siis mitä toi on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
:x :x :x
jääkaapin alla oli ruskee lätäkkö. ihmettelin mistä se oli tullu ja pyyhin pois. äsken sit huomasin et taas sitä ruskeeta on siinä,tällä kertaa vaan paksua mönjää -ihanku tervaa :o :x viimeks oli sellasta vesimäistä..

wannabemommy aivan mahtavaa!!!! :hug: :) :flower:

ja vieras,mun kaveri laittaa oman asuntonsa vuokralle (rt 2h+k+s+wc)
ja me muutetaan siihen sit rakennusajaks,on lähellä raksaa ja kaukana papasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
wannabemommy aivan mahtavaa!!!! :hug: :) :flower:

ja vieras,mun kaveri laittaa oman asuntonsa vuokralle (rt 2h+k+s+wc)
ja me muutetaan siihen sit rakennusajaks,on lähellä raksaa ja kaukana papasta :D

Oon sivusta seuraillu sun kertomuksia papasta ja on ihana et pääsette siit pois. Mut kannattaa soittaa siit jääkaapista teidän talon huoltomiehille

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tottakai voit.Ajattelin vain irtisanomisaikaa..Eihän siinä mitään olekaan jos haluaa/pystyy maksaan tyhjästä asunnosta vuokraa.

sen verran vuokralla asuneena tiedän,että on irtisanomisajat.
tässä tapauksessa vaan muutto uuteen varmistui vasta näin loppukuusta ja uus kämppää menee sivu suun jos ei sitä nyt oteta,niinpä ei juuri jää vaihtoehtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tottakai voit.Ajattelin vain irtisanomisaikaa..Eihän siinä mitään olekaan jos haluaa/pystyy maksaan tyhjästä asunnosta vuokraa.

Kuhalla on hullu naapuri. Luulen että maksaa riemuiten sen ylimääräsen vuokran, kunhan pääsee siitä paapasta eroon.

Ja kuhalle itelle voisin sanoo, että hyvä että pääsette pois sieltä, onnea uuteen kotiin vaan! :flower:

Yhteistyössä