Siis hetkinen....eikö äiti saa olla nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja paskaa sataa taas....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan naíseus paljon muutakin kuin rinnat. Voi pitää itsestään huolta, jumpata ja pukeutua nätisti. Hyvin hoidetut hiuksetkin tekevät paljon. Ja iloinen hymy.

Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin patalappumalli:
Onhan naíseus paljon muutakin kuin rinnat. Voi pitää itsestään huolta, jumpata ja pukeutua nätisti. Hyvin hoidetut hiuksetkin tekevät paljon. Ja iloinen hymy.

Tuo hymy tekis aika monelle tosi hyvää - yrmynaamoja saa tuolla kaupungilla ihan riittämiiin katella :/

No, nuoruudessani ja ennen perheen perustamista olin suoraan sanottuna aika "tunnettu" rinnoistani, ihan paita päällä siis myös.... Ja olin kyllä niistä ylpeä, ihan niin kuin toiset voi olla vaikka hoikkuudestaan tms. Ja kuka nainen ei peiliin katsoisi ja arvostelisi itseään?
Kyllä mulle vain merkitsee se, miltä rintani näyttävät. Mitä se kenenkään persettä kaivelee jos joillekin se on merkittävä asia? Jokaisella omat heikkoutensa/vahvuutensa! Mulla on nykyään huonot tissit (paitsi just nyt kun raskaus on ne takaisin kohottanut) ja ne meinaan korjauttaa. Omasta rahapussista, miten se mahtaa joitakin niin paljon häiritä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Loppuuko se naiseus siihen rintojen löysyyteen?

Niin tai siihen äitiyteen? Ei tosiaan. Saa olla nainen niin kuin on ollut siihenkin asti.

mutta auta armias jos erehtyy harmittelemaan sitä että tissit roikkuu niin täällähän suorastaan hypitään silmille!!!!!! Äidin täytyy olla harmaa hiirulainen, ei äiti enää imetyksen jälkeen tissejä tarvitse!!!!!

Siis onko jonkun elämä ja harmaa hiirulaisuus tosiaan yksistä tisseistä kiinni? Tuo kuulostaa jo pakkomielteeltä. Mulle on sanottu niin vaatteet päällä kuin bikineissä, joku jopa alasti ollessa, siitä huolimatta että rinnat kuuluu sinne huonoimpiin luokitukseen ulkoisesti. Kannattaa ehkä panostaa enemmän muuhun ulkonäköön kuin pelkkiin rintoihin, ei sillä pitkälle pääse jos pelkät tissit on terhakat ja olemus muutoin jotain muuta.

breasts.jpg

Jonkun äiti. Minusta näyttäisi, että hän on myös nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minä kannatan naisellisuutta keskiverrosti varmaan enemmän, mutta ihmettelen miten ne rinnat voivat olla jollekin niin iso juttu, kun suurimman osa ajasta ovat siellä paidan alla, liiveissä tai bikineissä, sou? Toisaalta kun olen aina elänyt rumien rintojen kanssa, olen siihen tottunut. En ole tosin ikinä kokenut, että naiseuteni kärsisi siitä että rintani eivät näytä sellaisilta ihanteellilta kiinteiltä palloilta. Jos mulla sellaiset olisi, tuntuu tosi oudolta että jotenkin ihastelisin niitä peilin edessä, kuten ap sanoi että haikeudella niitä muistelee..

Mun mielestä kropasta rinnat on erittäin pieni osa ja kuten sanottua, eihän ne edes sieltä näy muualla kuin suihkussa, saunassa ja toki sängyssä, mutta so.. suurin osa miehistä ei edes niin kiinnitä huomiota rintoihin, mitä naiset luulevat.

persettäkö ne vahtaa?

Aika moni on enemmän peppumies ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mun mielestä keskivertonainen lärpättävine tisseineen on satakertaa naisellisempi, kuin joku Katie kovien kivenmurikoidensa kanssa. Sellaiset on lähes miehekkäät. Äitius liittyy naiseuteen.

