Siis katsokaa tätä vartaloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sabriina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö kukaan muu kiinnitä huomiota tähän "Anna, 27". 27??? Ainakin tuossa kuvassa naama näyttää siltä että on lähempänä 40 tai ylikin, ei missään nimessä 27 vuotiaalta, 37:kin hieman ihmetyttäisi! Liekö alalle tyypilliseen tapaan myös solarium ollut kovassa käytössä kun on noin naama rypistynyt (tai sitten tuo ikä on valehdeltu imagon takia reippaasti nuoremmaksi).

No ei todellakaan ole mun makuun. Siis hattua nostan, et noin säntillisesti jaksaa treenata. Mutta tervettä toi ei musta ole eikä kaunista. Ja toi tyyli... rusketus ja blondi tukka saa tuon naisen näyttämään yli nelikymppiseltä. Eli 15 vuotta ikäistään vanhemmalta. No kiva...

No kyllä se tuolla on vielä sentään jotenkin... Jotenkin...

Mutta minä oon aika miesmäinen muutenkin malliltani, joten menin aika karsean näköiseksi liian alhaisella rasvaprosentilla. Siihen ei sitten lihasten kasvattaminenkaan enää auttanut.

Kisasaavutuksena tosiaan ihan jees, mutta että kuolattavin bikinikroppa?

Huh huh.. Miehen kommentit: "Onks toi 40!?" "Meinasin sanoa kun kauempaa näin kuvan et panisin, mut kun näin lähempää en todellakaan pystyny enää sanomaan!"

Kun mennään liian pitkälle mihin tahansa suuntaan, on lopputulos yleensä jotain ei-niin-ihanaa..

Offilla Anna on mielestäni erittäin kaunis myös vartaloltaan. Pakkotoiston galleriasta löytyy hänestä useita kuvasarjoja, kannattaa käydä tsekkaamassa. En mäkään tuosta hänen kisalookistaan niin kovasti perusta. Hällä on mun mielestä kyllä mielettömän hyvä pylly! :D

1yKDonb.jpg

Yhteistyössä