Siis missä vika?Yritin vastata tohon viestiin, jonka otsikossa on mun nimimerkki???

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Vaan tulee että Ketjun tallennus epäonnistui...
Miksi mä kaikkiin muihin saan vastattua...?????


Oikein paljon kiitoksia yritin tälle vieras nimimerkille laittaa..
Ja kysellä,että mihin hänen ajatuksensa lie perustuu? :D


Mut kiitoksia koitin siis laittaa, vaan en saa???Pystyykö joku muu laittamaan siihen viestiä???
 
Siis sen kerran ku joku erehtyy mua kehumaan niin mun ketjuni ei toiminu :laugh: :laugh: :laugh:
Ihan on mun tuuriani :D :D :D

Ja voi kiitos vieras =) Tulipa hyvä mieli. Näin jos kotona mut täällä näkisit, niin voisit olla erimieltä mun pirteydestä, saatikka herttaisuudesta :D Osaan olla kyllä aikamoinen pirttihirmu ku sille päälle satun. Mut tää päivä meni kyllä pulkkaan, jotenkin vaikuttaa tuo ajokortin saaminen asiaan kun pääsee YKSIN kauppaan, voi vitsi miten noin pieni asia voi olla niinku semmonen JUTTU!!!

Nukkekoti on vielä tallessa, mut semmosessa "väli"vaiheessa, ku tuli tuo kuopus maailmaan... :D Kamoja,juttuja kaikkea tulee kerättyä aina odottamaan sitä "aikaa" sen tekemiseen :D

Vitsi, mulla on hyvä mieli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Siis sen kerran ku joku erehtyy mua kehumaan niin mun ketjuni ei toiminu :laugh: :laugh: :laugh:
Ihan on mun tuuriani :D :D :D

Ja voi kiitos vieras =) Tulipa hyvä mieli. Näin jos kotona mut täällä näkisit, niin voisit olla erimieltä mun pirteydestä, saatikka herttaisuudesta :D Osaan olla kyllä aikamoinen pirttihirmu ku sille päälle satun. Mut tää päivä meni kyllä pulkkaan, jotenkin vaikuttaa tuo ajokortin saaminen asiaan kun pääsee YKSIN kauppaan, voi vitsi miten noin pieni asia voi olla niinku semmonen JUTTU!!!

Nukkekoti on vielä tallessa, mut semmosessa "väli"vaiheessa, ku tuli tuo kuopus maailmaan... :D Kamoja,juttuja kaikkea tulee kerättyä aina odottamaan sitä "aikaa" sen tekemiseen :D

Vitsi, mulla on hyvä mieli :D

Täällä toinen pirttihirmu, ollaan kirjoteltu ennenkin ;) Tykkään sinusta, tuot iloa ja olet vain kovin mukava ja sydämellisen oloinen.

Ei minulla muuta, hienoa jos sain hymyn huulillesi .

"ap"
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Siis sen kerran ku joku erehtyy mua kehumaan niin mun ketjuni ei toiminu :laugh: :laugh: :laugh:
Ihan on mun tuuriani :D :D :D

Ja voi kiitos vieras =) Tulipa hyvä mieli. Näin jos kotona mut täällä näkisit, niin voisit olla erimieltä mun pirteydestä, saatikka herttaisuudesta :D Osaan olla kyllä aikamoinen pirttihirmu ku sille päälle satun. Mut tää päivä meni kyllä pulkkaan, jotenkin vaikuttaa tuo ajokortin saaminen asiaan kun pääsee YKSIN kauppaan, voi vitsi miten noin pieni asia voi olla niinku semmonen JUTTU!!!

Nukkekoti on vielä tallessa, mut semmosessa "väli"vaiheessa, ku tuli tuo kuopus maailmaan... :D Kamoja,juttuja kaikkea tulee kerättyä aina odottamaan sitä "aikaa" sen tekemiseen :D

Vitsi, mulla on hyvä mieli :D

Täällä toinen pirttihirmu, ollaan kirjoteltu ennenkin ;) Tykkään sinusta, tuot iloa ja olet vain kovin mukava ja sydämellisen oloinen.

Ei minulla muuta, hienoa jos sain hymyn huulillesi .

"ap"


No voi vitsi... Kivaa jos tunnun siltä =) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Siis sen kerran ku joku erehtyy mua kehumaan niin mun ketjuni ei toiminu :laugh: :laugh: :laugh:
Ihan on mun tuuriani :D :D :D

Ja voi kiitos vieras =) Tulipa hyvä mieli. Näin jos kotona mut täällä näkisit, niin voisit olla erimieltä mun pirteydestä, saatikka herttaisuudesta :D Osaan olla kyllä aikamoinen pirttihirmu ku sille päälle satun. Mut tää päivä meni kyllä pulkkaan, jotenkin vaikuttaa tuo ajokortin saaminen asiaan kun pääsee YKSIN kauppaan, voi vitsi miten noin pieni asia voi olla niinku semmonen JUTTU!!!

