Siis en ymmärrä. Ultrassa ja rv 5..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Allu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Allu"

Vieras
Eli luulin, että viikkoja on jo 7. Tosin testi näytti plussaa tosi myöhään, kp. 45. Lääkäri sanoi, että minulla on ollut varmaan pidempi kierto ja raskaus varhaisemmassa vaiheessa mitä luulin. Mutta olen tehnyt plussa testin n.2 viikkoa sitten. Miten se on voinut jo silloin näyttää plussaa?

Lääkäri myös sanoi, että tässä vaiheessa ei tiedä onko raskaus normaali vai tuulimuna. Näyttävät melko samalta, uusi ultra kahden viikon päästä. Oli kuitenkin toiveikas ja sanoi, että tietyt merkit näyttää siltä, että ei olisi tuulimuna. Olen ihan sekaisin..Onko kenellekään tapahtunut vastaavaa?

siirtyi la useamman viikon taaksepäin, mitä ihmettelin.Ongelmista johtuen synnytys päätettiin käynnistää viikolla 35 ja pari päivää päälle.Lastenlääkäri sanoi että lapsi on täysiaikainen ja omien tietojen mukaan niin olisi ollutkin,mutta ultran mukaan oli viikkoja 35 ja risat.

Itse menin niskapoimu ultraan ja ultraaja sanoi, että liian pieni sikiö. Laskettu aika siirtyi kaksi viikkoa eteenpäin, kuten myös niskapoimu ultrakin. :)
Itsekkin taisin plussata joskus kp43-45

Mä olin alkuraskauden ultrassa muistaakseni rv 7. Mulla ei näkynyt sykettä ja lääkäri tuolloin sanoi, että voi olla, että raskaus ei ole vielä niin pitkällä mitä luulen tai sitten tuulimuna. Parin viikon päästä uusi ultra ja tuulimuna oli. Kannattaa kaikkeen varautua. Mä tulin heti seuraavasta kierrosta raskaaksi uudelleen ja kaikki meni sitten hyvin.

Yhteistyössä