Siis onko oma sairaus joku puolustus miten modena täällä käyttäytyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voisitko Pintelin kertoa oman näkemyksesi nyt asiaan? Kun näinkin tärkeän aloituksen kirjoitit palstalle. =)

Mielestäni asioille on aikansa ja paikkansa, tällaiset aloitukset ovat suorastaan palsta-itsemurhaa.
Ole hyvä Pintelin -ja jatka valitsemallasi tiellä.

Sairaus ei ole puolustus yhtään millekään. Vain patologin antamalla ruumiinavauspöytäkirjalla on merkitystä. Tämän olen oppinut elämässäni, jossa sairauksista huolimatta on aina elettävä kuin mitään sairautta ei olisikaan. Jos ei jaksa, on hankittava patologin lausunto. Sarkasmia, sarkasmia, mutta myös kovin totta. Muuallakin ja ennenkaikkea muualla kuin tällä palstalla.

Modet eivät luonnollisestikaan saa olla sairaita, väsyneitä eikä ainakaan vittuuntuneita meihin ah niin ihaniin palstailijoihin, joilta myötäntuntoa riittää universumin kurjimpiin luusereihin asti. Ehei, modet on yli-ihmisiä, joiden oma elämä on briljantin täydellistä ja joilla ei huonoja hetkiä ole olemassakaan. Huono hetki, mikä se sellainen on?

A S poisti mun taannoisesta viestistäni, jonka väsyneenä ja nivelet kipua säteillen yhtenä yönä kirjoitin, sanan "TIEDOTE". Ja ilmoitti tekemästään poistosta mulle yynä. Ihan hyvä asia, en ottanut nokkiini ja tosiasia oli, että olihan se mun otsikointinikin väsyneen, kipeän ja ylläpidon etusivun tiedotteisiin kyrsiintyneen pastailijan kirjoitus. Ihan siis aiheellista poistaa se TIEDOTE-sana, tosin sen poistaminen sai aikaan meikäläisen väsyneelle ja edelleen kivuliaalle mielelleni entistä hersyvämmät naurut.

Mä en ole pilkannut shaiedin sairauksia milläänlailla tyyliin mitäs läksit ja se on voi,voi. :/ Pisti vaan mietityttämään kun piti niin pitkän puheen omista sairauksistaan...Paranemisia shaiedille ja toivottavasti asiat selviävät. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä en ole pilkannut shaiedin sairauksia milläänlailla tyyliin mitäs läksit ja se on voi,voi. :/ Pisti vaan mietityttämään kun piti niin pitkän puheen omista sairauksistaan...Paranemisia shaiedille ja toivottavasti asiat selviävät. :hug:

Olethan, nyt sohaisit sitä itseään Pintelin. Olet erittäin epäkohtelias tyyppi täällä. Väännät sontaa ja käyt -kenenkäs muiden kimppuun kuin meidän, koska muuten saat enemmän sontaa niskaasi, kuin jos kävisit jonkun muun palstalaisen kimppuun.

Nyt riittää jo. Meni liian henkilökohtaiseksi.

Mitäs tämä aloitus muuten käsitteli, kuin Shadia ja hänen sairauttaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Olethan, nyt sohaisit sitä itseään Pintelin. Olet erittäin epäkohtelias tyyppi täällä. Väännät sontaa ja käyt -kenenkäs muiden kimppuun kuin meidän, koska muuten saat enemmän sontaa niskaasi, kuin jos kävisit jonkun muun palstalaisen kimppuun.

Mutta.

Pintelin ei aiemmin käynyt kenenkään kimppuun (toisin kuin useat muut).
Vaan sai banniuhkauksen (ja itseasiassa sen banninkin) ei ketään loukkaavasta kirjoittelusta.

On tää minustakin hieman epäreilua ja ilmeisesti myös ainakin sinun taholtasi (jätkä siis) henkilökohtaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Mutta.

Pintelin ei aiemmin käynyt kenenkään kimppuun (toisin kuin useat muut).
Vaan sai banniuhkauksen (ja itseasiassa sen banninkin) ei ketään loukkaavasta kirjoittelusta.

On tää minustakin hieman epäreilua ja ilmeisesti myös ainakin sinun taholtasi (jätkä siis) henkilökohtaista.

Minä olen varoittanut aloituksen tekijää bannilla, en ole asettanut sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:
Hyvät naiset, lopettakaa jo hitossa!!! Täällähän on kohta menossa IV maailmansota!

Samaa mieltä
e045.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hei oikeasti.

Tää aloitus tehtiin eilen, ja tänään ketjussa on minusta jo selvästi hierottu rauhaa...

Huudelkaa nyt kaikki paheksuntaanne sen päälle, ettei sitä vaan huomata.

No joo, Pintelin pyys jo eka sivulla A Shadieedahilta anteeksi, mutta kummasti täällä on silti vielä juttua jatkettu näistä kyseisistä henkilöistä. Eihän ne edes itse ole tässä ketjussa enää kirjoitelleet. Tosin toinen ketju tuossa oli missä tämä kyseinen moderaattori oli laittanut menolipun Pintelinille (Pintelin ei itse ollut mukana enää siinä jutussa - linee saanut jo banninsa).. Se lippuhomma oli minusta kuitenkin aika mauton, moderaattorilta!

Mutta, en vaivaa päätäni tällä. Tyhmältä tuntuu vaan sanoa, mutta karmaiseva tosiasia on, että tällä palstalla moderaattorit eivät ole todellakaan piilossa (muilla palstoilla niitä ei edes huomaa) ja heidän asemaansa ehkä korostetaan liikaakin! Ja sillä varjolla, että heidät täällä melko hyvin tiedetään, vois ainakin jättää veettuilut 'kansalaisille' ja noi menoliput laittamatta (vaikka normipalstalaiset nyt heille vähän suuta soittaisikin)..

Yhteistyössä