Siis kuinka joku voi sanoa näin... (vielä Martinasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miiku:
Mulla naurattaa kun se sanoi ettei sillä ole mitenkään huonoitsetunto.Miksi se sitten koko ajan haukkuu muita ja yrittää tuoda esille omaaparemmuuttaan? Ei mistään muusta syystä kuin että se on oikeasti epävarma omasta ulkonäöstään.

Joo, ne silikonien ottamisen syytkin kertoo musta ehkä vähän huonosta itsetunnosta... :|

Alkuperäinen kirjoittaja miiku:
Mulla naurattaa kun se sanoi ettei sillä ole mitenkään huonoitsetunto.Miksi se sitten koko ajan haukkuu muita ja yrittää tuoda esille omaaparemmuuttaan? Ei mistään muusta syystä kuin että se on oikeasti epävarma omasta ulkonäöstään.

Totta. Mun kampaaja sanoi eilen, että itsevarmalla ihmisellä ei ole koko ajan tarvetta kommentoida toisten ulkonäköä tai valintoja. jos on siis oikeasti itsevarma. Olen huomannut, että se on totta.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Oisit vaan muihinkin osiisi tyytyväinen, ettei toi hullu Marttiina pääse vaikuttamaan yhtään enenpää. jos sä et oo ittees tyytyväinen, sä ajattelet niinku se on sanonut. Ala tykätä itsestäs.

No ennyt sentään.
Mä tykkään läskeistä ihmisistä.Olen itsekin sellainen :) .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika iso osa ihmisistä varmaan aattelee osapuilleen äin, ei vaan kehtaa sanoa.

Ja on se kumma että tupakoinnista ja alkon käytösä saa nurista ja se on tiedostettu terveyshaitta, mutta siitä että lihavuus on sairaus ei voi puhua...se on kuitenkin yksi suurimmista terveysmenojen kasvattajista tulevaisuudessakin...miksi muiden tarvii maksaa ittensä sairaaksi syöneiden terveyshuoltomaksuja yhteisissä veroissa....yksityiselle vaan kaikki itse itsensä sairastuttajat...

Mutta maksetaanhan nytkin yhteiskunnan varoista kaiken maailman huumevieroitukset ja alkoholistihoidot ja tukimuodot...
Mun mielestä lihavuus just on sairaus. Onneksi siihen voi ite vaikuttaa muttei se helppoa ole. Kas kun ilman huumeita ja viinaa ja tupakkaa pystyy elämään mutta ilman ruokaa ei.
Itse olen laihduttanut 20 kiloo ja pysynyt nyt tässä normaalipainossa jo viisi vuotta. Helppoa ei todellakaan ole. Ja toteaisin vielä, että kun on suuri taipumus lihota niin terveellisesti syöminen etenkin näin syksyllä ja talvella on kallista puuhaa. Kaikki kasvikset ja hedelmät on törkeen kallita. Makarooni ja peruna vaan halpoja ja niillähän se paino nousee:(

Ja alkuperäiseen aiheeseen: ihminen joka arvostelee toista pelkän ulkomuodon perusteella on aika säälittävä tapaus. Läskistä kun pääsee aina eroon mutta tollasesta luonteesta ja/tai elämänkatsomuksesta ei. Kumpikohan loppupelissä on huonompi juttu?

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Oisit vaan muihinkin osiisi tyytyväinen, ettei toi hullu Marttiina pääse vaikuttamaan yhtään enenpää. jos sä et oo ittees tyytyväinen, sä ajattelet niinku se on sanonut. Ala tykätä itsestäs.

No ennyt sentään.
Mä tykkään läskeistä ihmisistä.Olen itsekin sellainen :) .

No sit sun täytyy tykätä itsestäs, ihan joka kohdasta. =)

Yhteistyössä