V
"vierailija"
Vieras
Millainen ihminen pärjää sairaala/osastonsihteerin työssä? Onko työ vaativaa? Olen luonteeltani rauhallinen ja melko helposti stressantuvaa tyyppiä, kannattaako pyrkiä siihen ammattiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä sinustakin siihe työhön varmasti olisi. Sanoisin että jos on muutaman tai useamman lapsen äiti, niin siitä jos mistä on hyötyä tuohon työhön.
Osaat ehkäpä tehdä ja keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa, olet ns nokkela organisoimaan ja suunnittelemaan. Osaat luultavasti työskennellä paineen alla ja levottomassa ympäristössä...
On myös paikkoja jotka ovat Pelkkää sanelujen kirjoittamista, ei ns asiakaskohtaamisia, mutta muuten työyhteisöön kuuluu hoitajat, lääkärit ym joiden kanssa joudut työskentelemään.
Vai olenkomväärässä?