Siis miksi KUKAAN ei tiedä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämänkevät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämänkevät

Vieras
Eikö ikinä, koskaan, milloinkaan kenellekään ole kukaan PÄTEVÄ lääkäri kertonut, KUINKA KAUAN RASKAUSHORMONIA VOI OLLA ELIMISTÖSSÄ SYNNYTYKSEN JÄLKEEN?
Tähän ei kukaan osaa ilmeisesti vastata. Tympäsee.

Ehkä kukaan ei oo nähnyt tarpeelliseksi kysyä sellaista pätevältä lääkäriltä?

Luulen, että neuvolakin osaisi tuohon vastata, paremmin kuin palsta.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Ehkä se pätevä lääkäri osaisi vastat tuohon.

No olen kysynytkin lääkäriltä ja saanut epämääräistä mutinaa vastaukseksi...pätevä hän ei siis ollut, mutta onko niitä olemassakaan?!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ehkä kukaan ei oo nähnyt tarpeelliseksi kysyä sellaista pätevältä lääkäriltä?

Luulen, että neuvolakin osaisi tuohon vastata, paremmin kuin palsta.

Olen kysynyt, ei selkeää vastausta.

Näin kerrotaan imetyksen tuki ry sivuilla
http://www.imetys.fi/itu/alku.php

Maidon nousu

Istukan tuottamat raskaushormonit poistuvat äidin elimistöstä parissa päivässä ja tämän jälkeen ottavat imetyshormonit (erityisesti prolaktiini) vallan. Tämän hormonimyrskyn äiti huomaa niin mielessään kuin kehossaan. Mielialat heittelehtivät rajusti: välillä on maailman onnellisin ihminen ja jo hetken päästä valtaa suuren vastuun tuoma kauhu. Kyyneleet eivät ole lainkaan harvinaisia vieraita ja niitä vuodatetaan niin onnesta kuin ahdistuksestakin.

Alkuperäinen kirjoittaja elämänkevät:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Ehkä se pätevä lääkäri osaisi vastat tuohon.

No olen kysynytkin lääkäriltä ja saanut epämääräistä mutinaa vastaukseksi...pätevä hän ei siis ollut, mutta onko niitä olemassakaan?!

Juu ei ole ainuttakaan pätevää lääkäriä ole olemassa ja miksiköhän niitä ahneita hylkiöitä yleensäkään koulutetaan kalliilla rahalla! Onneksi netistä kuitenkin saa pätevää suodattamatonta tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Maidon nousu

Istukan tuottamat raskaushormonit poistuvat äidin elimistöstä parissa päivässä ja tämän jälkeen ottavat imetyshormonit (erityisesti prolaktiini) vallan. Tämän hormonimyrskyn äiti huomaa niin mielessään kuin kehossaan. Mielialat heittelehtivät rajusti: välillä on maailman onnellisin ihminen ja jo hetken päästä valtaa suuren vastuun tuoma kauhu. Kyyneleet eivät ole lainkaan harvinaisia vieraita ja niitä vuodatetaan niin onnesta kuin ahdistuksestakin.

...voikohan tähän luottaa? Parissa päivässä...? :whistle:

mulle sano yks lääkäri km yhteydessä että parissa viimeistään kolmessa viikossa pitää testien olla negat, muuten on jääny jotai raskausmateriaalia kohtuun ja sitten joutuu kaavintaan.

Mutta onnea uudesta tulokkaasta!

Alkuperäinen kirjoittaja elämänkevät:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Maidon nousu

...voikohan tähän luottaa? Parissa päivässä...? :whistle:

No, sen voisin varmuudella sanoa, että ei niitä istukkahormoneja ainakaan paria kuukautta ole elimistössä. Ellei ole ollut sitten jotain molaa, sellaista rypäleraskautta josta voi seurata syöpä ja silloin HCG:n erittymistä tutkitaan, että onko parantunut vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mulle sano yks lääkäri km yhteydessä että parissa viimeistään kolmessa viikossa pitää testien olla negat, muuten on jääny jotai raskausmateriaalia kohtuun ja sitten joutuu kaavintaan.

Mutta onnea uudesta tulokkaasta!

En kyllä tohdi ottaa onnitteluja vastaan... :snotty: en tiedä mihin uskoa...

Yhteistyössä