Siis mitä te tekisitte tässä tilanteessa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tiiä mitä tekee....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tiiä mitä tekee....

Vieras
Seurustelen miehen kanssa, näämme ehkä pari kertaa kuussa välimatkan takia. Emme asu yhdessä, hän asuu eri kaupungissa ja tekee työmatkojakin välillä.
Hän haluaa mökille viikonlopuksi, ja haluaa mun pojankin mukaan.
Poika on 7-vuotias.
Mutta kun minä haluan kahdenkeskistä aikaa.
Muutenkin, olen yh eikä mulla ole sukulaisia täällä jotka auttaisivat. Ystävä joka voi ottaa välillä viikonloppuisin pojan.
Ei se olisi mulle lomaa, jos poika tulisi matkaan, eikä me saataisi kahdenkeskistä aikaa juuri yhtään. Minähän se seurustelen sen kanssa..
Tosi lapsellista ja typerää aikuiselta ihmiseltä, mutta me nähdään niin harvoin, vuoden aikana ollaan yksi viikonloppu vietetty yhdessä, niin minä haluaisin tämän viikonlopun ihan kahden kesken.

Se lataisi mun akkuja myös arkeen ja jaksamiseen jälleen pojan kanssa...

Mitä te tekisitte? Sanoisitteko miehelle vai nielisittekö vain ja ottaisitte lapsen mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
:o miksi ihmeessä se haluaa pojan mukaan??!! Kauanko olette seurustelleet? kuinka hyvin tunnet miehen? Minulle tulee nyt sori vaan mieleen pedofiili joka ettii yyhoita päästäkseen lapsen lähelle

niinpäniin.

:o miksi ihmeessä se haluaa pojan mukaan??!! Kauanko olette seurustelleet? kuinka hyvin tunnet miehen? Minulle tulee nyt sori vaan mieleen pedofiili joka ettii yyhoita päästäkseen lapsen lähelle

No yli vuoden.. Se ole mikään pedofiili...

No musta taas olisi tökeröä jos mies ilmoittaisi, ettei sitten halua missään nimessä poikaa mukaan... En mää ainakaan seurustelisi miehen kanssa, joka ei mun lapsesta piittaisi ja haluaisi aina vaan olla mun kanssa. Joten ajattelen sen sillain, että mies on "fiksu" kun haluaisi sen pojankin mukaan.

Mutta jos sää voit ja pystyt lähtemään ilman poikaa, niin luulen, että mies on todella mielissään siitä. Kyllähän satavarmaan mies haluaisi olla kahdenkeskin, mutta koska on alkanut seurusteleen naisen kanssa jolla lapsi, ei sitä kahdenkeskistä aikaa niin ole.

Joten jospa vaan sanot miehelle ajatuksesi ja etsit hoitopaikkaa pojalle.

Just joo...Eiköhän tuo mennyt jo vähän yli??

Mulle tulee mieleen,että mies haluaa miellyttää ap.tä.

Juttele miehes kanssa, eiköhän se ymmärrä. Näkee varmaan poikaas sitten muulloin, niin saatte nyt viettää rauhallisen viikonlopun aikuisten kesken. Mukavaa, jos poikas ja miesystäväs on väleissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja povia:
Jos se haluaa pojan mukaan kun luulee etta et saa hoitajaa sille, ja etta se on kivasti ajateltu miehelta?

Se on kivasti ajateltu ja olin ihan ällikältä lyöty ja iloinen.
Mutta pointti mulla on se, että oon yhden kerran vuoden aikana viettänyt kokonaisen vkonlopun sen kanssa.
Nyt kun ois mahis, haluaisin olla kahden... Ehkä sit oon huono äiti :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos se haluaa pojan mukaan kun luulee etta et saa hoitajaa sille, ja etta se on kivasti ajateltu miehelta?

Mutta pointti mulla on se, että oon yhden kerran vuoden aikana viettänyt kokonaisen vkonlopun sen kanssa.

No et oo huono äiti! Kaikki tarvii välillä kahdenkeskistä aikaa. Puhukaa, niin tääkin selviää. Ihanasti tosiaan ajateltu mieheltä, että poikakin voi tulla mukaan :)

No yli vuoden.. Se ole mikään pedofiili...

Mäkin ikävä kyllä mietin heti miks se haluu pojan sinne?? Ootko ollu ennen mökillä sen ihmisen kanssa?? Ja mitä muutakaan tiedät siitä ihmisestä kun näette niin harvoin??
En ottaisi lasta mukaan !!

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
En vaan ymmärrä miksei omia ajatuksiaan vaan sanota samantien suoraan toiselle. Pääsis niin paljon helpommalla kaikessa kun kertoo heti mitä ajattelee....

Häkellyin koska se oli mieheltä todella herttaista. Ja toisessa tapauksessa, jos me nähtäis useammin, tai oltais yhdessä asumassa jne, ois eri asia.
Mutta me tosiaan nähdään kerran, kaksi kuussa, joskus menee puolitoista kk ennenku nähdään.

