Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Jotenkin vaikea käsittää ettei lapsi syö , en koskaan mokomaa ole nähnyt. itsellä 3 lasta eikä ikänä ollut ongelmaa. aina on ollut ruokailu normaalia toimintaa ,omatekoista . nykyään ei imetetä ja purkkiruokia aina ja valmisruokia. ehkä siinä syyt. sekä älytön hössöttäminen ja leikkiminen ruokailun aikana . sekä ruuasta ruikuttava ukko.
Meillä on kyllä imetetty molempia =) Nyt tuo nuorempi tapaus on taas aivan erilainen kuin esikoinen, sille kelpaa kaikki =) jotenkin helpottavaa, että toinen on edes ns. hyvä syömään. Niin ne on lapset erilaisia. Onnea, että sulla on kaikki hyvin syöviä lapsia. Meillä ei nimenomaan ole kauheasti hössötetty ja leikitetty ruokapöydässä, koska olen pelännyt sitä et sit saa aina tehdä sitä... Koska äiti on lertonut kuin minun kanssani on saanut pelleillä aina että syön vahingossa :ashamed: joten ajattettelin että minä en ainakaan ala tuommoiseen hommaan :saint:
Niin ja tuo ruuasta ruikuttava isäntä meillä kyllä on, milloin ei ois saanut sitä laittaa, ja milloin tätä... (vihannekset, kasvikset...yms) Mut siis aika hyvin se koittaa sanoa niin ettei lapset ole "paikalla"