Siis miten jollakin Hjallis Harkimolla tai Mikael Jungerilla voi olla aina kauniita naisia?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En tajua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En tajua

Vieras
Onko se niin, että raha ja kuuluisuus vetoaa?

Mä en ymmärrä tuollaista. Mun mielestä nuo kaksi miestä on niin vastenmielisen näköisiä, että en voisi kuvitella koskevani kumpaankaan. On muitakin julkisuuden miehiä joista ihmettelen, että miten heillä riittää naisia.

Ei auta raha ja kuuluisuus jos mies ei miellytä mua lainkaan. Ei vaikka olisi miljonääri kuten Flavio Briatore. Hyi hitto. En tajua miten joku nainen voi olla jonkun miehen kanssa vain tämän rahojen takia. Kuvottavaa ja olisi aivan kamalaa harrastaa seksiä miehen kanssa jota ei oikeasti edes halua kun vain lompakon paksuus merkitsee.

Oma mies on ihan perusduunari, vaikkakin palkka on ihan kohtuu hyvä. Sitä en toki tiennyt silloin kun miehestä kiinnostuin. Ulkonäöltään mies on ihan tavallinen, vartalo on hoikka. Mies kuitenkin lyö mennen tullen ulkonäöllään esim. Harkimon.

Jotkut tuntuvat ajattelevan, että kaikki naiset ovat sellaisia, että levittävät jalkansa rikkaille miehille, mutta ei ole kaikki tuollaisia. Itse en ainakaan ole. Ei sovi mun maailmaan tuollainen toiminta vaan kyllä mun pitää oikeasti haluta olla miehen kanssa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Hjallis Harkimo oli Turussa ryyppämässä ja kaatui kännissä niin pahasti että hänet vietiin tajuttomana sairaalaan. Hänellä ei ollut mitään papereita mukana, joten ei oltu aivan varmoja siitä että onko hän Hjallis. Lääkärit päättivät kutsua paikalle Erkka Vesterlundin ja Raimo Summasen tunnistamaan hänet. Ensin tuli Erkka ja sanoi:
- Kyllä se Hjallikselta näyttää, mutta minun täytyy tarkistaa.
Saman tien Erkka veti peiton pois Hjalliksen päältä, kurkkasi hänen kalsareihin ja sanoi:
- Kovasti samanäköinen kuin Hjallis, mutta ei ole Hjallis kuitenkaan.
Sitten tuli Summanen katsomaan ja sanoi myös:
- Kyllä se ihan Hjallikselta näyttää, mutta minun täytyy myös tarkistaa.
Saman tien Raimokin veti peiton pois Hjalliksen päältä, kurkkasi hänen kalsareihin ja sanoi:
- Kovasti samannäköinen kuin Hjallis, mutta ei ole Hjallis kuitenkaan.
Lääkäri ihmetteli että miksi se kalsareista piti katsoa onko hän Hjallis, johon Erkka sanoi:
- Hjalliksella on kaksi mulkkua.
- Kuinka niin muka? kysyi lääkäri.
- No aina kun me mentiin kaupungille kolmestaan, minä, Hjallis ja Summanen, niin kaikki sanoivat että katsokaa, tuolta tulee Hjallis niiden kahden mulkun kanssa, sanoi Erkka.

Hjallis Harkimo, Teemu Selänne ja Tuomo Ruutu kuolivat yhtäaikaa. Pyhä Pietari sanoi taivaan portilla:
- Meillä on täällä vain yksi sääntö: Älä astu ankan päälle!
Taivaassa oli niin paljon ankkoja että oli mahdotonta olla astumatta ankkaan. Eräänä päivänä Teemu Selänne astui ankan päälle ja joutui rangaistukseksi alasti kettinkiin kiinni maailman rumimman naisen kanssa. Seuraavana päivänä Tuomo Ruutu astui ankan päälle, ja hänkin joutui alasti kettinkiin maailman rumimman naisen kanssa. Hjallis Harkimo pystyi olemaan astumatta ankan päälle ja hänelle tuotiin hyvin seksikäs ja sinisilmäinen nainen. Hjallis ihmetteli naiselle, että mitähän minä tein kun näin hyvin kävi, johon nainen vastasi:
- Sinusta en tiedä, mutta minä astuin ankan päälle.