Nukkekoti on vielä tallessa, mut semmosessa "väli"vaiheessa, ku tuli tuo kuopus maailmaan... :D Kamoja,juttuja kaikkea tulee kerättyä aina odottamaan sitä "aikaa" sen tekemiseen :D

Vitsi, mulla on hyvä mieli :D

Täällä toinen pirttihirmu, ollaan kirjoteltu ennenkin ;) Tykkään sinusta, tuot iloa ja olet vain kovin mukava ja sydämellisen oloinen.

Ei minulla muuta, hienoa jos sain hymyn huulillesi .

"ap"


No voi vitsi... Kivaa jos tunnun siltä =) :D

Tunnut tunnut ja oletkin sitä ;)

"ap"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Saapasjalkakissa, yritin mieki sit kirjoittaa, ei onnistunut.

Etkä yrittäny...sä näät aina vaan unia...ootko nähny lähiaikoina :D:D

"ap"

Ai perkele. :laugh: Pitkästä aikaa. :hug: En ole nähny pitkään aikaan. :'( :D

Höh...voi piru vie....nyt tästähän vois vaikka loukkaantuva....jaiksss... ;) Mitäs mussukalle kuuluu?

"ap"
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Saapasjalkakissa, yritin mieki sit kirjoittaa, ei onnistunut.

Etkä yrittäny...sä näät aina vaan unia...ootko nähny lähiaikoina :D:D

"ap"

Ai perkele. :laugh: Pitkästä aikaa. :hug: En ole nähny pitkään aikaan. :'( :D

Höh...voi piru vie....nyt tästähän vois vaikka loukkaantuva....jaiksss... ;) Mitäs mussukalle kuuluu?

"ap"

Joulua odotellessa. Ja hyvin menee kaikin puolin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Pitkästä aikaa, pitkään aikaan. Joo, pitäs kai kahvia juoda, jos aivot virkistyis, eikä tulis tyhmätekstiä. :D

Hehhhee,,,,,multahan ei muuta tuukkaan..ei taida kahvit enään näihin aivosopukoihin tehota...

"ap"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Saapasjalkakissa, yritin mieki sit kirjoittaa, ei onnistunut.

Etkä yrittäny...sä näät aina vaan unia...ootko nähny lähiaikoina :D:D

"ap"

Ai perkele. :laugh: Pitkästä aikaa. :hug: En ole nähny pitkään aikaan. :'( :D

Höh...voi piru vie....nyt tästähän vois vaikka loukkaantuva....jaiksss... ;) Mitäs mussukalle kuuluu?

"ap"

Joulua odotellessa. Ja hyvin menee kaikin puolin. :)

Kiva kuulla, anna lapsille muiskis :heart:

"ap"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Pitkästä aikaa, pitkään aikaan. Joo, pitäs kai kahvia juoda, jos aivot virkistyis, eikä tulis tyhmätekstiä. :D

Hehhhee,,,,,multahan ei muuta tuukkaan..ei taida kahvit enään näihin aivosopukoihin tehota...

"ap"

Näin mieki vähän luulen. :D :whistle:


Älä nyt #=()%(/)" ala isottelee...isommalles...mun aivosolut ei o viel kuollu sukupuuttoon ne on vaa sellaasess koomatilaas...

"ap"
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Pitkästä aikaa, pitkään aikaan. Joo, pitäs kai kahvia juoda, jos aivot virkistyis, eikä tulis tyhmätekstiä. :D

Hehhhee,,,,,multahan ei muuta tuukkaan..ei taida kahvit enään näihin aivosopukoihin tehota...

"ap"

Näin mieki vähän luulen. :D :whistle:


Älä nyt #=()%(/)" ala isottelee...isommalles...mun aivosolut ei o viel kuollu sukupuuttoon ne on vaa sellaasess koomatilaas...

"ap"

Hemmetti, en ole noin pitkästä koomasta kuullutkaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Pitkästä aikaa, pitkään aikaan. Joo, pitäs kai kahvia juoda, jos aivot virkistyis, eikä tulis tyhmätekstiä. :D

Hehhhee,,,,,multahan ei muuta tuukkaan..ei taida kahvit enään näihin aivosopukoihin tehota...

"ap"

Näin mieki vähän luulen. :D :whistle:


Älä nyt #=()%(/)" ala isottelee...isommalles...mun aivosolut ei o viel kuollu sukupuuttoon ne on vaa sellaasess koomatilaas...

"ap"

Hemmetti, en ole noin pitkästä koomasta kuullutkaan. :D

Ehhehhehheeee...melkee repeän naurusta...kjeh kjeh.... :P

haist pbylly.....

"ap"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saapis, elä tuos vispiläst välitä...väkiisi tunkoo tähä ketjuun..pölhhö.. ;) Se on vaa mustis miust..

"ap"

:o Ja nyt tästä tulee kohta vielä kolmiodraama... mihin mää olen pääni tunkenukkaa.... :whistle:

Nii-i...ei vaiskkaa... kato ny los visbiläs katos jo nurkkaan itkemähän...

"ap"
 

Yhteistyössä