Siinä teille "muka" hyvät vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Mitä tuo nyt sitten todistaa? Siinä on ihmiset olleet sitä mieltä, ne toiset on huonoja vanhempia lapsilleen.

Ei se nyt ihan noinkaan ole, varmaan lähinnä tarkoitetaan sitä uusavuttomuutta mitä tälläkin palstalla esiintyy.

Maalaisjärki on jäänyt kun on niin helppo kysellä muilta eikä mitään tarvitse osatakaan kun kaikki on tehty liian valmiiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Mitä tuo nyt sitten todistaa? Siinä on ihmiset olleet sitä mieltä, ne toiset on huonoja vanhempia lapsilleen.

Ei se nyt ihan noinkaan ole, varmaan lähinnä tarkoitetaan sitä uusavuttomuutta mitä tälläkin palstalla esiintyy.

Maalaisjärki on jäänyt kun on niin helppo kysellä muilta eikä mitään tarvitse osatakaan kun kaikki on tehty liian valmiiksi.

No joo, en lue iltapäivälehtiä, kurkkasin vaan tuota linkkiä ja jos noin vaan vastataan yhteen kysymykseen, niin en oikein osaa sanoa mitä se kertoo. Minulle yhtä, toiselle toista, jos on kertoakseen. :)

Tämä todistaa sen, että suurin osa kanssaihmisistä näkee ja tajuaa lapsiperheillä pallon olevan hukassa, vaikka vanhemmat eivät sitä itse tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämä todistaa sen, että suurin osa kanssaihmisistä näkee ja tajuaa lapsiperheillä pallon olevan hukassa, vaikka vanhemmat eivät sitä itse tajua.

Ennen sanottiin, että totuus tulee lasten suusta, nyt se tulee siis iltapäivälehden verkkosivulta. Kätevää :D Ei vainkaan, kunhan jaarittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ennen sanottiin, että totuus tulee lasten suusta, nyt se tulee siis iltapäivälehden verkkosivulta. Kätevää :D Ei vainkaan, kunhan jaarittelen.
Tämä iltapäivälehtien otanta ihmisten mielipiteistä vaan kuvastaa sitä, mitä tältäkin palstalta saa päivittäin lukea. Naiset eivät nykyään enää käsitä, mitä on järkevä lapsen kasvatus.

Uusimmat

Yhteistyössä