V
vieraus
Vieras
Puhutaan että vakkarit lähtee yksi kerrallaan. Mä olen palstaillut viimeksi joulun alla ja haluaisin tietää että mitä on tapahtunut ja ketä lähtenyt? Voisko joku kertoa, kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Varmaa tietoa: ainakin yksi vuosia kirjoitellut psykologi ja toinen nikillä kirjoittanut jo aiemmin. Molemmat kirjoittivat asiallisesti ja sympaattisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:On niitä lähtenyt paljonkin vuosien varrella. Jotkut on myös harventaneet kirjoittamistaan merkittävästi.
No varsin paljon on lähtenyt vanhalla palstalla olleita, kaikkien nikkejä en jaksa enää vuosien jälkeen muistaa. Ekana nyt tulee mieleeni Alma Puunaula ja tuire. Aika harvoin kirjoittelee enää öttismönkiäinen. Miikkuli sentään aina silloin tällöin, mutta hrvoin hänkin. Ihamielikin vaan silloin tällöin piipahtelee. Shadia ei ole näkynyt aikoihin. Tuossa nyt esimerkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asiallisia vastauksia taitaa olla turha odottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No varsin paljon on lähtenyt vanhalla palstalla olleita, kaikkien nikkejä en jaksa enää vuosien jälkeen muistaa. Ekana nyt tulee mieleeni Alma Puunaula ja tuire. Aika harvoin kirjoittelee enää öttismönkiäinen. Miikkuli sentään aina silloin tällöin, mutta hrvoin hänkin. Ihamielikin vaan silloin tällöin piipahtelee. Shadia ei ole näkynyt aikoihin. Tuossa nyt esimerkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asiallisia vastauksia taitaa olla turha odottaa?
No enpä voinut tietää, että olet palstaillut vasta vuodenAlkuperäinen kirjoittaja ap:Joulun jälkeinen tilanne kiinnostaa. Kun monessa ketjussa on viitattu siihen, että nyt alkuvuodesta on tapahtunut paljon. Mua ei siis kiinnosta jotkut vuosientakaiset nikit, kun oon vasta vuoden paikat palstaillut ylipäätän, vaan viimeaikojen tapahtumat. Ymmärsitkö?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joulun jälkeinen tilanne kiinnostaa. Kun monessa ketjussa on viitattu siihen, että nyt alkuvuodesta on tapahtunut paljon. Mua ei siis kiinnosta jotkut vuosientakaiset nikit, kun oon vasta vuoden paikat palstaillut ylipäätän, vaan viimeaikojen tapahtumat. Ymmärsitkö?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sisäpiirin :saint: tietona voinen ilmoittaa, että pari nikkiä käy palstalla kyllä harmaana.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joulun jälkeinen tilanne kiinnostaa. Kun monessa ketjussa on viitattu siihen, että nyt alkuvuodesta on tapahtunut paljon. Mua ei siis kiinnosta jotkut vuosientakaiset nikit, kun oon vasta vuoden paikat palstaillut ylipäätän, vaan viimeaikojen tapahtumat. Ymmärsitkö?
Ajattelit, että joku tekisi sinulle raportin aktiivisita palstailijoista sisältäen tilaston jo poistuneista entisitä vakkareista?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sisäpiirin :saint: tietona voinen ilmoittaa, että pari nikkiä käy palstalla kyllä harmaana.
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Blume on kadonnut. Buahahahhahahahah! Ja Ewi? Mutta Lunatic on silti voimissaan.