Siis onko taloyhtiö verrattavissa johonkin yritykseen, vai miksi sillä on aivan törkeän korkeat palvelumaksut pankissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmästynyt

Vieras
Siis verrattuna yksityiseen tilinomistajaan. Ja maksuja otetaan ihan ihme asioista... Ei mun verkkopankkisopimus maksa esim. 6?/kk vaikka olen samassa pankissa, kun taloyhtiömme tili. Tai mun laskuista ei esim. veloiteta 1,50?/ lasku netissä maksettaessa...
Ja mikä on esim. "viestisiirto/ internet-pankki" ja tämäkin maksaa 0,20?...

Juu ja olen kyllä menossa tästä asiasta pankkiin kyselemään! Ja pyydän vielä kilpailevastakin tarjousta vastaavista palveluista. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
On verrattavissa. Taloyhtiöhän on osakeyhtiö.

Siis on joo, mutta miten yrityksillä voi olla noin törkeesti kalliimmat hinnat? :o

Ihme juttu. Yleensähän valitetaan juuri päinvastoin. Ehkä nyt alat ymmärtää miksi yritykset joutuvat oikein ottamaan maksun myös omista tuotteistaan ja palveluistaan. ja jostainhan sen pankinkin on ne tulonsa hankittava. Luuletko, että sun maksamillasi palvelumaksuilla katetaan oikeasti sinun palveluistasi aiheutuvat kulut.

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Siis verrattuna yksityiseen tilinomistajaan. Ja maksuja otetaan ihan ihme asioista... Ei mun verkkopankkisopimus maksa esim. 6?/kk vaikka olen samassa pankissa, kun taloyhtiömme tili. Tai mun laskuista ei esim. veloiteta 1,50?/ lasku netissä maksettaessa...
Ja mikä on esim. "viestisiirto/ internet-pankki" ja tämäkin maksaa 0,20?...

Juu ja olen kyllä menossa tästä asiasta pankkiin kyselemään! Ja pyydän vielä kilpailevastakin tarjousta vastaavista palveluista. :snotty:

Tuo kallis hinta laskuille johtuu ehkä siitä ettei taloyhtiönne käytä viitenumeroita? Muutoin noi hinnat on ihan kohdillaan

Yhteistyössä