Ei se susta huonoa äitiä tee, joskus pieni loma lapsista/lapsesta tekee hyvää ja ihan kahdenkeskinen aika :D (miehen kans)

En vaan ymmärrä miksei omia ajatuksiaan vaan sanota samantien suoraan toiselle. Pääsis niin paljon helpommalla kaikessa kun kertoo heti mitä ajattelee....

Häkellyin koska se oli mieheltä todella herttaista. Ja toisessa tapauksessa, jos me nähtäis useammin, tai oltais yhdessä asumassa jne, ois eri asia.
Mutta me tosiaan nähdään kerran, kaksi kuussa, joskus menee puolitoista kk ennenku nähdään.

No siis on aika myöhäistä alkaa opetteleen kertomaan tuntemuksiaan suoraan, jos vasta aloittaa kun muuttaa yhteen.

Kyllä pitäisi opetella se tapa välittömästi suhteen alussa. Muuten siitä voipi muodostua myöhemmin ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Perhana:

No et oo huono äiti! Kaikki tarvii välillä kahdenkeskistä aikaa. Puhukaa, niin tääkin selviää. Ihanasti tosiaan ajateltu mieheltä, että poikakin voi tulla mukaan :)

Kiitos :) Kyllä me tarvittais kipeästi kahdenkeskistä aikaa, välimatka verottaa välejä ja on niin raskasta olla erossa ja kaivata.
Mies on tosiaan upea pojalle, pelaa sen kanssa, juttelee, selittää asioita, ostaa sille linkkarin, kellon jne ja kyselee siitä koko ajan.
Huomaa kyllä, että poika on tärkeä.

Ehkä sitten otan asian puheeksi.. :) Kiitos rohkaisevasta viestistä!

No siis on aika myöhäistä alkaa opetteleen kertomaan tuntemuksiaan suoraan, jos vasta aloittaa kun muuttaa yhteen.

Kyllä pitäisi opetella se tapa välittömästi suhteen alussa. Muuten siitä voipi muodostua myöhemmin ongelma.

Kiitos neuvoista, olit kultainen ja huolehtiva :) Ehkä me eroamme sitten :)
Illanjatkoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Perhana:

Kiitos :) Kyllä me tarvittais kipeästi kahdenkeskistä aikaa, välimatka verottaa välejä ja on niin raskasta olla erossa ja kaivata.
Mies on tosiaan upea pojalle, pelaa sen kanssa, juttelee, selittää asioita, ostaa sille linkkarin, kellon jne ja kyselee siitä koko ajan.
Huomaa kyllä, että poika on tärkeä.

Ehkä sitten otan asian puheeksi.. :) Kiitos rohkaisevasta viestistä!

Toivottavasti saatte asian selväksi ja pääsette viettämään ihanaa viikonloppua. Nauttikaa toistenne seurasta ja toisistanne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:

Ei se susta huonoa äitiä tee, joskus pieni loma lapsista/lapsesta tekee hyvää ja ihan kahdenkeskinen aika :D (miehen kans)

Oishan se hienoa viettää aikaa, viimeksi puolisen vuotta sitten oli samanlainen mahdollisuus. Kai nostan kissan pöydälle, jos me useammin nähtäis jne ois asia ihan eri... Nyt vain se tuntui niin rankalta, että kaiken tämän odotuksen jälkeen emme olekaan kahden. Tai olen ihan höperö.
Sellainen syyllisyys on, että vaadinko nyt liikaa. Ja että jos hän haluaa nähdä poikaakin.
En tiiä.
Kai tarttis avoimesti puhua.... Kenties pelkään et hän pitää huonona äitinä jos sanon et haluaisin et oltais kahden..

Kiitos neuvoista, olit kultainen ja huolehtiva :) Ehkä me eroamme sitten :)
Illanjatkoa :)

Älä sitä sellain ota. Näe asia enemmin sellain, että tottakai sää mielipiteesi pojan tuloon kerrot. =)

Anteeksi..... Tuolla yläpuolella on syy, miksi suhtaudun tähän niin arasti.
Pelkään et hän pitää mua huonona äitinä jos sanon etten haluaisi poikaa mukaan :(
Poika mulla on vaativa ja melko tahdokas lapsi. Hän kapinoi mulle tosi pahasti sitä, ettei isä huolehdi. Meillä on uskomatonta törmäyskurssia, ja hän on sitä mieltä, että vkonloppu tekisi hyvää mulle ja pojalle, meidän suhteellemme.
Minä taas koen, että kahdestaan saisin voimia ja eväitä jaksaa taas.

Kai tarttis avoimesti puhua.... Kenties pelkään et hän pitää huonona äitinä jos sanon et haluaisin et oltais kahden..

Jopa perheessä parisuhteessa on hyvin tärkeätä, että on vain kahdenkeskistä aikaakin joskus! Joten kyllä taatusti se on vielä tärkeämpää suhteen alkuvaiheessa, koska silloin pääsette juuri lähentymään toisianne kohtaan yms.

Mulla mies on aina ollut kiinnostunut möys lapsestani, ja pitkien erojen jälkeen halusi nähdä aina myös lastani.. Ja ei ole niin yhteisen ajan päälle ollut. Sitä on kun lapsi nukkuu, pitkät illat. Mutta onko mökki miten kaukana? Voitteko hakea lapsen osaksi viikonloppua?

Yhteistyössä