Vaan tulee että Ketjun tallennus epäonnistui...
Miksi mä kaikkiin muihin saan vastattua...?????
Oikein paljon kiitoksia yritin tälle vieras nimimerkille laittaa..
Ja kysellä,että mihin hänen ajatuksensa lie perustuu?
Mut kiitoksia koitin siis laittaa, vaan en saa???Pystyykö joku muu laittamaan siihen viestiä???
Miksi mä kaikkiin muihin saan vastattua...?????
Oikein paljon kiitoksia yritin tälle vieras nimimerkille laittaa..
Ja kysellä,että mihin hänen ajatuksensa lie perustuu?
Mut kiitoksia koitin siis laittaa, vaan en saa???Pystyykö joku muu laittamaan siihen viestiä???