Sihteerikköä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johtaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietenki,johtajan huoneeseen paistaa kevätaurinko niin kuumasti. Otan pois jakkuni,ja avaan puserostani ylimmät napit...hametta nostan hiukan ylemmäs,kun juuri avasit ikkunan,ja kiikeä ilmanvire tunkeutuu hameeni alle...

Nautin kun katselen sinua kun tulet sisään. Riisut jakkusi ja avaat puserosta ylimmät napit…nami. Istun tuolillani ja ihailen sinun vartaloa ja sinä huomaat miten minä katselen sinua noin kiihkeästi kun nostelen hameesi hiukan ylemmäs. Kysyn että haluako sinä tulle tänne istumaan työpöydälleni niin voidaan jutella ”työasioista”....

Oih, miten hyvältä tuntuu kun hierot hartioitani. Sinun lämpimät kädet tuntuvat tosi hyvältä kun noin teet. Pyydän että voitko jatkaa... Kallistan tuolini enemmän taaksepäin ja sinun kädet ovat tosi rohkeita kun hierot minut...suljen silmäni ja nautin...

Huomaan miten taitavsti avaat napit paidassa ja vikkelästi kätesi on paidan sisäpuolella. Kun kosketat ja hierot vartaloni niin tunnen kuinka kätesi tärisee... Huomaat senkin että rintalihakseni ovat jumissa ja kerroin että minulla on myö muita paikkoja joka ovat ""jumissa"" ja kaipaa hierontaa..

Minun käteni hyväilevät sinua ja kun hieron, sinä nautit , pitkän työpäivä päättyessä...
Etenen rauhallisesti sinun vartalollasi alaspäin. Koska kerroit kuinka jumissa kaikki lihaksesi ovat.....Silitän aluksi reisiesi sisäpintaa, että voit nauttia kaikesta tästä.......

Kerron sinulle että onpas sinulla on taitavat kädet. Hymyilet niin kauniisti.. Kun hierot reisieni sisäpuolelta niin kyllä huomaat miten kaluni on kovana housujen sisäpuolelta. Hellästi kosketan rintojasi kun sinä nojaat minun yli ja kuulen kuinka vohkit kun kosketan rintojasi.. Jatkat kuitenkin hyväillä kaluni housuni päältä ja kysyn sinulta onko täällä sisällä kuuma vai onko minulla ainoastaan kuuma. Ehdottelen varovaisesti että haittaako sihteeriä jos riisu itseni….

Hymyilen ja nautin työstäni. Olen harjautunut myös tähän hieromiseen ... Ikä tuo kokemusta...
Tunnen kuinka kalusi onkaan kova ja tunnen kiihoittuvani siitä tunteesta.
Sinun vahva vartalosi hivelee rintojani,pidän tunteesta.
Kevätaurinko paistaa tosi kuumasti huoneeseen, että minullakin kädet hikoavat ja sydän lyö nopeammin.....Ei sihteeriä haittaa vaikka johtaja riisuuntuisikin. Minunkin on pakko avata paidan nappeja.......

Kyselen että saanko miä avaa sihteerin napit..hitaasti avaan niitä ja riisun paitasi pois, katselen ja ihailen vartalosi ja hellästi otan rintsikatkin pois. Hyväilen hellästi rontojasi joka on nyt kädessäni, leikin sormella nännien kanssa ja hitaasti vedän niistä..kuulen kuinka voihkit.. Riisun hetken päästä kaikki vaatteeni pois ja heitä ne lattialle. Otan sinun kädestäsi kiinni ja vien sen minun kovalla kullille ja kysyelen samalla miltäs kovaa kulli tuntuu sihteerin kosteassa kädessä…nojaan alaspäin niin että pystyn nuolemaan ja suutelemaan kalusi ja hitaasti siirryn alaspäin ja suutelen rintojasi…

Saat avata paidan napit, jopa toivon sitä.
Avaat ritsikkanikin ja minun rintani pääsevät vapaiksi.
Nännini kovettuvat hyväilystäsi......
Otan kovasta kullistasi kiinni ja kullisi tuntuu taivaallisen ihanalta. hieron pyörivin liikkein kulliasi.
Haluan sinun hyväilevän minua ja minä maistan kaluasi........aaaaahhh...

Mutta hupsis meneekö ylitöiksi?
Onko meillä ylityökieltoa?

Ihailen sinun kauniit rinnat ja huomaan miten nautin kosketuksestani, kuulen välillä kuinka voihkit nautinnosta. Kätesi hyväile kovaa kullini ja menet polvillesi ja maistelt kullini hetkeksi.. Nostelen sinut pöydälle istumaan ja levität jalkojasi, nojaan eteenpäin ja hellästi nuolen piillusi joka on niin kosteaa. Työnnän sormeni samalla sisään ja kuinka sinä voihkit….aaaaah. Olet niin kiimainen ja villi. kiimaiset nesteet valuu pitkon työpöytäni…Itsekin olen niin kiimainen että sanoinkin sinulle että haluaisin sinut nyt ottaa tässä ja nyt….

Kyllä meni hieman överiksi…voidaanko mitenkään jatkaa huomenna?

Voidaan jatkaa huomennakin, jos ei tehdä tänään ylitöitä?????

Minulla onkin niin runsaat rinnat. Tuntuu ihanalta kun puristelet niitä ja suutelet....
Hieron kulliasi ja välillä maistan sitä.
Aaaahhhh minun pilluni on tosi märkänä kiimasta. Haluan, että nosta minut ja työnnät sormesi pilluuni.... Haluan sinutkin nyt.....Nautin sinusta....