siis aaarrgghh toi lapsi on ollu kohta kaks tuntia kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
ja mä oon jo ihan kypsä!! toi temppuilu ja vastaan haraaminen alko taas!!!!!!! |O syö puhelimen laturia,räpsii valoja,kulkee kakka housussa kun ei anna vaihtaa sitä (juoksee karkuun ja kun saan kiinni,niin heittäytyy ihan veteläks) kaikki minkä kiellän,tekee varmasti.
tää syö niin vtusti voimia kun tietää et tätä on jokatoinen viikko pari päivää :( mä EN jaksaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |O :ashamed:

Juu..kuulostaa siltä että lapsesi kaipaa sinua ja sinun huomiotasi!
Kaikkea,ikäviä asioitakin täytyy tehdä että huomataan ja valitettavasti niinhän se on että ikäviä asioita tekemällä HUOMATAAN ; (
Ja eiköhän se kakkavaipan voi vaihtaa vaikka lapsi sitä ei tahtoisikaan.

:hug: koitaa kestää. Meillä ei nyt oo vähään aikaan tota tapahtunu, mut nykyisin aina kun pojat tulee isältänsä kotiin, ni juniori on ihan älyttömän väsynyt. Tulee kotiin ja menee sohvalle nukkuu. Tänäänki oli nukkunu isänsäki luona kahet päikkärit ja kotona heti nukahti. Ei jaksa enää ymmärtää mistä se johtuu..

no pakkohan se perkeleen vaippa on vaihtaa vaikkei lapsi halua,mut se on vähän vtun vaikeeta kun toinen on löysä ja vetelä lötkö!!
ja mä valitan sitä just tasan täällä,poika pyytää luokseen ja kun meen niin karjuu et mee pois ja mähän meen. mulla on hirveet univelat ja idiootti mies ja jaksaminen nollassa,en jaksa tapella ton lapsen kanssa yhtään. mieluummin istun tässä sängyllä ja hengitän rauhallisesti kun oon väkisin pojan seurassa ja huudan ja karjun sille kun menee hermo kun mikään ei kelpaa. miksei kukaan kertonu aikanaan et tää äitinä oleminen on näin helvetin raskasta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
minkä ikäinen? meidän 1v3kk on aika samaa kategoriaa :laugh:

täällä kans. tosin mä olen sen kanssa pitkälti 24/7... niin ja ipana saa nykyään ihania raivokohtauksia, oikein kiukulla karjuu.

Sama juttu. olen myös kotona 24/7. kaiken huomion saa poika minulta, mutta silti ei anna kakkaa pestä pois. Pesen väkisin. Ruuat lentelee kun laitan kaurapuuroa ja se olisikin halunnut muuta, mutten ymmärrä, että mitä kun ei tuo vielä oikeen puhu. Kun komennetaan ihan nätisti niin se suuttuu ja heittäytyy maahan niin, että kolauttaa päänsä maahan ja varmaan sattuu...ei opi. Puree, raapii... on syönyt multa jo 2 puhelinta. Mä en jaksa enää kun nauraa. Turhaa stressata tollaisesta. se vaan koittaa kertoo jotain, mitä mä en hokaa B)

jospa rupeaisit leikimään lapsesi kanssa, heittelette palloa, teette legoilla, luette, kutittelet, anna aikaa! aikamoinen teksti oli sulta, hieman olen pahoillani lapsesi puolesta, sinun kuitenkin PITÄISI tässä olla se aikuinen. netti kiinni ja leikkimään, LAPSEN ehdoilla, ei sinun!!!

Ihan ekana :hug: sulle. Varmasti on raskasta, en yhtään epäile. Tuon ikäiset on välillä rasittavia tapauksia. Tässä tahtoisin vain antaa sulle vinkkiä, että tilanteet teillä helpottuisivat. Sun täytyisi nyt käsitellä eteen tulevia tilanteita ihan uudella tavalla, joka yllättäisi lapsen eikä hän sitten muistaisi kiukutellakaan. Ja muista, että sä olet lapsen äiti, ja päätät, että vaippa vaihdetaan, tai mennään ulos tms. Eli kun lapsen kanssa täytyy jotain tehdä, niin kokeile kuiskaamista huutamisen sijaan, tai laulamista. Ole itse hyvällä tuulella, hymyile ja lauleskele, niin se tarttuu lapseenkin. Ja myös oma olosi helpottuu. Kun saat omat tunteesi kuriin, niin sitten se helpottaa lapsenkin kanssa. Tuon ikäinen ei vielä osaa hallita tunteitaan, niin sun pitäisi aikuisenasiihen kyetä ja näyttää hänelle mallia.

