T
täälläkin patalappumalli
Vieras
Onhan naíseus paljon muutakin kuin rinnat. Voi pitää itsestään huolta, jumpata ja pukeutua nätisti. Hyvin hoidetut hiuksetkin tekevät paljon. Ja iloinen hymy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja silarit:Suosittelen silikoneja. Kummasti kohenee itsevarmuus ja mieskin on innoissaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja silarit:Suosittelen silikoneja. Kummasti kohenee itsevarmuus ja mieskin on innoissaan.![]()
Eikö miehet yleensä ole innoissaan kun jonkun näköiset tissit löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin patalappumalli:Onhan naíseus paljon muutakin kuin rinnat. Voi pitää itsestään huolta, jumpata ja pukeutua nätisti. Hyvin hoidetut hiuksetkin tekevät paljon. Ja iloinen hymy.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Loppuuko se naiseus siihen rintojen löysyyteen?
Niin tai siihen äitiyteen? Ei tosiaan. Saa olla nainen niin kuin on ollut siihenkin asti.
mutta auta armias jos erehtyy harmittelemaan sitä että tissit roikkuu niin täällähän suorastaan hypitään silmille!!!!!! Äidin täytyy olla harmaa hiirulainen, ei äiti enää imetyksen jälkeen tissejä tarvitse!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Minä kannatan naisellisuutta keskiverrosti varmaan enemmän, mutta ihmettelen miten ne rinnat voivat olla jollekin niin iso juttu, kun suurimman osa ajasta ovat siellä paidan alla, liiveissä tai bikineissä, sou? Toisaalta kun olen aina elänyt rumien rintojen kanssa, olen siihen tottunut. En ole tosin ikinä kokenut, että naiseuteni kärsisi siitä että rintani eivät näytä sellaisilta ihanteellilta kiinteiltä palloilta. Jos mulla sellaiset olisi, tuntuu tosi oudolta että jotenkin ihastelisin niitä peilin edessä, kuten ap sanoi että haikeudella niitä muistelee..
Mun mielestä kropasta rinnat on erittäin pieni osa ja kuten sanottua, eihän ne edes sieltä näy muualla kuin suihkussa, saunassa ja toki sängyssä, mutta so.. suurin osa miehistä ei edes niin kiinnitä huomiota rintoihin, mitä naiset luulevat.
persettäkö ne vahtaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä mun mielestä keskivertonainen lärpättävine tisseineen on satakertaa naisellisempi, kuin joku Katie kovien kivenmurikoidensa kanssa. Sellaiset on lähes miehekkäät. Äitius liittyy naiseuteen.
Sukupuolien tarkoitus on se, että pystyy lisääntyä, se on mieheyden ja naiseuden ydin.
(ja en tällä tarkoita väheksyä lapsettomia ihmisiä, mutta biologian kannalta asia on näin.)
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Omasta rahapussista, miten se mahtaa joitakin niin paljon häiritä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä mun mielestä keskivertonainen lärpättävine tisseineen on satakertaa naisellisempi, kuin joku Katie kovien kivenmurikoidensa kanssa. Sellaiset on lähes miehekkäät. Äitius liittyy naiseuteen.
Sukupuolien tarkoitus on se, että pystyy lisääntyä, se on mieheyden ja naiseuden ydin.
(ja en tällä tarkoita väheksyä lapsettomia ihmisiä, mutta biologian kannalta asia on näin.)
Ja nyt siis puhuu nainen joka on hyvin tarkka ulkonäöstään, sit kun joku murehtii rintojaan niin se on sitten OMG. Ja itse mainostit miten rintasi eivät muuttuneet imetyksen vaikutuksesta.Helppo huudella.
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Siis vaikka tissit lerpahtaa, niin eikös voi pitää oikeanlaisia ja tukevia rintsikoita niin ne tissit näyttää kyllä ihan tehakoilta. Tuskin kukaan esittelee tissejään kadulla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:![]()
Eikö olekin ihanaa? Maailman suurimmat huolet ovat roikkuvat rinnat tai venynyt mahanahka. Maailmassa kaikki hyvin...
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Omasta rahapussista, miten se mahtaa joitakin niin paljon häiritä?
Häiritsee sellaisia ihmisiä, joilla ei ole itsellä varaa, uskallusta tai ovat liian sidonnaisia suomalaiseen kulttuuriin, jossa kauneusleikkaukset ovat nounou
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:![]()
Eikö olekin ihanaa? Maailman suurimmat huolet ovat roikkuvat rinnat tai venynyt mahanahka. Maailmassa kaikki hyvin...
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä mun mielestä keskivertonainen lärpättävine tisseineen on satakertaa naisellisempi, kuin joku Katie kovien kivenmurikoidensa kanssa. Sellaiset on lähes miehekkäät. Äitius liittyy naiseuteen.
Ja nyt siis puhuu nainen joka on hyvin tarkka ulkonäöstään, sit kun joku murehtii rintojaan niin se on sitten OMG. Ja itse mainostit miten rintasi eivät muuttuneet imetyksen vaikutuksesta.Helppo huudella.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Aika moni on enemmän peppumies![]()