Siis kertokaa toki, oonko mä niin lihava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei juma :o . Sähän olet pieni kuin mikä. Jos mä olisin hoitaja, niin saattaisin jopa huolestuneena kysellä että kai muistat itsekin syödä ettet pääse pois laihtumaan.

Melko outo hoitsu, ei voi muuta sanoa :/

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Oot:
Ihan sopivan kokoinen. :) Mikä vauvan nimi on? isompien lasten nimet on muistaakseni Milona ja Mico. :)

Vauvalla on samanlainen ruma tyhmä lähiönimi kun muillakin muksuilla :whistle:
Ja siinä syy miksi en nyt sitä kerrokkaan..
Kyllä se jotain kautta tänne leviää ja saadaan taas porukassa haukkua meidän kaikkien lasten nimet samaan syssyyn!

Nuo Milona ja Mico ainakin tosi ihania nimiä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
et sä onneks mikään turhan läski oo :p
eikä sun poikakaan :) söpö pallero:)
ja hei häkeltyminen on aina hyvä veruke :whistle: ;)
:heart:

:heart: :heart: Muru.... :heart:

Ja juu, muille tiedoksi et on varmaan jonkin asteista "egoboostia" koska oon niin sairaan laiska etten jaksa ilman hyvää syytä aloittaa laihista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ehkä se tarkoitti että sä olet rakenteeltasi sellaista tyyppiä että susta syntyy paksuja lapsia...?

No just mikä kommentti,yllättäen sulta :laugh:
Joo ja ap et todellakaan ole lihava =) Onkos sulla joku anorektikko neuvolan täti vai miten se saa tehtyä susta lihavan :o

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ehkä se tarkoitti että sä olet rakenteeltasi sellaista tyyppiä että susta syntyy paksuja lapsia...?

No just mikä kommentti,yllättäen sulta :laugh:
Joo ja ap et todellakaan ole lihava =) Onkos sulla joku anorektikko neuvolan täti vai miten se saa tehtyä susta lihavan :o

No noinhan se aloittaja sanoi tädin hänelle sanoneen. Tarkensin vain hieman kun hän luuli että häntä pidetään lihavana. Ei ole kovin itsetietoinen ihminen kun on saanut siitä näinkin pitkän ketjukkeen aikaiseksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Kuvitelkaa mitä vahinkoa tuollainen neuvolantäti voi aiheuttaa sellaisissa äideissä, jotka mukisematta ottavat kaiken "neuvon" vastaan...

Niinp..
No mä vaan olin lähinnä häkeltynyt :D
Se eka vihjaus mun painosta vielä meni mutta et se alkaa kuittailemaan nyt joka kerta ni juuh.. :whistle:
Ja mä olen miettinyt myös tota samaa, varsinkin kun tää nyt on uusi täti kun vanha siirtyi tonne odottavien puolelle..

Yhteistyössä