Siis ketä täältä on lähtenyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraus

Vieras
Puhutaan että vakkarit lähtee yksi kerrallaan. Mä olen palstaillut viimeksi joulun alla ja haluaisin tietää että mitä on tapahtunut ja ketä lähtenyt? Voisko joku kertoa, kiitos.

Åbohan on tullut taas jo takaisin...:whistle:
Että tiedä sitten, miten pysyviä nämä loppulliset poistumiset loppujen lopuksi ovat. Tosin Åbosta en kyllä tiedä, oliko sanonut poistuvansa lopullisesti, joten tuo yllä oleva virke ei välttämättä koske juuri häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Asiallisia vastauksia taitaa olla turha odottaa?
No varsin paljon on lähtenyt vanhalla palstalla olleita, kaikkien nikkejä en jaksa enää vuosien jälkeen muistaa. Ekana nyt tulee mieleeni Alma Puunaula ja tuire. Aika harvoin kirjoittelee enää öttismönkiäinen. Miikkuli sentään aina silloin tällöin, mutta hrvoin hänkin. Ihamielikin vaan silloin tällöin piipahtelee. Shadia ei ole näkynyt aikoihin. Tuossa nyt esimerkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Asiallisia vastauksia taitaa olla turha odottaa?
No varsin paljon on lähtenyt vanhalla palstalla olleita, kaikkien nikkejä en jaksa enää vuosien jälkeen muistaa. Ekana nyt tulee mieleeni Alma Puunaula ja tuire. Aika harvoin kirjoittelee enää öttismönkiäinen. Miikkuli sentään aina silloin tällöin, mutta hrvoin hänkin. Ihamielikin vaan silloin tällöin piipahtelee. Shadia ei ole näkynyt aikoihin. Tuossa nyt esimerkkejä.

Joulun jälkeinen tilanne kiinnostaa. Kun monessa ketjussa on viitattu siihen, että nyt alkuvuodesta on tapahtunut paljon. Mua ei siis kiinnosta jotkut vuosientakaiset nikit, kun oon vasta vuoden paikat palstaillut ylipäätän, vaan viimeaikojen tapahtumat. Ymmärsitkö?

Joulun jälkeinen tilanne kiinnostaa. Kun monessa ketjussa on viitattu siihen, että nyt alkuvuodesta on tapahtunut paljon. Mua ei siis kiinnosta jotkut vuosientakaiset nikit, kun oon vasta vuoden paikat palstaillut ylipäätän, vaan viimeaikojen tapahtumat. Ymmärsitkö?
No enpä voinut tietää, että olet palstaillut vasta vuoden :D

Ajattelit, että joku tekisi sinulle raportin aktiivisita palstailijoista sisältäen tilaston jo poistuneista entisitä vakkareista?

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

Ajattelit, että joku tekisi sinulle raportin aktiivisita palstailijoista sisältäen tilaston jo poistuneista entisitä vakkareista?

Haloo. Monessa, siis monessa, ketjussa, jota olen tässä silmäillyt, on viitattu siihen, että viime aikaisten tapahtumien takia moni vakkari on lopettanut palstailun. Totta kai mua kiinnostaa se mitä nämä viime aikaiset tapahtumat on ja ketä täältä on lähtenyt.

Åbo (joka on siis tullut takaisin) mainittiin ja Teenlitku ja Scarlett (miksi ovat lopettaneet) ja äkkiseltään pisti silmään, etten ole nähnyt myöskään Turkilmasia, Rukoilijasirkkaa, NinaTT, Tytsiä jne. Ovatko hekin lopettaneet, bannissa vai enkö vain huomannut?

Ruksu kulkee nykyään nimellä Huumekoira. Se pysyy paremmin mielessä, jos muistaa sen vanhan väittämän, että huumekoiria koulutetaan syöttämällä niille huumeita. Muuten ei mukamas voi ymmärtää niiden riehaantumista, kun huumeita löytyy.