Joitain naisia viehättää vauraus ja/tai status ja Hjalliksella ainakin on molempia, tosin Jugnerilla nyt ei taida erityisemmin olla ainakaan rahaa.
Tai ainakaan niin paljoa, että rahan vuoksi kannattaisi hänen kelkkaansa lähteä.
En itsekään ymmärrä, miksi joku nuori parikymppinen nainen sellaisen kanssa alkaa kun eihän sen kanssa edes saa mitään luksuslaiffia, mut ehkä se on sitten se hänen verrattain pieni status, mikä joitain (jotakin) viehättää.

Manolo Blahnik, Louis Vuitton, timanttiketju synttärilahjaksi, Audi joululahjaksi, ex-tempore reissu Bahamalle. Mitä näistä ap on saanut mieheltään vaikkapa kymmenen viime vuoden aikana?

Ciervolle: kyllä Jungnerilla pätäkkää löytyy. On tehnyt pelkästään johtajatason duuneja ennen kansanedustajuuttaaan.

Vaikka saisin mitä hienoja koruja, laukkuja tai autoja niin kyllä iljettäis herätä aamulla jomman kumman vierestä ja kattoa naamaa aamukahvipöydässä. Ei auta rahat, karisma tai puheet.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Manolo Blahnik, Louis Vuitton, timanttiketju synttärilahjaksi, Audi joululahjaksi, ex-tempore reissu Bahamalle. Mitä näistä ap on saanut mieheltään vaikkapa kymmenen viime vuoden aikana?

Mä en mittaa onnellisuuttani saamieni lahjojen arvossa. Säkö mittaat?

Mulle nuo kaikki lahjat olisivat aivan yhdentekeviä jos niiden takia joutuisin elämään miehen kanssa jota en rakasta ja joka ei miellytä mun silmää. Olisin onneton eikä siinä auttaisi saadut lahjat, olisi kuvottava olo jos pitäisi harrastaa seksiä vastenmielisen miehen kanssa ja elää hänen kanssaan. Tukehtuisin henkisesti.

Raha ja status. Myös heidän itseluottamus, jota menestyneiltä miehiltä löytyy. Kyllä noissa kolmessa on enemmän kuin tarpeeksi ihmisille, joita sellainen kiehtoo.

[QUOTE="a p";30705917]Mä en mittaa onnellisuuttani saamieni lahjojen arvossa. Säkö mittaat?

Mulle nuo kaikki lahjat olisivat aivan yhdentekeviä jos niiden takia joutuisin elämään miehen kanssa jota en rakasta ja joka ei miellytä mun silmää. Olisin onneton eikä siinä auttaisi saadut lahjat, olisi kuvottava olo jos pitäisi harrastaa seksiä vastenmielisen miehen kanssa ja elää hänen kanssaan. Tukehtuisin henkisesti.[/QUOTE]

Vastasin otsikkosi kysymykseen. Elämä on valintoja. Joku valitsee Manolo Blahnikit, sinä tylsän taviksen, jonka kanssa jännin juttu elämässä on se lauantaisaunan jälkeinen kolmeminuuttinen.

Ei auta raha ja kuuluisuus jos mies ei miellytä mua lainkaan. Ei vaikka olisi miljonääri kuten Flavio Briatore. Hyi hitto. En tajua miten joku nainen voi olla jonkun miehen kanssa vain tämän rahojen takia. Kuvottavaa ja olisi aivan kamalaa harrastaa seksiä miehen kanssa jota ei oikeasti edes halua kun vain lompakon paksuus merkitsee.

Sinä et halua muita joitain valta ja vauraus kiihottaa siinä mitä jotakin ulkonäkö.

Ennemmin Hjallis noista kahdesta, Mikael on nii lipevä ja idiootti. Raha on kiehtova ja sillä saa mitä haluaa. En silti naisi rahaa. Mun miehellä ei rahaa ole, paitsi perintönä tulossa joskus ja jouluna, mutta se saa mun sukat pyöri jaloissa. Tottakai rumaa ja paljon vanhempaa voi rakastaa, mistä me se tiedetään mitä tuolla naisella on mielessä ja muilla ko tilanteessa olevilla. Ekana se raha silti mieleen tulee.

Tätä samaa aihettahan voi pohtia myös niin, että mikä niissä rikollisissa miehissä kiinnostaa? Eikös Breivik'kin ole saanut paljon fanipostia naisilta?

Eipä se itseltäni oo mitenkään pois, jos joku tykästyy Hjallikseen tai vastaavaan. Eipähän ne naikkoset oo mun tavisduunarimiestä iskemässä. :D

Yhteistyössä