A
ap
Vieras
Tapasin tässä yhtenä päivänä erään ystäväni ystävän ensimmäistä kertaa. Kun ystäväni kertoi hänelle, että minulla on vuoden ikäinen lapsi, tämä nainen sanoi minulle, että no, se on tietysti sinun oma valintasi, mutta hänestä on kamalaa kun ihmiset vain sikiää ja sikiää, ja hän on iloinen ettei hänellä ole lapsia, eikä hän ymmärrä miksi ihmiset niitä haluaa. Ikää tällä naisella on yli 40 vuotta, eli mistään nuoresta naisesta ei ole kyse.
No joo, itse olen kärsinyt 15 vuotta lapsettomuudesta, ja kokeillut sinä aikana kaikki mahdolliset konstit, adoptiota ensin, mutta se ei onnistunut. Sitten hoitoja vuosikausia, ja siinä välillä kohdun ulkoisia raskauksia kolme, ja kaksi keskenmenoa. Ja nyt vihdoin sain terveen lapsen.
Ei voi muuta sanoa kuin että kaikkea sitä vaan jotkut ihmiset suustaan päästää. Enpä enää halua nähdä tätä ystävän ystävää.
No joo, itse olen kärsinyt 15 vuotta lapsettomuudesta, ja kokeillut sinä aikana kaikki mahdolliset konstit, adoptiota ensin, mutta se ei onnistunut. Sitten hoitoja vuosikausia, ja siinä välillä kohdun ulkoisia raskauksia kolme, ja kaksi keskenmenoa. Ja nyt vihdoin sain terveen lapsen.
Ei voi muuta sanoa kuin että kaikkea sitä vaan jotkut ihmiset suustaan päästää. Enpä enää halua nähdä tätä ystävän ystävää.