A
"aapee"
Vieras
[QUOTE="höh";25898096]hohhoijaa. Ihmetyyppi olet. Hanki elämä!Käykö kateeksi vai mikä vaivaa ihmistä, joka valittaa jos toiset pitävät bileet kerra kahdessa viikossa? Ei olisi tullut mieleenkään valittaa kun kerrostalossa yläpuolella asuvat lapsettomat juhlivat joskus.
Joo, ja mulla oli 2 lasta tuolloin, ja lapset kyllä nukkuvat taustamelussa. Itse en saanut nukutta. Lapset laitoin nukkumaan ennen kuin musiikki alkoi ja kun lapset nukahtavat niin ei haittaa alle 7-vuotiailla todellakaan äänet.
Nt jo isompi heräisi todennäköisesti, murrosikäisillä alkaa olla tarkempaa nukkumisen kanssa. emme asu enää k-talossa[/QUOTE]
No just joo. Mä olen asunut koko elämäni kerrostaloissa, ja tottunut biletykseen. Vielä muutama vuosi sitten asuin kunnon "opiskelijaghetossakin", joss aoli bileitä noin 3krt/viikossa
mutta missään muualla ei oo ollut näin huono äänieristystä, välillä kuulee puheenkin lattian läpi naapurista... Ja nuorempana oli melko sama vaika muut bilettää, mutta näin iän (no oon 29-v
) ja raskauden ja aamuherätysten myötä kyllä arvostaisin KOVASTI että taloyhtiön sääntöjä noudatettais! Eli klo 22 musiikkia voisi laittaa pienemmälle. Ja etenkin tuon alakerran emännän, joka kirkuu ja kiljuu kännipäissään kuin hyeena...! Tuo musiikki on riivaavaa lähinnä ton järkyttävän basson takia, jos olis vain "pelkkä" musiikki, niin ois helpompi kestää, mut toi basso on aika paha. Väsyttää niin perkeleesti! Niinkuin nyt raskauden aikana yleensäkin.
Nyt itseasissa hoksasin että mattoteline on aika hyvästi hollilla noiden makuuhuoneen ikkunan alla (mikäli niiden makuuhuone on samassa kohtaa kun meillä), houkuttelee mennä tamppaamaan mattoja siihen klo 7 huomenaamulla
Joo, lapsellista, tiedän, mutta houkuttelevaa silti. Ja jos olisin yhtään rohkeampi, niin kävisin soittamass aovikelloa ja kysyisin että onko tuolla naisella joku hätä kun kirkuu kuin kaikki typerät blondit Scary moviessa =)
Mut edelleenkin, taloyhtiöissä ON SÄÄNNÖT, joten ihan sama mitä tässäkin ketjuss aihmiste mussuttaa että mitäs asut kerrostalossa. Ihan sama oikeu mulla on kotirauhaan kuin muisskain asumismuodoissa.
Ehkä poliisit ottaa mut tosissaan nyt, kun sanon että oon pyytänyt asukkaita hiljentymään, mut mitään ei tapahtunut...
Joo, ja mulla oli 2 lasta tuolloin, ja lapset kyllä nukkuvat taustamelussa. Itse en saanut nukutta. Lapset laitoin nukkumaan ennen kuin musiikki alkoi ja kun lapset nukahtavat niin ei haittaa alle 7-vuotiailla todellakaan äänet.
Nt jo isompi heräisi todennäköisesti, murrosikäisillä alkaa olla tarkempaa nukkumisen kanssa. emme asu enää k-talossa[/QUOTE]
No just joo. Mä olen asunut koko elämäni kerrostaloissa, ja tottunut biletykseen. Vielä muutama vuosi sitten asuin kunnon "opiskelijaghetossakin", joss aoli bileitä noin 3krt/viikossa
Nyt itseasissa hoksasin että mattoteline on aika hyvästi hollilla noiden makuuhuoneen ikkunan alla (mikäli niiden makuuhuone on samassa kohtaa kun meillä), houkuttelee mennä tamppaamaan mattoja siihen klo 7 huomenaamulla
Mut edelleenkin, taloyhtiöissä ON SÄÄNNÖT, joten ihan sama mitä tässäkin ketjuss aihmiste mussuttaa että mitäs asut kerrostalossa. Ihan sama oikeu mulla on kotirauhaan kuin muisskain asumismuodoissa.
Ehkä poliisit ottaa mut tosissaan nyt, kun sanon että oon pyytänyt asukkaita hiljentymään, mut mitään ei tapahtunut...