Sairaus ei ole puolustus yhtään millekään. Vain patologin antamalla ruumiinavauspöytäkirjalla on merkitystä. Tämän olen oppinut elämässäni, jossa sairauksista huolimatta on aina elettävä kuin mitään sairautta ei olisikaan. Jos ei jaksa, on hankittava patologin lausunto. Sarkasmia, sarkasmia, mutta myös kovin totta. Muuallakin ja ennenkaikkea muualla kuin tällä palstalla.
Modet eivät luonnollisestikaan saa olla sairaita, väsyneitä eikä ainakaan vittuuntuneita meihin ah niin ihaniin palstailijoihin, joilta myötäntuntoa riittää universumin kurjimpiin luusereihin asti. Ehei, modet on yli-ihmisiä, joiden oma elämä on briljantin täydellistä ja joilla ei huonoja hetkiä ole olemassakaan. Huono hetki, mikä se sellainen on?
A S poisti mun taannoisesta viestistäni, jonka väsyneenä ja nivelet kipua säteillen yhtenä yönä kirjoitin, sanan "TIEDOTE". Ja ilmoitti tekemästään poistosta mulle yynä. Ihan hyvä asia, en ottanut nokkiini ja tosiasia oli, että olihan se mun otsikointinikin väsyneen, kipeän ja ylläpidon etusivun tiedotteisiin kyrsiintyneen pastailijan kirjoitus. Ihan siis aiheellista poistaa se TIEDOTE-sana, tosin sen poistaminen sai aikaan meikäläisen väsyneelle ja edelleen kivuliaalle mielelleni entistä hersyvämmät naurut.