Siis kertokaa toki, oonko mä niin lihava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Kun meidän neuvolatäti nyt jo kahteen kertaan on todennut että kun toi meidän kolmonen on aika iso kokoinen et on multa sen perinyt..
Viimeksi sanoi ihan suoraan et olen ruumiinrakenteeltani pullea :o :D
Niin nyt, ihan mielenkiinnosta, kun koskaan en ole tätä muualta kuullut ja aattelin sitten et neukkutäti vaan uskaltaa olla rehellinen :D
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^

Sieltä löytyy muutama kuva, mä lähen vetämään vaikka salaattia ja lasin vettä :headwall:

Tietty kuvasta on paha sanoo, tuossa linkittämässäsikin kun pääasiassa näkyy vaan sun kasvot. Mut ei ainakaan kuvista todellakaan saa semmosta mielikuvaa, et olisit mitenkään pullea. Outoa. Mikä sun oma olo on? Entä painoindeksi? (vaikka se onkin vaan viitteellinen...)

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Mistä kohtaa sie lihava olet??? :o

No niih...
Kun mä en itseäni edes pidä pulleana saati lihavana ja poikakin vasta 2kk et en kauheesti ole jaksanu mitään dieettejä miettiäkkään(vielä voi vedota siihen :whistle: )
Mut lievästi rupeaa tympimään jo noi sen hienovaraiset vihjailut asiasta!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
isokokoinen ei ole sama kuin lihava.
Oletko aika pitkä tms ehkä hiukan leveä?
Et sinä lihava ole, mutta ruumiinrakenne voi olla silti sellainen, että..

No en ole pitkä ja painoindeksikin on tosi alhainen et senkään puolesta en viitsis pitää itteäni mitenkään läskinä..
Toki suunnitelmissa ois tiputtaa viitisen kiloa mut jos mä nyt niin pullea olen ni tuskin siitäkään sit hyötyä on :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Mistä kohtaa sie lihava olet??? :o

No niih...
Kun mä en itseäni edes pidä pulleana saati lihavana ja poikakin vasta 2kk et en kauheesti ole jaksanu mitään dieettejä miettiäkkään(vielä voi vedota siihen :whistle: )
Mut lievästi rupeaa tympimään jo noi sen hienovaraiset vihjailut asiasta!!

Sano sille ääneen. Ehkä se nolostuu ja hiljenee.

Yhteistyössä