Sihteerikköä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johtaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin minäkin kävin ihan oikeasti kuumana ja mielessä oli kosteaa pillua…aaah.

Tulen huoneeseen ja sinulla on mukana jotain papereita niin että se näyttää muille että sinulla on työasioita ainoastaan mielessä…kun katselen sinua niin huomaat kyllä miten katseeni tutkii koko sinut ja huomaat miten kuuman kuitenkin olen. Nopeasti nousen ja kävelen sinun kohti, ja et voi olla huomaamatta miten kyrpäni on kovana. Kerron sinulle että minulla ei ole paljon aikaa ja vikkelästi revin housuni ja paitani pois…katselet himoisesti koska tiedät mitä on tulossa ja kuiskaat jopa minulle että minun vittuni kaipaa kyrpäsi ja se on tosi kostea..otan sinusta kiinni ja vedän sinut tiukasti minuun ja suutelemme tosi kiihkeästi, iniset ja voihkit ja painelet lantiosi minuun ja hankaat….kysyn sinulta haluatko ottaa kyrpäni hoitoon kun se seisoo niin kovana. Menet polvillesi ja katselen kun huulesi koskettaa kyrpäni…tuntuu niin hyvältä ja minulla on pakko nojata pöytäni vasten…aaaah…

Nojaat pöytääsi ja minä imen kaluasi, samalla kun puristelen pallejasi. Imen ja käteni runkkaa kyrpäsi vartta kiihtyvällä tahdilla... Mielessäni käy että ottaisin sinut vain suullani ja tuntisin pian spermasi räjähtävän suuhuni, mutta en pysty olemaan ilman kovaa, isoa kyrpääsi pillussani..
Imen ja runkkaan kaluasi ja toinen käteni on pillussani, työntelen kahta sormea sisälleni, mutta totean sinulle että pilluni kaipaa jotain suurta... Kaadat minut lattialle ja nostat jalkani olkapäillesi ja yhdellä rajulla työnnöllä tulet sisääni ja ulvon kiimaisena allasi...

Minulla on todella vaikeaa sesitä kun sinä imet kyrpäni niin ihanasti ja minä voihkin kovalla äänellä…oooohhhh…puristelet ja runkkaat kyrpäni tosi pitkin vedoin ja huomaan miten sinä nautit tehdä näin, sanon että jatkaa vaan….puristelet pallejani ja näen että sinä olet tosi kiimainen… huohotat siinä välissä että otanko kaikki spermasi suuhun…mutta tulet tosiin ajatuksiin ja kerroit minulle että haluan kuitenkin spermasi syvälle vittuuni.
Kun nussit omaa vittusi sormellasi ja imet ja runkkaan kyrpäni toisella kädellä niin sanoin sinulle että luoja sentään en kohta kestä ja voihkin , tuntuu kun jalat menevät kohta alta…aaaahh… Välittömästi tämän jälkeen kaadan sinut lattialle ja tomerasti sanon sinulle että nyt vittusi saa kyrpäni aivan pohjan asti…kiimani nousee ja sanon sinulle että aion ottaa sinut ja aionkin ottaa kaikki spermat sinulta…iniset ja voihkit että anna kyrpäsi, haluan sen syvälle sisääni..nostelen jalkojasi olkapäälle ja yhdellä rajulla työnnöllä kyrpäni menee pohja asti…aaaahhhh..sinä huudat nautinnosta ja pyydät minut vaan ottamaan sinua jatäyttämään sinua…

Hetki minulla on vielä aikaa kirjoitella koska se palaveri on siirretty puoli tuntia eteenpäin..