Sukupuolien tarkoitus on se, että pystyy lisääntyä, se on mieheyden ja naiseuden ydin.

(ja en tällä tarkoita väheksyä lapsettomia ihmisiä, mutta biologian kannalta asia on näin.)

Ja nyt siis puhuu nainen joka on hyvin tarkka ulkonäöstään, sit kun joku murehtii rintojaan niin se on sitten OMG. Ja itse mainostit miten rintasi eivät muuttuneet imetyksen vaikutuksesta. :whistle: Helppo huudella.

Ensimmäistä lasta yritämme mieheni kanssa ja aina pinnallisena ihmisenä olleena nousi "huoli", että mites käy kroppani? En voisi kuvitellakkaan, että kulkisin alle 30-vuotiaana nahkalärpäkkeiden ja roikkuvan mahan kanssa. En vain viihtyisi sellaisessa kropassa. Jos kroppani ei raskauden jälkeen palaudu, niin aion kyllä käydä leikkauksessa.

Siis vaikka tissit lerpahtaa, niin eikös voi pitää oikeanlaisia ja tukevia rintsikoita niin ne tissit näyttää kyllä ihan tehakoilta. Tuskin kukaan esittelee tissejään kadulla.. :whistle:
Niin ja sille vatsanahallekin pystyy itse hiukan vaivaa näkemällä tekemään jotain, tokikaan ei sitä varmasti ihan kiinteäksi saa, mutta haittaako tuo? Jos se oikeasti niin paljon vituttaa, että kokee itsensä huonoksi ihmiseksi sen vuoksi niin kauneusleikkauksia tehdään täällä suomessakin. Oikea vaatevalintakin poistaa niitä makkaroita, eikä niitä taaskaan kukaan siellä kadulla huomaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Omasta rahapussista, miten se mahtaa joitakin niin paljon häiritä?

Häiritsee sellaisia ihmisiä, joilla ei ole itsellä varaa, uskallusta tai ovat liian sidonnaisia suomalaiseen kulttuuriin, jossa kauneusleikkaukset ovat nounou

En jaksa lukea läpätyksiänne roikkuvista tisseistä ja ihramahasta, mutta sen vaan sanon, että kun olen käynyt lapseni kanssa kerhossa, niin olen huomannut, että jotkut ennen lasta UPEAN näköiset ihmiset, ovat lapsen saatuaan heittänyt sen oman minänsä jonnekin kauimmaiseen nurkkaan ja pukeutuvat mitä virttyneempiin vaatteisiin ja viis veisaavat omaan ulkonäköön paneutumisesta. En nyt halua sanoa, että aina pitäisi olla tiptop ja ykköset päällä ja etteikö lapsi menisi tietysti laittautumisen edelle jne., mutta se, että jos on ennen tykännyt laittaa itseään ja panostanut ulkonäköönsä, niin mihin se halu ja into muka katoaa lapsen myötä? Itse tykkään yhä edelleenki laittaa itseäni ja omasta mielestä ansaitsenkin sen. Jos esim. lapsen päiväunia nukkuessa itseni meikkaan, valitsen vaatteet ja laitan hiukset, niin se tuskin on lapselta pois..

Kyllä mun mielestä keskivertonainen lärpättävine tisseineen on satakertaa naisellisempi, kuin joku Katie kovien kivenmurikoidensa kanssa. Sellaiset on lähes miehekkäät. Äitius liittyy naiseuteen.

Sukupuolien tarkoitus on se, että pystyy lisääntyä, se on mieheyden ja naiseuden ydin.

(ja en tällä tarkoita väheksyä lapsettomia ihmisiä, mutta biologian kannalta asia on näin.)

Ja nyt siis puhuu nainen joka on hyvin tarkka ulkonäöstään, sit kun joku murehtii rintojaan niin se on sitten OMG. Ja itse mainostit miten rintasi eivät muuttuneet imetyksen vaikutuksesta. :whistle: Helppo huudella.

