riippuu paljon paikasta, mutta meillä on kiireistä, tosin saneluja ei pureta vaan joku muu tekee ne..mutta lääkärikierron jälkeen käyt kaikkien potilaiden paperit läpi, tilaat kokeet ja tutkimukset, tarkkuutta ja ripeyttä, jos joku tutkimus tai koe jää tilaamatta, saat siitä varmasti palautteen seuraavana päivänä. käyt läpi päivän postin ja annat kirjeet ja lähetykset oikeille omistajille. Siinä sivussa AINA joku omainen keskeyttää työskentelysi kysymällä jotain vähemmän tärkeää...