Taidat olla maailman laiskin ihminen. Juuri olet viikonlopun ollut yksin ja heti alkaa valitus, kun yksi ainoa lapsi tulee kotiin.

Arkipäivät olet täällä palstalla ja siis yhden lapsen kanssa kotona.

Mitään et koskaan jaksa etkä viitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taidat olla maailman laiskin ihminen. Juuri olet viikonlopun ollut yksin ja heti alkaa valitus, kun yksi ainoa lapsi tulee kotiin.

Arkipäivät olet täällä palstalla ja siis yhden lapsen kanssa kotona.

Mitään et koskaan jaksa etkä viitsi.

Siis et tiedä yhtään mitään jaksamisesta. otapa siihen muutama lapsi lisää, tai tee ja puhu sitten äitiydestä ja jaksamisesta.

Niin, ja nyt lääkärille, ja lujaa, jos et vähän alle 3-vuotiaalle vaippaa saa vaihdettua. Kannattaa harkita että ex alkaa huoltajaksi, kun sinä et jaksa muuta kuin surffata netissä. Lapsella ei ole kuria eikä rajoja ja äiti ei jaksa koskaan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
harmaat päänaukojat on näköjään nykyään ripulinruskeita päänaukojia :laugh: :laugh: :kieh:

Noh minä uskallan kyllä ihan mustanakin yhtyä harmaiden mielipiteisiin siinä että todellakin kannattaisia viettää paljon aikaa oman
lapsensa kanssa. Esim. nuo pallon heitot ja muut ideat oli ihan kokeilemisen arvoisia. Leikki on lapsen työ ja aikuisen tulee siinä kyllä olla mukana ja läsnä.Ei aina tarvitse leikittää mutta läsnäoloa lapsi kaipaa.
Ehkä jos äiti vain istuu netissä niin lapsella voi olla aika orpo olo, hän hakee huomiota. Ja jos äiti on väsynyt tai masentunut niin sitten rohkeasti soitto esim. neuvolaan ja apua hakemaan ennenkuin sattuu mitään kauheaa mitä sitten täälläkin taas oikein urakalla voidaan kauhistella...

Siis sä et oo vieläkään vaihtanut sitä vaippaa!
Aloituksessa ongelma tämäkin, kello oli vissiin puoli kahdeksan, kun kerroit pojan kakanneen. Nyt kello on pian yhdeksän, sä olet edelleen netissä ja poika kakka housuissa!

kato ku poika kakkas toisenki kerran,eiks oo käsittämätöntä??
miks te hyökkäätte tollai mun kimppuun? mä puran väsymystäni,sillä hetkellä tuntui et maailma todella kaatuu ja mikään ei onnistu ja kaikki on huonosti. sellasia hetkiä tulee kuulkaa toisinaan. tää on tosi raskasta henkisesti kun poika on isällään,meille kaikille ja se sit purkautuu kiukkuamisena,väsymyksenä,urputuksena,itkuna,valittamisena.. anteeks nyt kun taas purin pahaa oloani.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
kato ku poika kakkas toisenki kerran,eiks oo käsittämätöntä??
miks te hyökkäätte tollai mun kimppuun? mä puran väsymystäni,sillä hetkellä tuntui et maailma todella kaatuu ja mikään ei onnistu ja kaikki on huonosti. sellasia hetkiä tulee kuulkaa toisinaan. tää on tosi raskasta henkisesti kun poika on isällään,meille kaikille ja se sit purkautuu kiukkuamisena,väsymyksenä,urputuksena,itkuna,valittamisena.. anteeks nyt kun taas purin pahaa oloani.. :(
oisko parempi olo jos et ois vetäny eilen kännejä?
ei siis millään pahalla, mutta itse aiheutettu väsymys ja paha olo pitää vaan kestää... ei ole lapsen vika..

ei mulla ole krapulaa. aamulla oli joo,mut mä pidän huolen etten oo krapuloissani kun poika tulee!! ja univelat johtuu aika pitkälti naapureiden öisestä metelöinnistä. en ole väittänyt et olis lapsen vika,myönsin vaan et mä en jaksa,et on henkisesti rankkaa. piste.

Yhteistyössä