siis mitä?! (testeistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ainakin on tullu viivanpaikka melkein jokaiseen. Viimeks tuli ihan kunnon roskishaamu; viivanpaikka oli kuivunu ja värjäytyny lähes yhtä tummaks kuin kontrolliviiva, testiajan jälkeen siis. Siinä kolmessa min. näytti negaa. Tän aamunen testi oli ihan puhdas nega.

Jännäilijä! sä olit tainnu vastata yhteen aiempaankin alotukseen jonka olin aconista eilen(?) tehny. mikä kp sulla on meneillään? taidetaan olla samassa veneessä. mulla nyt takana jo 4 :ashamed: noita testejä ja joka ikisessä roskishaamu. toivotaan että muuttuis ihan haamuksi tai jopa selkeeksi plussaksi ;)

Juu, kävin eilen selailemassa sivustoja ja kirjoittamassa, kun etsin tosta testistä tietoja. Mulla nyt kp 23/25-28, en siis yhtään malttamaton... =) Vielä vähän jaksan toivoa, vaikka aika heikolta näyttää. Mulla ei oo väsymyksen ja palelun lisäks mitään muita oireita, ja noikin sopii niin hyvin vuodenaikaan että johtuupi varmaan siitä. Ai niin, ja valkovuotoa riittää. Missä vaiheessa sun kierto on?

Mulla epäilykset heräs siitä syystä, että alkuviikolla vihlo munasarjoja ja koko alapäätä niin perusteellisesti 3 päivää, ja sitte loppu ku seinään. Mitälie naisten juttuja =) Pidetään vielä peukkuja "oikeelle" plussaukselle!

mä olen kuullut että siinä ois viivanpaikka. tosin niin taitaa olla suurimassa osassa testiä. itselläni roskishaamu ei ikinä oikea plussa ollut.

toivottavasti pian tärppää teilläkin.

joo kyllä noissa liuskatesteissä on sellanen ns "viivanpaikka" sekin kun kastuu virtsaan niin kuivuessaan se kohta sit tummuu hiukan

että siksi ei oikein voi luottaa ja varsinkaan kovin ennenaikasesti tehtynä

tsemppii teille oikeisiin tummiin plussiin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja jännäilijä:
Juu, kävin eilen selailemassa sivustoja ja kirjoittamassa, kun etsin tosta testistä tietoja. Mulla nyt kp 23/25-28, en siis yhtään malttamaton... =) Vielä vähän jaksan toivoa, vaikka aika heikolta näyttää. Mulla ei oo väsymyksen ja palelun lisäks mitään muita oireita, ja noikin sopii niin hyvin vuodenaikaan että johtuupi varmaan siitä. Ai niin, ja valkovuotoa riittää. Missä vaiheessa sun kierto on?

Mulla epäilykset heräs siitä syystä, että alkuviikolla vihlo munasarjoja ja koko alapäätä niin perusteellisesti 3 päivää, ja sitte loppu ku seinään. Mitälie naisten juttuja =) Pidetään vielä peukkuja "oikeelle" plussaukselle!

mulla nyt kp 26/28(?), eli aikasin oon minäkin testailemassa :D oireita mä olen bongannu seuraavasti: hikoiluttaa ja sitte alkaaki palelee, alkuviikosta tunsin vihlovaa kipua alavatsan seudulla ja eilen vihlas esim. niistäessä. lämmöt mulla on koholla aamulla n. 37 ja illasta jo 37,8.

Yhteistyössä