Leluja ja kirjoja. Mutta ei niitä paljon tule itsepalvelukirppiksellä vastaan, vaan firman nettikirpputorilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Paitsi että joku kehtasi pyytää 50senttiä NallePuh-kirjasta, jossa oli jäljellä 2 sivua kolmestakymmenestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Joo, en minäkään ymmärrä sitä että oikeasti likaisista ja rikkinäisitä lumpuista pyydetään ihan sikahintoja :kieh: Mulla itelläni on tuossa lähikirppiksellä ollut pöytä jo 2vuotta putkeen ja tosiasia on myös se että jos joku tavara siellä kuukausikaupalla vanuttuu niin vien sen silloin kierrätykseen. Eli tavaran pitää myös vaihtua, pidän pöydän täydellisen putsauksen aina neljännesvuosittain. Ja tää kirppis on mulle mukava harrastussiksi pidän pöytää vuodesta toiseen. Ja tällä kirpparilla myös pöytävuokra on mielestäni kohdallaan, maksan siitä vuokraa 18e/vko.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Ilmeisesti mun äskettäinen viikon pöytävuokrauksen jälkeen käteen jäänyt saldo 349 euroa oli varsin mallikas kirpparimyyntitulosLaitoin esim. bodeja muutamalla ompeleella kiinni tyyliin 3 kpl ja sitten hinnaksi 0,5-1e. Aika paljon oli kyllä miehen työmatkoiltaan ympäri maailmaa tuomia vaatteita eli ei paljonkaan mitään h&m tai lindex -ketjujen vaatetta. Vauvan vaatteita jos sattuu olemaan paljon, niin ei niitä kerkiä kunnolla käyttää. Mullakin oli aika paljon vain käyttöönottoa varten pestyä vaatetta, mutta jäivät sitten käyttämättä. Katselin kyllä muiden hintoja vähäsen, kun en ole ennen kirpparilla käynytkään ja oli aika lailla kalliimpia muiden lastenvaatteet. Reimatecin vk-haalari taisi olla mun pöydän kallein, muistaakseni 8e. Käsittääkseni kirpparin idea on se, että tavara kiertää. Tai näin minä ainakin sen ajattelin. Ei tarvinnut montaa vaatekappaletta UFF:n laatikkoon kantaa kirppariviikon jälkeen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Ilmeisesti mun äskettäinen viikon pöytävuokrauksen jälkeen käteen jäänyt saldo 349 euroa oli varsin mallikas kirpparimyyntitulosLaitoin esim. bodeja muutamalla ompeleella kiinni tyyliin 3 kpl ja sitten hinnaksi 0,5-1e. Aika paljon oli kyllä miehen työmatkoiltaan ympäri maailmaa tuomia vaatteita eli ei paljonkaan mitään h&m tai lindex -ketjujen vaatetta. Vauvan vaatteita jos sattuu olemaan paljon, niin ei niitä kerkiä kunnolla käyttää. Mullakin oli aika paljon vain käyttöönottoa varten pestyä vaatetta, mutta jäivät sitten käyttämättä. Katselin kyllä muiden hintoja vähäsen, kun en ole ennen kirpparilla käynytkään ja oli aika lailla kalliimpia muiden lastenvaatteet. Reimatecin vk-haalari taisi olla mun pöydän kallein, muistaakseni 8e. Käsittääkseni kirpparin idea on se, että tavara kiertää. Tai näin minä ainakin sen ajattelin. Ei tarvinnut montaa vaatekappaletta UFF:n laatikkoon kantaa kirppariviikon jälkeen
![]()
Sun hinnoilla kiersi trokarille, valitettava totuus mikäli asut jossain isohkossa kaupungissa.