Ko. henkilö kommentoi aina että rinnoilla ei ole mitään väliä, koska omistaa itse a-kupin.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Siis vaikka tissit lerpahtaa, niin eikös voi pitää oikeanlaisia ja tukevia rintsikoita niin ne tissit näyttää kyllä ihan tehakoilta. Tuskin kukaan esittelee tissejään kadulla.. :whistle:

Kyllä mä miehenikin edessä alasti haluan näyttää hyvälle :) Ja ennen kaikkea haluan katsoa itseäni peilistä hyvillä mielin.

Odotan ensimmäistä, ja kyllä voin rehellisesti sanoa että pelottaa miten koko kroppa muuttuu lapsen saannin jälkeen. Imettää aion ehdottomasti, mutta kyllä mua harmittaa se jos menee tissit ja kaikki. Ja mä ITSE koen roikkuvat nahkapussit rumaksi. Ei tissien tarvii olla mitkään DD:t, ylipäätänsä sillä koolla ei ole väliä vaan muodolla ja miten sopii muuhun kroppaan. Mun mielestä on oikeus harmittaa se että kroppa muuttuu, mutta siihen ei pidä jäädä vellomaan vaan hyväksyä se tai sitten tehdä asialle jotain.

No te pepputytöt, tehän voitte treenata sitä persettänne kuntoon kun niin haluatte, itselläni oli ennen polvivammaa mukava pyöreä kyykkypylly ahkeran salilla käynnin ansiosta. Mutta entäpä sitten jos se perse menisi ihan muodottomaksi ja sitä ette voisi korjata.
Pienien rintojenne kanssa roikkuminenkaan ei varmasti haittaa, mutta kokeilkaapa sitten niitä d-f rintoja roikkuvina siihen rintamukseenne.... Saattaisi ääni muuttua kellossa. Siinä kun ei mitkään jumpat tai penkin pumppaukset auta.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Omasta rahapussista, miten se mahtaa joitakin niin paljon häiritä?

Häiritsee sellaisia ihmisiä, joilla ei ole itsellä varaa, uskallusta tai ovat liian sidonnaisia suomalaiseen kulttuuriin, jossa kauneusleikkaukset ovat nounou

En kanssa ymmarra tata keskustelua ollenkaan. Taallapain maailmaa leikkaukset ovat ihan arkinen juttu ja ihmiset ovat vain iloisia etta itseaan hairitsevia asioita voi korjata.

Mita se on keneltakaan pois etta joku kay korjauksessa?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:D

Eikö olekin ihanaa? Maailman suurimmat huolet ovat roikkuvat rinnat tai venynyt mahanahka. Maailmassa kaikki hyvin...

Niin ja sulle sanotaan et ei kuule yhtään vähemmän afrikan lapsia pelastu vaikka ei oltas huolissaan roikkuvista tisuista. :xmas:

No sinänsä kylläkään ei ole, että mun rinnat ei ole koskaan täyttäneet niitä kriteerejä, mitä yleisesti vaaditaan. Saan myös niistä aika usein kettuilua ja monesti sanotaan, ettei kukaan voi niistä edes pitää.

Hmm... Pilkunviilausta osa teksti..
Mutta itseäni on pitkän aikaa harmittaneet omat rintani. Nyt viimeisen raskauden myötä vielä enemmän. Olenkin miettinyt silikoneja, mutta EN mieheni, muiden miesten enkä muiden naisten vuoksi vaan itseni. Monikohan oikeasti ottaa muka silikonit, että miehensä olisi tyytyväisempi. Mun mies ei ole innostunut asiasta, mutta ymmärtää kantani ja sallii sen minulle -sitten kun on rahaa laittaa siihen.
En ajattele sitä että mitä rinnoista kun ei ne kerran näy muille.. Itse näen ne kuitenkin joka päivä.
Ja kyllä, tuntisin oloni naisellisemmaksi kunnon rinnoissa. Tällä en tarkoita mitään jättipalloja, vaan haluaisin luonnollisen näköiset ja sopivan kokoiset.

Yhteistyössä