E
ei tiiä mitä tekee....
Vieras
Seurustelen miehen kanssa, näämme ehkä pari kertaa kuussa välimatkan takia. Emme asu yhdessä, hän asuu eri kaupungissa ja tekee työmatkojakin välillä.
Hän haluaa mökille viikonlopuksi, ja haluaa mun pojankin mukaan.
Poika on 7-vuotias.
Mutta kun minä haluan kahdenkeskistä aikaa.
Muutenkin, olen yh eikä mulla ole sukulaisia täällä jotka auttaisivat. Ystävä joka voi ottaa välillä viikonloppuisin pojan.
Ei se olisi mulle lomaa, jos poika tulisi matkaan, eikä me saataisi kahdenkeskistä aikaa juuri yhtään. Minähän se seurustelen sen kanssa..
Tosi lapsellista ja typerää aikuiselta ihmiseltä, mutta me nähdään niin harvoin, vuoden aikana ollaan yksi viikonloppu vietetty yhdessä, niin minä haluaisin tämän viikonlopun ihan kahden kesken.
Se lataisi mun akkuja myös arkeen ja jaksamiseen jälleen pojan kanssa...
Mitä te tekisitte? Sanoisitteko miehelle vai nielisittekö vain ja ottaisitte lapsen mukaan?
Hän haluaa mökille viikonlopuksi, ja haluaa mun pojankin mukaan.
Poika on 7-vuotias.
Mutta kun minä haluan kahdenkeskistä aikaa.
Muutenkin, olen yh eikä mulla ole sukulaisia täällä jotka auttaisivat. Ystävä joka voi ottaa välillä viikonloppuisin pojan.
Ei se olisi mulle lomaa, jos poika tulisi matkaan, eikä me saataisi kahdenkeskistä aikaa juuri yhtään. Minähän se seurustelen sen kanssa..
Tosi lapsellista ja typerää aikuiselta ihmiseltä, mutta me nähdään niin harvoin, vuoden aikana ollaan yksi viikonloppu vietetty yhdessä, niin minä haluaisin tämän viikonlopun ihan kahden kesken.
Se lataisi mun akkuja myös arkeen ja jaksamiseen jälleen pojan kanssa...
Mitä te tekisitte? Sanoisitteko miehelle vai nielisittekö vain ja ottaisitte lapsen mukaan?