V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä tuo nyt sitten todistaa? Siinä on ihmiset olleet sitä mieltä, ne toiset on huonoja vanhempia lapsilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä tuo nyt sitten todistaa? Siinä on ihmiset olleet sitä mieltä, ne toiset on huonoja vanhempia lapsilleen.
Ei se nyt ihan noinkaan ole, varmaan lähinnä tarkoitetaan sitä uusavuttomuutta mitä tälläkin palstalla esiintyy.
Maalaisjärki on jäänyt kun on niin helppo kysellä muilta eikä mitään tarvitse osatakaan kun kaikki on tehty liian valmiiksi.
Tämä todistaa sen, että suurin osa kanssaihmisistä näkee ja tajuaa lapsiperheillä pallon olevan hukassa, vaikka vanhemmat eivät sitä itse tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä tuo nyt sitten todistaa? Siinä on ihmiset olleet sitä mieltä, ne toiset on huonoja vanhempia lapsilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämä todistaa sen, että suurin osa kanssaihmisistä näkee ja tajuaa lapsiperheillä pallon olevan hukassa, vaikka vanhemmat eivät sitä itse tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä tuo nyt sitten todistaa? Siinä on ihmiset olleet sitä mieltä, ne toiset on huonoja vanhempia lapsilleen.
Tämä iltapäivälehtien otanta ihmisten mielipiteistä vaan kuvastaa sitä, mitä tältäkin palstalta saa päivittäin lukea. Naiset eivät nykyään enää käsitä, mitä on järkevä lapsen kasvatus.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämä todistaa sen, että suurin osa kanssaihmisistä näkee ja tajuaa lapsiperheillä pallon olevan hukassa, vaikka vanhemmat eivät sitä itse tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mitä tuo nyt sitten todistaa? Siinä on ihmiset olleet sitä mieltä, ne toiset on huonoja vanhempia lapsilleen.
Ennen sanottiin, että totuus tulee lasten suusta, nyt se tulee siis iltapäivälehden verkkosivulta. KätevääEi vainkaan, kunhan jaarittelen.