vääntää rautalangasta ja jos en saa kunnon vastausta johonkin asiaan, niin jään sitä ikiajoiksi murehtimaan.

Testi on varmin ja helpoin tapa selvittää oikeasti onko raskaana. Joku siis oikaisi mutkat suoriksi eikä jäänyt spekuloimaan mitään. Jokainen joka on biologiaa ja terveysoppia opiskellut tietää. Juttu oli alunperin niin absurdi ettei siihen viitsi edes vastata siis hanki testi niin saat rauhan mielellesi jos asia mietityttää.

Testi on varmin ja helpoin tapa selvittää oikeasti onko raskaana. Joku siis oikaisi mutkat suoriksi eikä jäänyt spekuloimaan mitään. Jokainen joka on biologiaa ja terveysoppia opiskellut tietää. Juttu oli alunperin niin absurdi ettei siihen viitsi edes vastata siis hanki testi niin saat rauhan mielellesi jos asia mietityttää.

No nyt kyllä ahdistuin vielä lisää.
Voitteko vielä vastata näihin, kiitos!
1. Jos olen kerran kysynyt ammattilaiselta ja sieltä on sanottu, että ei ole mahdollista ja testille ei ole tarvetta, niin miksi vieläkin ehdottelette sellaista? Ettekö muka usko, että hän olisi oikeassa?
2. "Hanki testi", oletteko nyt lukeneet sen kun olen kertonut, että tapahtumista on jo yli vuosi? Eihän se testin tekeminen enää mitään hyödytä, koska raskaus kestää 9 kuukautta?
3. Millä tavalla juttu oli alunperin absurdi? Siksikö, että ajattelette, että olen tyhmä kun en tajua, että ei voi tulla raskaaksi tällä tavalla?
4. Miksi ette yhä edelleen voi vain sanoa suoraan, että raskaus tällä tavalla ei ole mahdollinen?

Ja mitä jos olisitte itse tilanteessani. Tekisittekö testin vaikka tapahtumasta on kulunut jo yli vuosi? Vai uskoisitteko siihen, mitä ammattilainen on sanonut?

Kiitos jos joku jaksaa vastata, se auttaa!

Yhteistyössä