siis miten HELVETISSÄ kestätte lapsiperhe elämää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
mä en saa tästä mitään itselleni!!! vittu mikä päivä!! sain yöllä nukuttua klo.2-8 , eli sen 6 tuntia. ihan perhanan väsynyt!!! KAKSITOISTA tunti yhteensä ton kakaran kanssa!!! (ei nuku päivä unia, kohta 4v, kun sitten sitä ei illalla saa "ikinä" nukkuu!!) pitäisi olla väsynyt!! ja kun mä vittu suunnittelin että ok saan sen klo 20 mennessä nukkuu, sitten voin rentoutua herkkujen kanssa hiljaisuudessa kattoo telkusta jotain ja vaan olla, niin ei helvetti eiköhän kakara vesitä sen!! :kieh:

- vien nukkuu kylvyn jälkeen, appelee vastaan, lopulta pistän sen sängylle puoliväkisin, alkaa potkii lyömään! karkaa nauraen olohuoneeseen, kun saan napattua paidasta kiinni ja pojasta niin nauraa vaan kahta kauheemmin. yrittää karata uudelleen saan hänet sängylle, alkaa rimpuilee, potkii lyömään, eikä lopeta millään!! lopulta käärin lakanaan hänet jonka valitettavasti sidoin nilkkojen kohdalta kiinni ettei pysty potkii alko sylkee naamalleni kun pidin kiinni. sit oli pakko lähteä pois kun teki mieli nappaa hiuksista kiinni kunnolla! just nyt mä inhoan tota lasta!!!!!! ei yhtään ainoaa helppoa päivää!! tätyy kyllä sanoa että olis jäänyt tekemättä kun olisin tiennyt mitä tulevaisuus tuo! :(

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
mä en saa tästä mitään itselleni!!! vittu mikä päivä!! sain yöllä nukuttua klo.2-8 , eli sen 6 tuntia. ihan perhanan väsynyt!!! KAKSITOISTA tunti yhteensä ton kakaran kanssa!!! (ei nuku päivä unia, kohta 4v, kun sitten sitä ei illalla saa "ikinä" nukkuu!!) pitäisi olla väsynyt!! ja kun mä vittu suunnittelin että ok saan sen klo 20 mennessä nukkuu, sitten voin rentoutua herkkujen kanssa hiljaisuudessa kattoo telkusta jotain ja vaan olla, niin ei helvetti eiköhän kakara vesitä sen!! :kieh:

- vien nukkuu kylvyn jälkeen, appelee vastaan, lopulta pistän sen sängylle puoliväkisin, alkaa potkii lyömään! karkaa nauraen olohuoneeseen, kun saan napattua paidasta kiinni ja pojasta niin nauraa vaan kahta kauheemmin. yrittää karata uudelleen saan hänet sängylle, alkaa rimpuilee, potkii lyömään, eikä lopeta millään!! lopulta käärin lakanaan hänet jonka valitettavasti sidoin nilkkojen kohdalta kiinni ettei pysty potkii alko sylkee naamalleni kun pidin kiinni. sit oli pakko lähteä pois kun teki mieli nappaa hiuksista kiinni kunnolla! just nyt mä inhoan tota lasta!!!!!! ei yhtään ainoaa helppoa päivää!! tätyy kyllä sanoa että olis jäänyt tekemättä kun olisin tiennyt mitä tulevaisuus tuo! :(

Voi hyvänen aika!!!
Katsoppa peiliin. Oieesti vähän otetta tohon arkeen. Meillä ei ole koskaan ollut tuollaista!!!!

Argh ja Ärh..Mulla ei ole enää niin pieniä lapsia,ovat jo suht isoja,mutta silti..Tappelevat (musta ainakin tuntuu siltä ) jatkuvasti ja koko ajan,siihen päälle kuopuksen juuri varmistunut diagnoosi ja muutenkin oman elämän perusteellinen helvetti...kaikki asiat rytisee päälle!

Lahjoitetaan: sekava mieli ja helvetin laho elämä! |O :headwall:

Ei muuta kuin paljon aktiviteettia muksulle ja n. paria tuntia ennen suunniteltua nukkumaanmenoa vaikka talo ympäri pari kertaa juosten.
Voisko hän kuunnella jotain musiikkia tms nukkumaan laittaessa?

:o :o :o

Koitahan saada lapsesi kuriin auktoriteetillasi, eikä väkivalloin :/ Sähän olet aikuinen, kyllä sun nyt yksi neljävuotias pitäisi selättää mennen tullen. Jos meidän lapset eivät tottele, niin mä pidän niille armeijakurin. Tietynlainen, vähän sotilaallinen äänensävy ja tiukat käskyt ja komennukset, niin asiat tapahtuvat kuten pitää. Lisäksi palkitseminen hyvästä käytöksestä toimii paremmin kuin mikään rangaistus. Säännöt vain joutuu kertomaan tosi tarkkaan ja varmistaa sen jälkeen, että lapsi on ne ymmärtänyt. Tässä nyt muutama vinkki, joita voisit kokeilla, että elämänne helpottuisi. Ja katso tv:stä joskus ohjelma nimeltä Pikku Julmurit http://www.mtv3.fi/pikkujulmurit/ , sieltäkin saat hyviä vinkkejä miten toimia.

Mene puhumaan ammattilaiselle, jos arkenne on useinkin tuollaista! Neuvolasta pääsee varmaan jo eteenpäin. Jos lapsi tuntuu mahdottomalta etkä saa häneen otetta, tarvitset ulkopuolista apua. Tuollainen arki kuluttaa sinut loppuun eikä ole hyväksi lapsellekaan. Hali.

olet tainnut olla liikaa pojan kanssa..koita saada koko v.loppu itelles ja nollaa tilanne..
ja koita laittaa yhdeksältä nukkuu, koska meillä autto se konsti. toi ei olotila pahentaa vaan tilannetta..

Voi juma, meillä oli 6v. tytön kanssa melkein samanlainen tilanne tänään... Onneks on isällään pitempi pinna kun mulla... Eli mitenkään en osaa auttaa, oonitekin ihan rikki tytön kanssa :'( Odotan sen eskarin alkua kun mitäkin pelastavaa enkeliä.

aika kuluu kello käy ja lapset kasvaa ja elämäntilanteet muuttuu ja helpotuu sitä mukaa kun lapset kasvaa isommiksi, Tsemppiä ja voimia!

No lapsihan oli jo yliväsynyt! Vähän aikasemmin rauhottuminen, laula unilaulua, toi lakanaan kääriminen on hyvä juttu, niin minäkin teen =) Suuttua et saa, lapsi suuttuu takasin! Ja sinun pitää jaksaa viedä se sänkyyn takas yhden kerran enemmän mitä se jaksaa sieltä tulla pois! Muista että olet vahvempi, kärsivällisempi, aikuinen. Jos on liian kuuma, niin laita alastoman lapsen päälle lämmin kostutettu harso, "märkäpeitto", viilentää ja rauhoittaa ja nukahtaa nopeesti. Voimia ja mukavampaa illanjatkoa!

mä voisin melkein lahjottaa :( täytyy sanoa että mä kadehdin niitä kellä on joka toinen viikko vapaata lapsista!!

Melkein jokainen väsynyt nelivuotiaan vanhempi ajattelee noin. Vuoden päästä teillä on rauhallisempaa, mutta eskari-iässä rytisee taas.

Yhteistyössä