Nussin sinut todella rajusti ja kyrpäni liukuu helposti sisään ja ulos, sinä ulvot kuin kiimainen narttu allani ja pyydät jopa anelet minut ottaa ja käyttää sinua…kiljut kovalla äänellä ruiskuta kaikki spermat minuun kosteaan vittuni juuri sinne minne kuuluu…hengität todella raskaasti ja vittusi sykkii ja supistelee voimakkaasti ..valtava litinä kuluu ja nussin sinut villisti ja tosi rajusti, painelen koko kehon voimalla kyrpäni niin syvälle kun se menee ja tunnet kuinka minä lähestyn, sinulla ei ole muuta mielessä kun kyrpää ja nussimista ja spermani…huohotat lisää, anna lisää kovaa kyrpä…

Kyrpäsi täyttää pilluni ja nait minua täysillä. Joka työnön työnnät pohjaan asti ja joka työnnöllä äännähdän ja pian tunnet kovassa sykkivässä kalussasi kun pilluni supistelee ja puristaa kyrpääsi. Huudan, kuinka ihanaa on kun kalusi uppoaa pohjaan asti. Vielä muutama työntö niin itse karjahdat niin, että seinän toisella puolella työskentelevä pikkujohtaja kuulee huutosi. Tunnen pillussani kuinka räjähtäen lämmin spermasi leviää sisälläni... AAAAAAAHH! Ihanaa totean ja hitaasti vetäydyt sisältäni ja pahoittelet että neuvotteluun tulleet asiakkaat taitavat odottaa.... Jään raukeana makaamaan huoneesi lattialle ja mietin kuumeisesti kauankohan kokouksesi kestää.... Janoan lisää kyrpääsi.... Niin ihana se on!

Sinun vittusi imaisee kyrpäni ja se tuntuu niin hyvältä ja haluan sitä jatkuvasti. Rajuja työntöjä ja survon oikein pohjan asti ja joka kertaa voihkit kovalla äänellä…aaaah…tunnen kuinka vittusi supistelle ja tunnen kuinka sinä lypsät kyrpäni ja huudat minulle ANNA JO SPERMASI MINULLE!!!!! Kyrpäni sykkii voimmakkasti ja tiedät etten kohta kestän ja teen muutamia kovi työntöjä ja nussin sinut kuin peto ja me ollaan tosi villejä ja siten tunnet kuinka olenkin tulossa, nojaan eteenpäin ja otan sinun hartioista otteen ja painan ja painelen ja laukean huutaen…aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh, enkä välitä vaikka joku kuulee, tunnen kuinka kyrpäni ruiskuttaa lämmintä spermaa ja ne menevät tosi syvälle ja koko sinä kiljut ja voihkit ja sinäkin laukeat ja koko kehosi nytkähtää ja huohotat…ihanaaaaaaaaaaaaa….. Vedän itsen hitaasti ulos ja katselet kyrpäni joka on vielä kovaa ja niin limainen spermasta…jäät hetki makaamaan lattialle ja kun katselen sinua ja näen kuinka spermat valuu vitustasi, en voi olla maistelematta sitä ja nojaan nopeasti alas ja nuolen vittusi muutamia kertoja ja sinä levittelet jalkojasi ja pyydät minut jatkamaan koska se tuntuu niin kiihottavalta sanot. Pahoittelen kuitenkin että minulla on asiakkaita odottamassa… Niin minäkin haluan sinun vittusi uudelleen ja uudelleen koska se on niin ihanaa sanon sinulle! Suutelen sinut hellästi ja nousen ja puen päälleni…

Toivottavasti pystyt nyt keskittymään työntekoon tämän kiihkeän rakastelun jälkeen ;))

Enemmän olisin huolissani sinun neuvottelustasi... Pysyvätkö ajatuksesi kasassa? Kesken neuvottelun maistat kiiman maun suussasi ja ajatuksesi lähtevät harhailemaan..
Aaaah, olit jälleen niin super! Ehkä taas uudelleen... Iltapäivällä? Illalla? Pusu sulle ja kiiruhda jo neuvotteluusi...

Kiitos tästä - olit tosi ihana;))
Yritän pitää ajatukset kurissa vaikka helppo se ei tulee olemaan :) Siinä se vaara onkin että kiimainen makusi tulee väistämättä esiin suussani ja saman tien ajatukset menevät sinuun ;) Olen sillä tuulella että voisin nyt vaikka tulla linjoja pitkin sinun luo ;)) Kyllä sinäkin olet niiiiiiin super että haluan uudestaan ja uudestaan... ;))
Pusuja…nyt on todella pakko mennä…..