SIIS ARRRRRRGH!!!!mitä minä teen`????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt!!!!!!

Vieras
mitä ihmettä mä teen tuon koiran kans????
kyseessä kohta vuoden ikänen uroskoira, joka kusee ja paskoo sisälle, ei saakeli auta vaikka kuin ulkona käyttää!!!kyllä se uloski kusee ja paskoo, ja käytän koiraa 2-3tunnin välein ulkona!!
yöllä vähintään kaks kertaa kuseee ja joka ikinen aamu paskat kun herään!!
Sit tää koira käy kaiken lisäksi HETI jos makuuhuoneen ovi jää auki niin sängyn alle paskomassa ja kusemassa!!!!
mitä minä teen?????? auttakaa nyt joku!!??
mattoja ei voi pitää lattialla,ja se jos mikä ärsyttää suunnattomasti!! matot lojuu tyhjänpanttina kaapissa..

En nyt mikään koira asiantuntija ole mutta kuulostaa kyllä siltä, että koiralla on joku psyykkinen tai fyysinen ongelma, joka tämän aiheuttaa.
Onko tämä ongelma ollut aina, vai ilmaantunut nyt yhtäkkiä? Onko koiran elämässä tapahtunut jotain, mikä saattaa sitä stressata, jotain muutoksia tms? Onko koira ollut muuten ihan terve?
Jos ongelma jatkuu, kääntyisin kyllä eläinlääkärin puoleen.

koira on ihan täysin terve ollut, ja on tälläkin hetkellä, koira ei ollut täysin sisäsiisti kun hän minulle tuli, ja talvipakkasilla (kyseessä lyhytkarvainen koira) ei suostunut ulos tekemään koska oli kylmä :O
vähän aikaa oli ettei sisälle mitään tehnyt, mutta sitten taas alkoi..
eikä ole muutoksia tapahtunut mitään mikä olisi ressannut tai ressaisi koiraa :O

Yhteistyössä